Vince Laukó medal 5315 5 days ago (Last edited by
Vince Laukó 5 days ago)
Csaba
Sziasztok! Van értelme saját motorokat gyártani? Mennyiben lesznek ezek mások az elérhető motoroknál? Van-e valami anyagi haszna?
Szia! A válasz röviden: igen, megéri.
Bővebben, amiket érdemes tudnod: A motorgyártás hosszú folyamat, 30*24=720 pontot igényel egy kimaxolt erőforrás. Bár tokenekkel ki lehet váltani, jobban jársz, ha megnézel naponta 5 reklámot + minden egyes ligafutamért kapsz 1-et, ami összesen 6 motorpontot jelent naponta. Mivel legjobb esetben is 4-5 hónapba telik összegyűjteni a 720 pontot tokenek nélkül, érdemes mielőbb elkezdeni a gyártást. Minden pályára kiválaszthatsz egy erősséget (gyorsulás, fékezés, vezethetőség stb.), amihez 30. szintig automatikusan kapod a motor gyengeségét, ezt követően lehetőséged lesz ezen is változtatni. Abból a szempontból egyértelműen megéri saját erőforrást választani, hogy viszonylag hamar eléred az alapból felkínált (pl. Murk, Toymotor, Tifosi) motorok erősségét, de fontos, hogy a pontokat megfelelő területre allokáld mind az erősség, mind a gyengeség figyelembevételével. A szezon végén különösen lényeges odafigyelni erre, mert egy rossz választással az okosan taktikázók, illetve az alap motorok valamelyikével versenyzőkkel szemben hátrányba kerülhetsz (feltéve, hogy a "big 4" mindegyike 200-as eddigre). Továbbá fontos megemlíteni, hogy gyakran olvasható tévhit, miszerint saját motorok nélkül nem lehet elboldogulni. Komolyabb ligákban nyilván jobban megérződik a hiánya, de ha összességében a csomagod többi része rendben van (pilóták, személyzet, beállítás, stratégia, főhadiszállás, autófejlesztés és kutatás stb.), akkor megfelelő versenyzéssel saját erőforrás nélkül is szép eredményeket lehet elérni. Anyagi hasznot is hozhat a saját motor, ha vannak ügyfeleid, akiknek te vagy a beszállítója, de ez marginális előny, tekintve, hogy alapból sem egyszerű csődbe juttatni a csapatod iGP-ben, csak ha nincsenek szponzori bevételeid vagy/és rengeteg fölösleges kiadásod van.