Dit is een vertaling van deze aankondiging van Yunus Unia Blunion.
We hebben een nieuwe en verbeterde manier om al onze spelers te ondersteunen.
Nu kunnen alle spelers tickets loggen voor hulp bij bugs of gameplay-problemen zonder dat ze het spel hoeven te verlaten. Ons e-mailen of aanschrijven via sociale media zal minder nadruk krijgen. Als je feedback hebt voor iGP Manager, gebruik dan het Suggesties-forum.
Je kan nieuwe tickets voor assistentie maken door te klikken op het Help-pictogram onderaan het menu in het spel tussen de knoppen Instellingen en Uitloggen, en vervolgens naar het tabblad "Help & Ondersteuning" te gaan en op de link "Contacteer ons" te klikken.
Als u zich in de app bevindt, opent deze een pagina in de interne browser van onze app. Voor degenen die zich in een web- of mobiele browser bevinden, wordt een nieuw tabblad geopend om een ticket aan te maken. Zodra een ticket is ingediend, kan je op elk gewenst moment controleren of er een reactie is door te klikken op de "Contacteer ons" link zoals eerder vermeld.
Dat is alles! In de komende maanden zullen we ons supportproces verder verfijnen. Zo zijn we bijvoorbeeld van plan om meldingen toe te voegen wanneer we hebben gereageerd. Hierdoor hoef je minder vaak te controleren of er een reactie is van ons. We zullen het ook gemakkelijker maken om de ondersteuningslink te vinden om contact met ons op te nemen.
Dit is een vertaling van deze aankondiging van Yunus Unia Blunion.