Hello! Elsőként egy gyorsítótár-törlést javaslok, esetleg újratelepítést.
Amennyiben nem oldódik meg, tudnál egy képernyővideót küldeni az esetről? Milyen eszközön fordul elő (PC/okostelefon/tablet típusa, operációs rendszer pontos típusa/build száma)?
Videót hogyan és hova?
Igp manager profillal, másik email címmel minden ok.
Szóval nem tablet probléma.
Facebook accunt is jó.
A Google play profillal van gond.
A beállításokban nem enged változatni semmit.
Videót fájlmegosztóval tudsz elküldeni (Messenger, Discord, itt a játékban privát üzenetben stb.) vagy ide belinkelni.
Az eszköz adatai nem azért kellenek, mert azzal van a gond. A fejlesztők az alapján sok infót le tudnak szűrni a probléma megoldása érdekében.
A gyorsítótár törlését és újratelepítést próbáltad?
Videót hogyan és hova?
Igp manager profillal, másik email címmel minden ok.
Szóval nem tablet probléma.
Facebook accunt is jó.
A Google play profillal van gond.
A beállításokban nem enged változatni semmit.
Szerintem érdemes foglalkozni vele, mert ez egy bugnak tűnik. Viszont ahhoz kellene 1-2 képernyőkép vagy videó és még pár infó (körülmények, készülék típusa, OS build száma stb.) Valamint mindenekelőtt javaslok egy gyorsítótár-törlést/adattörlést, esetleg az alkalmazás újratelepítését.