Kacper Adamski medal 5000 4 years 212 days ago (Last edited by
Kacper Adamski 4 years 210 days ago)
Witam, chciałbym poruszyć temat rozwoju statystyk bolidów. Otóż, w tym sezonie mam słabszy bolid (i kierowców) w swojej lidze, więc, jako że sezon ma się ku końcowi, postanowiłem zaoszczędzić trochę części na następny sezon i rozwinąć bezawaryjność. Rozwinąłem już ją o ponad 100 punktów. Czy coś to dało? Ano nic nie dało, bo jak na początku sezonu we Włoszech jeden bolid (z dwóch) zużywał 9 części na wyścig, tak samo teraz, po niedawnych Spa czy Silverstone, jeden bolid dalej zużywa 9 części na wyścig (zużycie części, silnika itd. zależy od toru, więc podałem tory o podobnej charakterystyce). Pytanie - czy ktoś wie o co chodzi? Jeszcze wspomnę, że podobny problem miałem już wcześniej z rozwojem zużycia opon - również nie zauważałem żadnych zmian mimo znacznych postępów, podczas gdy rozwój "podstawowych" statystyk, tj. przyspieszenia itd. faktycznie wpływał na osiągane rezultaty w wyścigu.
Darek Swift medal 5000 4 years 210 days ago
Nie poprawiasz przecież "ścieralności" opon. Poprawić możesz wytrzymałość i zachowanie podczas przyspieszania, hamowania i jazdy w zakrętach. A bezawaryjniść wpływa nie na zużycie części/podzespołów, tylko na uszkodzenia/awarie podczas wyścigu.
Kacper Adamski medal 5000 4 years 210 days ago
1. Skoro nie poprawiam ścieralności to co poprawiam w takim razie? Poza tym w zakładce "samochody" pisze wyraźnie (w wersji angielskiej, czyt. oryginalnej): "Increases tyre durability". Więc no trochę się nie zgadza z tym co mówisz.
2. W zakładce "samochody" pisze wyraźnie (w wersji angielskiej, czyt. oryginalnej): "Reduces parts wear rate during race". Logicznym jest, że tym samym zmniejsza się zużycie części na wyścig.
Darek Swift medal 5000 4 years 208 days ago
Teoretycznie tak, w praktyce już nie. Czyli pomiędzy 1 a 100 pkt, jest różnica. Ale już pomiędzy 100 a 200 jest prawie niezauważalna. W tej grze jest sporo rzeczy które są, a które działają trochę inaczej lub nie działają wcale. Gdy zjeżdzasz opony do połowy ich wytrzymałości to nie widzisz różnicy technologicznej.