Üdv Managerek!
Itt találjátok meg a legújabb frissités összefoglalóját magyarul. (Angolt itt találjátok)
"Augusztusban sok frissités érkezett a játékba, de a legújabb és a legészrevehetőbb az a 30.-a reggel bekerült teljesen új pálya. Ez annyit jelent, hogy az összes ligában benne lesz a Francia Nagydíj a következő szezontól. De aki nem tud a ligában erre várni annaak már most elérhető a gyors versenyek formájában.
Paul Ricard tulajdonképpen az első "új" páaly a játékban a 2019-es Silverstone-i pálya után, amelyik tulajdonképpen a 2009-es nagydíjat helyetesíti, egy teljesen új pálya bekerülése helyett.
Több új nagydíj még érkezni fog
Folytatnbi fogjuk az új pályák behozatalát a játékba, hiszen ez még csak a kezdet. A közösség egyik leggyakoribb kérése, hogy adjunk új pályákat a játékhoz, úgyhogy 2019-re ez lett a prioritásunk. Ennek a projektnek köszönhetően munkáink gyümölcsei még érkezni fognak ez év során - magyarul még több pálya érkezik.
Új frissitési lista
Nem rég létrehoztunk egy új frissitési listát a fórumon, szóval bárki bármiokr vissza keresheti bármelyik frissitést." (Saját szavak: pont ugyanúgy, mint a magyar fórumon.) "Ezt jobban kiszeretnénk használni az ezt követő frissitésekkor, ugyanis nem minden munkánk látható egyből a kezdőlapon. Reméljük ez sagít a közösségnek áttekinteni, hogy milyen keményen dolgozunk a játékon és annak jövöjén.
Biztonsági frissités
Tegnap (aug. 29.) egy frissitést is kiadtunk az iGP Manager weboldalra, a biztonság növelése érdekében az úgynevezett Cross-Site Request Forgery(CSRF) támadások ellen." (Fene tudja, hogy hívják ezt magyarul, valami ilyesmi lehet: kereszt-oldalakon történe hamisítás (?)) "Tudomásunk szerint senki sem próbálkozott ilyen jellegű támadással, mi csak egyszerűen óvintézkedésként frissitettük a biztonsági rendszerünket.
Haladó beállítások
A munka folytatódik a haladó beállítások fejlesztésén és még egy pár hétig eltart. Különösen foglalkozunk azzal a helyzettel, amikor az időjárás változik a verseny előtti 10 percben, emiatt szeretnénk lehetővé tenni, hogy lehessen gumit változtatni, amikor felszárad a pálya, vagy pont fordítva. Ez a leggyakoribb helyzet amit ki kell küszöbölni a verseny kezdete és az edzés lezárulása között."
Mit gondoltok, jó irányba tart a játék? A Francia Nagydíjjal együtt már 18 verseny lesz egy szezonban. A 3 VT mostmár a legobb megoldás? Gondolatok és egyéb észrevételek jöhetnek a kommentek között!