over gestapt naar nieuwe telefoon
Proberen tokens te kopen,...wel betaald maar niet gekregen!
App opnieuw gestart helpt niet
Telefoon uit en aan gezet helpt ook niet
Wel geld van de rekening af
iGP support reageert niet,...ook niet de eerste keer.
( of men reageert daar 3 dagen later! )
Kortom op dit moment wel behoorlijk flauw allemaal!
Samsung telefoon,....durf nu ook geen 2e keer te proberen.
Is wel weer 16,99 euro!
Hallo Bert,
Support reageert normaalgezien binnen de 36u, in het weekend kan dit iets langer zijn.
In de veronderstelling dat je hen vandaag of gisteren gecontacteerd hebt: laat me iets weten als je maandag nog altijd geen reactie hebt gekregen.
Dat klopt niet. Dat is dan van de 2e keer die ik geprobeerd heb.
Heb geen tokens van de eerste keer ontvangen.
Ik kan alle bewijzen met bankafschriften sturen
ik ben toch niet gek? Twee maal 16,99 betaald en 1x gekregen!!!!!! Bij Apple ging het ook wel eens mis maar dan krijg je het de volgende dag terug gestort!!
Bij de 1e keer 8:26 niks ontvangen!!
Bij de 2e keer om 9:23 wel ontvangen!!
Stuur ons een ticket en voeg de twee facturen .
Als de Apple factuur nog niet via e-mail is aangekomen, volg dan de onderstaande instructies:
1. Open de instellingen op uw iPhone.
2. Tik bovenin Settings op uw Apple account.
3. Tik op iTunes & App Store.
4. Tik bovenaan in de iTunes & App Store op uw Apple ID e-mail.
5. Tik op 'Bekijk Apple ID'. OPMERKING: Er kan u worden gevraagd om dit te bevestigen met een wachtwoord of door op uw Apple ID te tikken.
6. Scroll naar beneden om op 'Aankoopgeschiedenis' te tikken.
7. Maak een schermafbeelding van de aankopen waarvoor u geen tokens hebt ontvangen en bevestig deze aan uw verzoek.
Ik heb inderdaad 2 aankopen gedaan.
Dit omdat de eerste dus niet werkte.
En zoals ik ook uitleg geef bij de tickets ik heb geen Apple meer.
Ik heb nu samsung, dus google account.
Ik zal nog een keer een ticket sturen en hoop dat het dan een keer opgelost wordt.
Dit is extreem vervelend !
ook bij mij werken verschillende niet met tokens...word wel afgeschreven en betaald maar nu al 5 maal niks ontvangen...zelfde telefoon als ervoor samsung en toen was het soms wel niet maar nu niks meer
ook bij mij werken verschillende niet met tokens...word wel afgeschreven en betaald maar nu al 5 maal niks ontvangen...zelfde telefoon als ervoor samsung en toen was het soms wel niet maar nu niks meer
Ik vind iGP een geweldig spel en ben zwaar verslaafd aan dit prachtige spel,...
maar de nieuwe helpdesk is drama. Heb het idee dat er gewoon via Google Translate vertaald wordt.
Ben vanaf zondag al bezig om 16,99 euro terug te halen.
Heb twee keer tokens besteld 1x wel gekregen en 1x niet.
Nog een paar dagen en dan is het al een week geleden.
Erg slecht, duurt soms wel 48u dat je antwoordt krijgt.
Erg jammer, voorheen ging dit toch makkelijker.
Succes Martijn,..hopelijk wordt jij wat sneller geholpen
Hopelijk komen ze mij nog tegemoet, een compensatie zou wel terecht zijn.
de vorige x kreeg ik een nette compensatie bert maar dat alle transacties zo slecht verlopen is inderdaad drama....jij ook s6...inmiddels suppport gemaild...ben benieuwd.....