ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Βαθμολόγηση της φθοράς στη διάρκεια της κούρσας

ios-checkmark-circle
This thread is closed because it is solved.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
6 years 113 days ago (edited 6 years 113 days ago)
Από τη Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου @ 11:00 (GMT) η φθορά των ελαστικών θα κλιμακωθεί στη διάρκεια του αγώνα ως εξής:

●Διάρκεια αγώνα 100% - τα ελαστικά θα   φθείρονται 0.5 φορές ταχύτερα απο το   τρέχον ποσοστό  
●75% αγώνες διάρκειας - τα ελαστικά θα           φθείρονται  0.66 φορές ταχύτερα από το   τρέχον ποσοστό.
●50% αγώνες διάρκειας - καμία αλλαγή 
●25% αγώνες διάρκειας - τα ελαστικά θα   φθείρονται  2 φορές ταχύτερα από το τρέχον ποσοστό. 

Θα μπορείτε να κάνετε προεπισκόπηση των νέων ποσοστών φθοράς στις περιόδους πρακτικής άσκησης μετά την απελευθέρωση. Θα αναβάλλουμε τους αγώνες για 3 ώρες μετά την αλλαγή, έτσι ώστε όποιος προετοιμάζεται για μια κούρσα να έχει χρόνο για να προλάβει τα ποσοστά φθοράς πριν τα χρησιμοποιήσει. Εάν έχετε αρκετά δεδομένα, θα μπορούσατε να εξηγήσετε τη διαφορά από τους παραπάνω αριθμούς και ποιες θα είναι οι συνέπειες για τη στρατηγική.

Σημείωση: Μπορούμε να εφαρμόσουμε κάποιες προσαρμογές στα ποσοστά φθοράς κάθε ελαστικού, για να αποφύγουμε ανεπιθύμητες καταστάσεις όπως ένα ελαστικό που διαρκεί μόνο μισό γύρο, για παράδειγμα. Δεν θέλουμε να κάνουμε δραστικές αλλαγές πέρα από την κλιμάκωση, δεδομένου ότι πιστεύουμε ότι θα είναι ευκολότερο να επανισορροπήσουμε τα μεμονωμένα ελαστικά μόλις εφαρμόσουμε την κλιμάκωση - γι 'αυτό το κάνουμε αυτό πρώτα αντί να ρυθμίσουμε ένα ελαστικό κάθε φορά .

Από πού προέκυψε αυτή η ιδέα;
Σε ένα πρόσφατο θέμα σχετικά με την κυριαρχία των σκληρών ελαστικών, υπέβαλα προτάσεις για τη βελτίωση της κατάστασης. Μία από τις προτάσεις μου ήταν ότι για να έχουμε μια γενική συναίνεση σχετικά με την απόδοση των ελαστικών, έπρεπε να ξεκινήσουμε να τα κλιμακώσουμε στη διάρκεια των αγώνων.

Ο λόγος για αυτήν την πρόταση είναι απλός. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να επιτύχουμε μια συναίνεση, εφόσον όλα τα ελαστικά έχουν την ίδια ταχύτητα ανεξάρτητα από τη διάρκεια της γόμας. Για παράδειγμα, μπορείτε να εκτελέσετε μια ολόκληρη διαδρομή διάρκειας 25% σε 1 σετ σκληρών ελαστικών και χωρίς πίτ. Ή, μπορείτε να σταματήσετε σε ένα αγώνα διάρκειας 50% για τους αγώνες (αυτό που ο καθένας διαμαρτύρεται). Αλλά σε έναν αγώνα 100% διάρκειας, για τον οποίο τα ελαστικά ήταν βέλτιστα ισορροπημένα, δεν βλέπετε αυτές τις στρατηγικές τόσο συχνά. Τα σκληρά ελαστικά σίγουρα δεν θα εκτελέσουν ολόκληρη απόσταση αγώνα 100% και ακόμη και στα μισά του δρόμου μπορεί να είναι υπερβολικά φθαρμένα για να είναι ανταγωνιστικά. Επομένως, εάν μειώσουμε τη φθορά στη διάρκεια της κούρσας, έτσι ώστε οι αγώνες 25% να φθείρονται 4 φορές ποίο γρήγορα όσο οι 100% αγώνες, τότε θα έχουμε κάποια ομοιομορφία,όταν λάβουμε ανατροφοδότηση σχετικά με την ισορροπία των ελαστικών. Θα πρέπει να είναι περίπου η ίδια εμπειρία σε όλες τις διάρκειες αγώνων, κάτι που συμβαίνει με ταχύτερο ρυθμό σε βραχύτερους αγώνες.

Ακόμη και αν μετά την αλλαγή υπάρχουν καταγγελίες σχετικά με την ισορροπία των ελαστικών, θα είμαστε ευκολότερα ικανοί να τις αντιμετωπίσουμε απόλυτα, αφού πιθανότατα θα ισχύουν για όλους και όχι μόνο για πρωταθλήματα σε μια συγκεκριμένη διάρκεια αγώνα.




Alex Pnts 
Greek Moderator 





https://igpmanager.com/forum-thread/16087
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.