Heeft iemand i formatie over het effect van meer rondes en dus meer brandstrof op de rondetijd? Bij banen met wei ig bande slijtage kun je natuurlijk een stop minder doen maar wanneer loo t dit?
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar uit eigen ervaring is het handig om rond de 30 liter te blijven en 40 echt maximaal.
Maar ik zie dat je in een 50% raceduur competitie zit, over het algemeen is het mijn ervaring dat meerdere strategien kunnen werken. Een stopje minder kan vaak wel, uiteindelijk is het gewoon uitproberen. De seizoenen vliegen zo snel voorbij, 17 dagen :)
Dat hangt inderdaad af van circuit tot circuit. Experimenteren is de boodschap :)
Veel spelers volgen inderdaad het principe om niet boven de 40 liter te gaan, geen idee wie dat ooit heeft uitgevonden ;)
Heeft iemand i formatie over het effect van meer rondes en dus meer brandstrof op de rondetijd? Bij banen met wei ig bande slijtage kun je natuurlijk een stop minder doen maar wanneer loo t dit?
Ik doe heel vaak een stopje minder omdat je zo niet nog 20 seconden ongeveer hoeft te stil te staan en deze je deze tijd op een oud setje ook niet zult verlieden
Daan en toch maat het vaak wel. uit de ronde tijden zijn soms wel een seconde sneller als je een stop meer doet dan een andere en dan heb je zo 20 seconde