Kaziu Ogromny medal 5000 6 years 279 days ago
Mam zagryche
Mój główny inzynier ma atrybuty 14 18 14 i poziom 11
Chciałbym mieć takiego na moim poziomie i na rynku tacy są, co jest jasne tylko dlaczego ich atrybuty to 14 12 14 i 13 poziom
Możecie posprawdzać swój personel
Aka MF medal 5000 6 years 279 days ago
Kaziu, z czasem u personelu rośnie doświadczenie a nie ogólna ocena (gwiazdki). Jesli np. zatrudnisz inżyniera który ma 12 poziom (12*) i atrybuty po 14, po 2 sezonach jego doświadczenie wzrośnie i tylko tyle. Ty jako manager mozesz wskoczyć na wyższy (np.13) poziom a Twoj pracownik mimo większego doświadczenia dalej zostaje oceniany na 12*. Dlatego przy każdej naszej zmianie poziomu, zalecam wymieniać cały personel.
Ma to tez swoje plusy, bo jesli akurat jak w Twoim przypadku, bedziesz chciał kogoś zatrudnić, lepiej poszukać pracownika na np. 12 poziomie ze statami 14-18-14 którego ktoś sprzedał bo wskoczył na 13 poziom niż pracownika "bez doświadczenia" na 12 poziomie ze statami 14-8-14.
Mam nadzieje ze zrozumiałeś :)
Kaziu Ogromny medal 5000 6 years 278 days ago
Jasne że zrozumiałem. Ale jako analityk jakoś słabo przyjmuję tą informatyczną logikę. Widzę tu niestety elementy teorii względności. Zakładając to co piszesz obaj Panowie maja atrybuty 14 i 14 pomijam doświadczenie i nadal jest różnica poziomów. Uznając że morale nie ma wpływu na gwiazdki, jeden się cieszy na ich widok drugi mniej, to zostaje ostatni atrybut 14 i obu Panów. A nadal mam różnicę w poziomach. Niniejszym poddaję w wątpliwość używania atrybutów u personelu.
Pozdrawiam moją nie relatywistyczną logiką świata.
Aka MF medal 5000 6 years 278 days ago (edited 6 years 278 days ago)
Pracownicy z góry maja ustalony "poziom", nie mówiąc o atrybutach. I ten "poziom" gwiazdek (ogólna ocena) nie rośnie z upływem czasu. Wiec jesli masz pracownika na 12 poziomie nie ważne z jakimi atrybutami, zostanie na tym poziomie do końca swojej "kariery" a jedyny wzrost jaki osiągnie to doświadczenie tudzież morale poprzez rozbudowanie siedziby.