
John Doe medal 5000 5 years 286 days ago
Sziasztok!
A problémám hogy péntek (05.10) óta több problémám volt a telefonos alkalmazással.
Pénteken nem engedett be a versenyre. Autentikációs problémát jelzett. Gondoltam újratelepítem. Azóta hétfőn is és mai a futamra ugyan beenged de közben szaggat majd nem reagál a KERS gombra majd pedig a telefon kiírja hogy az alkalmazás nem válaszol. Lényegében lefagy. Ez már a 3 ferseny zsinórban és ezzel el is ment a szezonom.:(
Telefonom: Xiaomi redmi note 3.
Android 5.0.2 LRX22G
MIUI: 7.0

Péter Kovács medal 5000 5 years 285 days ago
Szia, próbáltad már törölni a gyorsítótárat? Ha nem megér egy próbát. Ha továbbra is marad a helyzet írj egy bejegyzést a Bug and Reports-ra is itt a fórumon

Sándor Böszörményi medal 5000 5 years 284 days ago
Akárhogyis, a problémát továbbítottam és elnézést, hogy csak most. Kérlek jelezz, hogy tapasztaltál-e változást azóta vagy szembesültél-e további problémákkal!

José Trujillo medal 5675
Community Manager 5 years 284 days ago
Hello,
Please reinstall again the app.

Tony Maloney medal 5000 5 years 265 days ago
reinstalling did not help him

Colin Chapman medal 5000 5 years 258 days ago
Nálam is ugyan ez a probléma. Egy verseny alatt 3-4x kell ki be lépni mert mindig lefagy. És ez már több mint 1 hete így megy. Telon játszok iPhone ios12

José Trujillo medal 5675
Community Manager 5 years 257 days ago
Hi,
Próbálta újra telepíteni az alkalmazást, és törölte az alkalmazás gyorsítótárát? Meg tudod csinálni az alkalmazáson belül az oldalsó menüre kattintva, a beállítások (az összes alatt), majd a gombon, amely megmutatja a történelem törlésének lehetőségét.

Colin Chapman medal 5000 5 years 256 days ago
Igen mindez megtörtént.
Sőt a mai frissítés után már el sem indul az alkalmazás. Belépés után egyből kidob. És böngészőből is egyen ez van.

Péter Kovács medal 5000 5 years 256 days ago
Gábor, elvileg minden probléma megoldódott, amennyiben nálad nem kérlek írj róla egy külön fórum bejegyzést és továbbítom az illetékeseknek