Szerkesztőségünket is meglepte a hír, hogy a BSGP Forma-1-es alakulata az új idénytől 100%-os gyári támogatással indul. Nem kisebb név, mint a kelet-európai autógyártás csúcsát képviselő Moszkvics jelenik meg a Hungarian iGP Championship nevezetű liga középmezőnyének egyik legszimpatikusabb csapata oldalán.
Böszörményi Sándor, a BSGP csapatfőnöke elárulta, egyáltalán nem légből kapott házasság jön most létre. "Aktív versenyzői éveimben, a 90-es évek elején már értem el szép eredményeket a gyár színeiben. A Moszkvics képviselői ezért is gondolták úgy, hogy a mi csapatunk a legjobb ugródeszka számukra a Forma-1-be."
Böszörményi 1991-ben kezdte túraautós karrierjét és több gyári fejlesztésű Moszkvics-modellel is versenyzett. Mindössze 4 évesen tesztpilótaként vett részt a márka különleges pedálhajtásának továbbfejlesztésében. Legemlékezetesebb eredménye a híres Hátsókert Grand Prix-n aratott fölényes győzelme. 93-ban, a Nagyi Körlakása 6 órás viadalon bebizonyította, hogy a megbízhatósági versenyeken is komolyan számolni kell vele.
Megkerestük a Moszkvics vezérkarát is, hogy kommentálják az eseményeket. "Nagy öröm számunkra, hogy egy olyan emberre bízhatjuk gyári programunkat, aki mindent tud az autónkról, amit szabad" - lengette meg szórkozottan Moszkvics-slusszkulcsát a gyár egyik vezetője, aki egyúttal neve elhallgatását kéri. Majd sejtelmes mosollyal hozzátette: "Szovjet-Oroszországban a szakma ír a sportújságírókról".