ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
Pit sayisi

ios-checkmark-circle
This thread is closed because it is solved.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
5 years 244 days ago
26 turluk yarişta kaç pit yapmali. Pit sayisini pilotun önerisine goremi yapmali ?
md-quotelink
medal 5000
5 years 244 days ago (Last edited by Kayhan Polat 5 years 232 days ago)
%50 yarışlarda 1.30 civarı ve üzeri pistler harici tek pit bende daha başarılı oluyor. S kurtarıyorsa S lastik, olmuyorsa birini M, diğerini S lastik yapıyorum.. Hatta bazen iksi de M oluyor. Avrupa ve Monaco'da ise tek pit yapmam. Avrupa kaç pit olursa olsun kesin Ss lastik, Monaco Ss veya tercihe göre S lastik. Halen %50 yarışan bir ligte başka bir hesabım daha var, orada genelde tek pit yaparım..
md-quotelink
medal 5000
5 years 243 days ago
ben SS ile başlayıp S takıp devam ediyorum tekrar S takıp son 5-6 tura kadar götürüyorum ardından SS e geçip bitiriyorum. 3 pit ile 60 saniyeden aşağı fark atmadığım oldu. ama tabiki rakiplerim yoktu online değillerdi ve onlar M ile yarışıyorlardı
md-quotelink
medal 5000
5 years 241 days ago
Kurulum yapmayan araçları geçebilirsiniz. Ama herkesin kurulum yaptığı ve online olduğu liglerde neyin doğru olduğunu daha iyi anlarsınız. Aktif bir lige geçip, başlarda başarısız olsanız bile, öğrenip keyif almaya bakın derim.
Özkan
ben SS ile başlayıp S takıp devam ediyorum tekrar S takıp son 5-6 tura kadar götürüyorum ardından SS e geçip bitiriyorum. 3 pit ile 60 saniyeden aşağı fark atmadığım oldu. ama tabiki rakiplerim yoktu online değillerdi ve onlar M ile yarışıyorlardı



md-quotelink
medal 4832
5 years 236 days ago
1 tur süresi
md-quotelink
medal 5000
5 years 230 days ago
tek pitlerde de araç yakıt olarak ağır kaldığı için ben kendi adıma verim alamıyorum o yüzde S ağırlıklı 2 pit tercih ediyorum çoğu yarışta.
md-quotelink
medal 5000
5 years 229 days ago

Hasan
tek pitlerde de araç yakıt olarak ağır kaldığı için ben kendi adıma verim alamıyorum o yüzde S ağırlıklı 2 pit tercih ediyorum çoğu yarışta.



%50 uzunluktaki pistlerde araçlara çok yakıt yükü binmiyor, o yüzden %50 uzunluktaki liglerde çoğu pistte tek pit daha iyi sonuç veriyor. Tabi araçlar arasında çok seviye farkı yoksa.
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.