ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Lastik

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
4 years 210 days ago
Oyunda 4 farkli lastik var bunlarin 3 tanesi supersoft soft medium kullanisli. Hard lastik cop bazilari kalkib diye bilir yaz geldi falan. Yinede yok denedik bu yaris cop oldugu bir daha kanitlandi.lutfen bu olayi duzeltin hard lastiyin hizini artirin 
uuzuluyorum ben o lastiye her yarisda olmasada 4-5 yarisda kesin kullanilir hale getirmek lazim
Yada lastiyi kaldirin 
Not:yine yaziyorum birileri cilib diye bilir hard super lastikdir ben seni onunla yenirim yarisda  altini cizerek- en sicak pistde denedik
md-quotelink
medal 5000
4 years 210 days ago
Ligimizde ilk puanını almışsın öncelikle tebrik ederim. Yaptığın S-M-M stratejisiyle M lastiğin kullanışlı olduğu kanısına varmanda güzel. H lastik için her pistte çalışıyor diyemem ama sert lastiğe uyumlu bir pistte yüksek sıcaklıkta çalıştığını gördüm. F1'de de çok az tercih edilen lastikler olup kaldırılmadığı gibi bu oyunda da kaldırılmaması doğal. Ayrıca %100 ve %75 uzunluktaki yarışlarda çok etkili olmasa da %50 ve %25 uzunluktaki aşınmanın fazla olduğu klasmanlarda H tercih edilebilir diye düşünüyorum.
md-quotelink
medal 5000
4 years 210 days ago
mansur iptal etmeme sebebleri birazcı karışık gözüksün oyun.. yoksa oyun dinamiğinde işin gerçek kısmını düşününce -- binalar onda bile 1. ayda çözen insanlar için  sadece teknoloji tasarım- parça binası.. -- şoförler için arkadaşlarımız destek veriyor akademiye gerek yok--  yarışlardaki push olayını kenara yaz hangi virajda naptın ettin çöz notlarda.. bt td okadar..  lbaşka detay kaldımı oyunda ? bence hayır oyunda başka hiç bişey yok yani.

lastik konularına denk gelince - HARD resmi olarak çöptür denenmiştir...(hızlı yarışlarda çünkü kural koyuyoruz keyifli olsun diye)
MEDİUM lastik   HARD İLE KAPIŞAMIYOR..  ancaaaa amaaa ancaa medium satmayacak. ondan otlanacak.. krs basacak ondada.. birlikte giderler...  hani bazııııı liğlerin özellik yapısı %75  yarış uzunluğu olduğunda ondada ligin yapısı satış olmayacak genel olarak yarışta satmayacak kimse güzel güzel gidecekler. öyle o HARD lastik iş yapar ( ama o ligde... hani oyunda değil değil. bütün yarış dümdüz düz yarış olcak.)

kısacası SOFT lastik medium lastiğe push aç kapat ayarlarında farkı 0,3 açıyor rekabet olmuyor ...

rekabet olması içinde kural lazım.. arkadaşlar hard takalımda ayıp olmasın medium var diyelim gibi. gibi...

aşınma olayları oranlar aynıdır..  hani yarış %50   hard lastik  aşınma 9  ile %100 de 9 değildir.. değişen bişey yoktur.. aşınma olayları lastikleri ona göre ayar veriyor sistem..

bilmeyen arkadaşlar için  yarış uzunluğu %50 75 100 bunlar ne ifade ediyor merak edenler için sadece yarışın Zaman birimi uzunluğudur... örnek: 35 50 71 tur uzunluklu yarış.. buda şu demek oluyor risk daha fazladır..  : ama yakıt ve lastik aşınması da aynı ortantıdır... 
md-quotelink
medal 5000
4 years 209 days ago

Furkan
Ligimizde ilk puanını almışsın öncelikle tebrik ederim. Yaptığın S-M-M stratejisiyle M lastiğin kullanışlı olduğu kanısına varmanda güzel. H lastik için her pistte çalışıyor diyemem ama sert lastiğe uyumlu bir pistte yüksek sıcaklıkta çalıştığını gördüm. F1'de de çok az tercih edilen lastikler olup kaldırılmadığı gibi bu oyunda da kaldırılmaması doğal. Ayrıca %100 ve %75 uzunluktaki yarışlarda çok etkili olmasa da %50 ve %25 uzunluktaki aşınmanın fazla olduğu klasmanlarda H tercih edilebilir diye düşünüyorum.

