sorunumu bir örnekle açıklamam gerekirse
italya yarışı 32,5 litre yakıtla ikinci turum 1:24:380
pite girmeden önceki son turum 3,5 litre yakıtla 1:23:767
pitten çıktıktan sonra ki ikinci turum 32,4 litre yakıtla 1:22:198
pite girmeden önceki son turum 3,7 litre yakıtla 1:21:022
pitten çıktıktan sonra ki ikinci turum 32,4 litre yakıtla 1:21:823
yarışın son turundan önceki son turum 3,8 litre yakıtla 1:20:472
yarışın ilk pitine girmeden önce 1:23:767 tur zamanı yaparken son tura kadar bu rakam aynı yakıt yükü ile 1:20:472 ye kadar düşmüş. neredeyse otomobil 3,5 saniye daha hızlı. yakıt ikmali yapılmasa bu hızlanmayı anlayabilirim ama pite girip 35 litre yakıt almama rağmen aynı yakıt yükü ile yarış başında 1:24 lerde dönerken ikinci pitten sonra 1:21 lerde dönmemi açıklayabilecek biri var mı?
bütün yarışlarda aynı şeyi yaşıyorum, pite giriyorum 35-40 litre yakıt alıyorum ama o yakıt yükü ile piste dönen araç 2-3 tur sonra deposu boş araçtan çok daha iyi turlar atıyor