ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Open
pilot&teknik ekip&yarış

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5000
5 years 102 days ago
Oyuna yeni başladım ve yazdığım başlıklarla ilgili birkaç sorum olacak. Öncelikle oyun başında bana verilen pilot ve teknik ekiple devam etsem mi yoksa verilen 30 jetonla pilot ve teknik ekip mi alsam ? Bana verilen pilotları eğitiyorum ama ne kadar yeterli olur  bir fikrim yok. Bir de girdiğim ligte bir sonraki yarış için Cuma 00:00 yazıyor. Perşembeyi cumaya bağlayan gece yarış olacak yani değil mi? 

Ekstra olarak yarış stratejisiyle ilgili sorum olacak. Forumda bir kişinin Medium lastik kullanma yazdığını gördüm, bunun belli bir nedeni var mı ? 
md-quotelink
medal 5000
5 years 102 days ago
Merhaba, ilk soruna cevap vermek gerekirse senin nasıl bir hedefin olduğuna bağlı; eğer Çaylak kategorisinden çıkmak önceliğin ise sürücü ve teknik ekibini değiştirmemek bir seçenek değil, yalnız başta sahip olduğun gibi 'kötü' elemanlara ödediğin maaşlar normale göre çok daha azdır, bu yüzden amacın ileriyi düşünmek ise paranı elemanlar yerine Merkez'deki departmanlara ayırman, hızlıca onları yükseltmen daha iyi olacaktır.

Stratejiyle ilgili olarak, Medium lastikler diğer lastiklere göre daha verimsiz kaldığı için kullanmak gereksiz oluyor. Ancak yarıştığın ligin koyduğu 'en az 2 farklı lastik türü' kuralı varsa kullanmamak için bir sebep göremiyorum.
md-quotelink
medal 5000
5 years 102 days ago
Hard lastik mi yoksa medium lastik mi daha avantajlı peki? Az pit yapıp med yada hard ile başlayıp sonrasında soft ve son olarak super soft kullanma gibi düşüncem var 
md-quotelink
medal 5000
5 years 102 days ago
Öncelikle şunu söylemek istiyorum, az pit yaparken yakıt çok fazla olacağı için fazla sıkıntı yaşayacaksın, bu yüzden de M ve H lastikler çok nadir kullanılır.

Soruna cevap vermek gerekirse; Hard lastikler lastik güncellemelerinden önce en güçlü lastiklerdi, şu anda Softlar en işe yarayanlar. Med ve Hard kıyaslaması hakkında fazla bilgim yok, benim de forumda okuduklarıma göre Hard daha iyi ama hiç test etmedim.
md-quotelink
medal 5000
5 years 102 days ago
Teşekkürler
md-quotelink
medal 5000
5 years 101 days ago
Gördüğüm kadarıyla ilk özellik olarak dayanıklılık geliştirilmesi öneriliyor; fizik çalıştırıyorken ağırlık kaybetmesi de pozitif bir etki değil mi? 
md-quotelink
medal 5000
5 years 101 days ago
Evet, ağırlık ve stamina olmazsa olmazlardan, ayrıca sürücünün her şeyi tam (20) olduktan sonra ağırlığı da gelişmiyor diye okudum. Deneyimleme şansım olmadı.
md-quotelink
medal 5000
5 years 101 days ago
Harika bilgiler olmus teşekkürler...
md-quotelink
medal 5000
5 years 100 days ago
Teknik ekibin eğitimi nasıl oluyor?
md-quotelink
medal 5000
5 years 100 days ago

Yigit
Harika bilgiler olmus teşekkürler...

Rica ederim.

Necati
Teknik ekibin eğitimi nasıl oluyor?


Teknik ekip eğitilemiyor, bu yüzden level atladıkça değiştirmeniz gerek.



md-quotelink
medal 5000
5 years 97 days ago
M ve H lastiklerin pek kullanilmama sebebi aslinda oyuna gelen guncellemeler. Belli bir tarihe kadar H lastik en dominant lastikti. Daha sonra gelen guncellemeler ile bu sefer S lastik cok iyi duruma geldi. Yani herhangi bir yeni guncellemeyle dominant lastik degisebilir. Benim onerim oyuna gelen guncellemeleri takip etmeniz. Buraya da tabi akliniza geldikce soru sorun. Bilgiler birlestikce oyunda daha ileri seviyelere gelebiliriz :) 
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.