ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Open
Opony

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 4805
5 years 155 days ago
Nie wiem czemu ale cały czas podczas wyścigu mam wskaźnik na czerwonym kolega ma podobny bolid i ma wskaźnik w połowie co robię nie tak? kierowca nastawienie neutralne
md-quotelink
medal 5381
5 years 155 days ago
Nastawienie neutralne nie da twoim kierowcom gwarancji utrzymania opon w odpowiednim zakresie temp. Trzeba zmieniać na bierząco. Dużo zależy od temperatury podczas wyścigu jak i od opony które wybierzesz na wyścig. 
md-quotelink
medal 4805
5 years 155 days ago

Mateusz
Nastawienie neutralne nie da twoim kierowcom gwarancji utrzymania opon w odpowiednim zakresie temp. Trzeba zmieniać na bierząco. Dużo zależy od temperatury podczas wyścigu jak i od opony które wybierzesz na wyścig. 



No tak tylko w lidze jest nas 2 mamy prawie identyczne bolidy takie same opony ustawienia samochodu zrobiłem na idealne (3T),o poziomy 2 menadżera   jestem lepszy i on ma opony na 50 i nie wiem co jest grane odrazy na 2 okrążeniu już zaczynam kręcić słabe czasy bo opony  są na czerwonym
md-quotelink
medal 5000
5 years 155 days ago
Daj nacisk na minimum. Czyli na maksa w lewo. Muszą ostygnąć. Pewnie startujesz na ss, a dla nich neutralne nastawienie wystarcza na 1 okrążenie. Nacisk kierowcy to nie tylko tempo, to także grzanie opon i większe zużycie paliwa.
md-quotelink
medal 5381
5 years 155 days ago
Jeżeli wyścig startuje przy temperaturze przekraczającej 20st. Bo takie ostatnio są na większości torów. Musisz dostosować opony. Jeżeli zależy Ci żeby jechać na SS musisz liczyć się z tym, że bardzo szybko będą się nagrzewać więc musisz jechać na bardzo ostrożnym nastawieniu. Jeżeli chciałbyś żeby twój kierowca jechał na nastawieniu neutralnym albo agresywnym przy takiej temp na torze musisz dać mu opony pośrednie albo nawet twarde, które nagrzewają się zdecydowanie mniej. Takie są charakterystyki opon tego nie oszukasz. Skoro wszystkie ustawienia macie bardzo zbliżone do siebie to może tu chodzić tylko o kontrolowanie temp opon poprzez nastawienie kierowcy w trakcie wyścigu. 
md-quotelink
medal 5000
5 years 154 days ago
Piotr ja aktualnie ten sezon praktycznie cały przejechałem na oponach S i na nastawieniu bardzo defensywny A i tak czasem opony dochodziły do czerwonego pola jeśli widzisz że za bardzo skacze na czerwone to musisz kombinować z nastawieniem kierowców  A zobaczysz obrazu zaczniesz robić lepsze czasy
Pozdrawiam  
md-quotelink
medal 4805
5 years 154 days ago (Last edited by Piotr Załucki 5 years 154 days ago)
No będę próbował ale dziwi mnie to że drugi gracz tak nie ma myślałem że jest to czym innym spowodowane, dzięki ale jeszcze mam jeszcze jedno pytanie na ekranie głównym jest dopasowanie auta do toru i taż jest 1,5 gwiazdi od czego to zależy? I to może mieć wpływ?
md-quotelink
medal 5000
5 years 154 days ago
A jaki ma wpływ temperatura na pracę opon? Większe zużycie czy może wolniejsze tępo? Czy jedno i drugie
md-quotelink
medal 5000
5 years 154 days ago

Piotr
No będę próbował ale dziwi mnie to że drugi gracz tak nie ma myślałem że jest to czym innym spowodowane, dzięki ale jeszcze mam jeszcze jedno pytanie na ekranie głównym jest dopasowanie auta do toru i taż jest 1,5 gwiazdi od czego to zależy? I to może mieć wpływ?

Jest to uzależnione od rozwoju bolidu w zakładce "samochody". Musisz dostosować bolid do każdego toru jak najlepiej się da. Z czasem będziesz zaczynał sezon od 3,5*.


md-quotelink
medal 5381
5 years 154 days ago
Czy zużycie jest szybsze ....nie wiem.. nigdy tego nie sprawdziłem ale nie wydaje mi się żeby była to jakaś wielka różnica. Sprawdzałem natomiast różnice przy dwóch moich kierowcach z tą samą ilością paliwa, zbliżone umiejętności i czasy się różniły oczywiście na korzyść tych nie przegrzanych 
md-quotelink
medal 5000
5 years 153 days ago
Pilnowanie temperatury opon to podstawa do udanego wyścigu. Są tory gdzie mimo bardzo defensywnej jazdy opony i tak się palą ale są i tory gdzie jak na początku przegrzejesz opony to cały wyścig w plecy. Warto na to zwracac uwagę :)
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.