Mam zagryche
Mój główny inzynier ma atrybuty 14 18 14 i poziom 11
Chciałbym mieć takiego na moim poziomie i na rynku tacy są, co jest jasne tylko dlaczego ich atrybuty to 14 12 14 i 13 poziom
Możecie posprawdzać swój personel
Kaziu, z czasem u personelu rośnie doświadczenie a nie ogólna ocena (gwiazdki). Jesli np. zatrudnisz inżyniera który ma 12 poziom (12*) i atrybuty po 14, po 2 sezonach jego doświadczenie wzrośnie i tylko tyle. Ty jako manager mozesz wskoczyć na wyższy (np.13) poziom a Twoj pracownik mimo większego doświadczenia dalej zostaje oceniany na 12*. Dlatego przy każdej naszej zmianie poziomu, zalecam wymieniać cały personel.
Ma to tez swoje plusy, bo jesli akurat jak w Twoim przypadku, bedziesz chciał kogoś zatrudnić, lepiej poszukać pracownika na np. 12 poziomie ze statami 14-18-14 którego ktoś sprzedał bo wskoczył na 13 poziom niż pracownika "bez doświadczenia" na 12 poziomie ze statami 14-8-14.
Mam nadzieje ze zrozumiałeś :)
Jasne że zrozumiałem. Ale jako analityk jakoś słabo przyjmuję tą informatyczną logikę. Widzę tu niestety elementy teorii względności. Zakładając to co piszesz obaj Panowie maja atrybuty 14 i 14 pomijam doświadczenie i nadal jest różnica poziomów. Uznając że morale nie ma wpływu na gwiazdki, jeden się cieszy na ich widok drugi mniej, to zostaje ostatni atrybut 14 i obu Panów. A nadal mam różnicę w poziomach. Niniejszym poddaję w wątpliwość używania atrybutów u personelu.
Pozdrawiam moją nie relatywistyczną logiką świata.
Aka MF 5000 7 years 61 days ago (edited 7 years 61 days ago)
Pracownicy z góry maja ustalony "poziom", nie mówiąc o atrybutach. I ten "poziom" gwiazdek (ogólna ocena) nie rośnie z upływem czasu. Wiec jesli masz pracownika na 12 poziomie nie ważne z jakimi atrybutami, zostanie na tym poziomie do końca swojej "kariery" a jedyny wzrost jaki osiągnie to doświadczenie tudzież morale poprzez rozbudowanie siedziby.