Tesekkur ederim Furkan zordu ama basardim. M lastiyi ben kullanisli lastik derim ona bir lafim olmadi zaten derdim H dediyin gibi 25 ve 50 yarislarda kullanisli ola bilir sicak pistlerde ama ordada M alirlar diye dusunuyorum. Lastiyin 100% yarislardada kullanisli olmasini isteriz sonucda her kes 25 ve 50 yarislarda yarismoyor
md-quotelink
medal 5000
4 years 209 days ago
mansur

Furkan
Ligimizde ilk puanını almışsın öncelikle tebrik ederim. Yaptığın S-M-M stratejisiyle M lastiğin kullanışlı olduğu kanısına varmanda güzel. H lastik için her pistte çalışıyor diyemem ama sert lastiğe uyumlu bir pistte yüksek sıcaklıkta çalıştığını gördüm. F1'de de çok az tercih edilen lastikler olup kaldırılmadığı gibi bu oyunda da kaldırılmaması doğal. Ayrıca %100 ve %75 uzunluktaki yarışlarda çok etkili olmasa da %50 ve %25 uzunluktaki aşınmanın fazla olduğu klasmanlarda H tercih edilebilir diye düşünüyorum.

Tesekkur ederim Furkan zordu ama basardim. M lastiyi ben kullanisli lastik derim ona bir lafim olmadi zaten derdim H dediyin gibi 25 ve 50 yarislarda kullanisli ola bilir sicak pistlerde ama ordada M alirlar diye dusunuyorum. Lastiyin 100% yarislardada kullanisli olmasini isteriz sonucda her kes 25 ve 50 yarislarda yarismoyor



Aslında sürekli %50 ve %25 uzunluktaki liglerde yarışsan bu seferde ss lastikten şikayet ederdin çünkü 2-3 turdan fazla verimli gitmiyor. İnsanlar %100 ve %75te nasıl en çok ss, s ve m kullanıyorsa %50 ve %25te de s, m ve h lastik kullanıyor. Her yarış uzunluğu için alternatif en az 3 lastik gibi düşünebilirsin ?
md-quotelink
medal 5000
4 years 209 days ago
Furkan
mansur

Furkan
Ligimizde ilk puanını almışsın öncelikle tebrik ederim. Yaptığın S-M-M stratejisiyle M lastiğin kullanışlı olduğu kanısına varmanda güzel. H lastik için her pistte çalışıyor diyemem ama sert lastiğe uyumlu bir pistte yüksek sıcaklıkta çalıştığını gördüm. F1'de de çok az tercih edilen lastikler olup kaldırılmadığı gibi bu oyunda da kaldırılmaması doğal. Ayrıca %100 ve %75 uzunluktaki yarışlarda çok etkili olmasa da %50 ve %25 uzunluktaki aşınmanın fazla olduğu klasmanlarda H tercih edilebilir diye düşünüyorum.

Tesekkur ederim Furkan zordu ama basardim. M lastiyi ben kullanisli lastik derim ona bir lafim olmadi zaten derdim H dediyin gibi 25 ve 50 yarislarda kullanisli ola bilir sicak pistlerde ama ordada M alirlar diye dusunuyorum. Lastiyin 100% yarislardada kullanisli olmasini isteriz sonucda her kes 25 ve 50 yarislarda yarismoyor



Aslında sürekli %50 ve %25 uzunluktaki liglerde yarışsan bu seferde ss lastikten şikayet ederdin çünkü 2-3 turdan fazla verimli gitmiyor. İnsanlar %100 ve %75te nasıl en çok ss, s ve m kullanıyorsa %50 ve %25te de s, m ve h lastik kullanıyor. Her yarış uzunluğu için alternatif en az 3 lastik gibi düşünebilirsin ?

oylede ola bılır.hard lastık olmasada benı etkılemez sadece olarak kullanmak ısterdım 100% yarısda. hızını bırazcık artırsalar belkı bazı pıstlerde verımlı ola bılır pushla beraber.belkı yonetıcıler artırır hızını kım bılır.25 ve 50 yarıslarda 2-3 tur ona karismam zaten o dogal bir sey orda bile sadece 2-3 pistde oda belki hard alirlar yoksa S M en iyi olur orda diye dusunuyorum eski zamanlarda yarisdim hard aldigimi hatirlamiyorum


md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.