Mustafa Kademoğlu medal 5000 5 years 364 days ago
Aklıma takılan şeyler hala mevcut çünkü muhtemelen hepsi inaktifler.Öncelikle yeni pilot almadım genel merkezi geliştiriyorum.Bu pilotları eğitmeye devam mı etmeliyim yoksa yeni pilotlar almalaı mıyım?Pilotların en zayıf yönünü geliştirmeye çalışıyorum genel olarak farklı bir tavsiyeniz var mı?Teknik ekibime bir baş tasarımcı aldım sizce hata mı yaptım yoksa diğer branşları da değişmeli miyim?Havaya göre lastik seçimi yapıyorum bu konuda önerileriniz var mı şu derecede şu hava koşulunda şu lastik gibi ön fikir oluşması açısından.Her türlü öneri ve fikire açığım.
Eren Gürel medal 5000 5 years 364 days ago
Selam dostum bende Yen'i başladım, transfer de yıldızı yüksek Yen'i sürücüler alabalirsin ama benim tercihim ekibi geliştirmek oldu öncelikle, çünkü pilotlar gelişiyor yıldızlarının arttığını farkettim, diğer konularda bende cevaplar arıyorum
Dexmert Dx medal 5000 5 years 364 days ago
Ben de hangi özelliği geliştirmem gerektiğini araştırmıştım ve çoğu kişi ilk olarak dayanıklılığı geliştirmeyi önermiş. Belli bir miktara kadar(10 diye düşündüm) dayanıklılık geliştirip daha sonra sürüş yeteneklerini geliştirmeyi düşünüyorum ben. Teknik ekiple ilgili çok bilgim yok ben en başta olanlarla devam ediyorum. Lastik için de doğrusunu yapıyorsun, kendine göre strateji belirle lastiklerin tur başına aşınma oranlarına göre pit/lastik stratejisi belirle kendine hocam.
Kayhan Polat medal 5000 5 years 363 days ago
https://m.facebook.com/groups/1825542767469522?ref=bookmarks
Aradığınız tüm cevaplar için katılabilirsiniz. Eski lastik aşınmasına görede olsa, kendi çektiğim tek Türkçe kurulum ve strateji videosu mevcut orada. İyi şanslar.
Mika Hakkinen medal 5000 5 years 362 days ago
Benim pilot gelistirmedeki onerim her sey tamamlanana kadar oncelikle fiziksel ozellikler, sonrasinda surus yetenegi ozellikleri, en son olarak da zihinsel ozellikleri gelistirmeniz. Belli bir yere gelmesini beklemeyin, o alandaki her ozellik 20 olana kadar (yetenek ve deneyim egitimle gelistirilemiyor) ayni alanda egitim verin. Seviyeniz de yaklasik 10 olana kadar yeni pilota ihtiyaciniz yok. Oyunun size verdigi pilot yeterli olacaktir. Onu gelistirin ve keyfinize bakin.
Mustafa Kademoğlu medal 5000 5 years 361 days ago
Peki yarışlarla alakalı taktik ve ipucu verebilir misiniz mesela kaç mm de hangi lastik yağmur durunca yağmur tur başına ne kadar azalır felan
Mustafa Kademoğlu medal 5000 5 years 360 days ago
Araçlarda hangi özelliklere yönelmek gerekir
Mika Hakkinen medal 5000 5 years 360 days ago
Oncelikle yagmur konusunda pek tecrubeli degilim. Tek bilgim hava sicak ve yagmur miktari azsa intermediate lastikler wetlere gore daha cok is yapiyor. Onun disindaki her kosulda wet daha iyi. Aracta yonelmek gereken ozelliklerse sunlar: 1-kesinlikle hizlanma 2-yol tutusu ve frenleme beraber 3- downforce(yere basma) 4-yakit ekonomisi 5-lastik ekonomisi 6-kalan iki ozellik. Puanlari bu oncelikle dagitmak lazim. Bas tasarimci ve teknik direktorun odaklancagi alanlari ise yine onem sirasi ve de obur araclarla olan ozellik farklarina bakarak vermek lazim. En ideal arac gelisimi boyle saglaniyor.
Kadir Araz medal 5000 5 years 357 days ago
Araç gelişimindeki mantığı anlamamıştım, 11 yarış yaptım her defasında en zayıf yer yakıt ekonomisi olduğu için oraya ağırlık verdim. Mantığı şimdi çözmeye başlıgorum fakat ligde uzun süredir birinci giderken son bir kaç yarışta 3 ve 4 e geriledim. Tasarım puanlarını dağıtma ve tasarım araştırmalarının mantığını açıklayabilir misiniz?
Mika Hakkinen medal 5000 5 years 357 days ago
Son yarista gerilere dusmenizin cok sebebi olabilir ona kafayi simdilik takmayin. Arac tasarim puanlarini soyle dagitabilirsiniz: Yukarıda yazdigim ozelliklerin onceligine gore en onemlilere dagitacagiz puanlari. Ama onemli ozelliklerden hangisine arastirma koymuyorsaniz ona tasarim puani verin. Mesela hizlandirmada arastirma yapacaksaniz (ligdeki en iyi hizlanmali aracla araciniz hizlanmasinin arasinda buyuk fark vardir atiyorum) tasarim puanlarini da frenlemeye verin.
Kadir Araz medal 5000 5 years 357 days ago
Araştırma yaptığım özellikler kendiliğinden gelişiyor mu? Çok o kısmı anlamadım. Ben hep araştırma yaptığım yere yükleniyordum. Araştırmayı uaptım, tasarım puanı ile geliştirme yapıyorum gibi düşünmüştüm. Belirttiğim gibi, o iki kısmın mantığını kavrayamadım henüz. Bir de canlı yarışa girdiğimde, boost (kers) manuel kontrole geçiyor, çıkınca da otomatiğe geçmiyor. Hatta son yarışlarda hiç çalışmıyor. Yarışın sonuna doğru ilk kez online olduğumda, sıralamalarda bir ve ikinci sırayı aldığımı görmeme ve üç - dördüncülüğe gerilemiş olmama rağmen boost yüzde yüz gözüküyor. Birinci 20-30 sn fark atmış, kalmış 5-6 tur. Hali ile boostda bir işe yaramıyor. Geçmemesi için veya geçikdi ise tekrar öne geçmesi için otomatik kullanılması gerek, ilk yarışlarımda böyleydi de ama son üç yarışta saçmaladı nedense.
Kayhan Polat medal 5000 5 years 356 days ago
Arkadaşlar, bu sorularınızın tüm cevapları yukarıda verdiğim linkte yazılı. Olurda grup diye çekinir, katılmak istemezseniz, forumda rehber yazılar mevcut.. Boos'tu otomatik kullanım kuralı değişti sistemde. Hiç giriş yapmayanın araçları otomatik kullanıyor. Ama bir kere girip çıkanın kersleri kullanılmıyor artık. Çünkü bağlantı kopukluğu sebebiyle anlık oyundan düşenler, girdiklerinde sakladıkları kerslerinin kullanıldığını görüp sinir oluyorlardı doğal olarak. Kers kullanımı artık böyle.
Mika Hakkinen medal 5000 5 years 355 days ago
Arastirma yaptigin ozellikler tasarim puani vermeden gelisiyorlar hocam. Ama ne kadar cok alani ayni anda arastirirsan o kadar az gelisirler onu da goz onunde bulundurman lazim. Bir de Kayhan hocamin verdigi linkteki gruba bakmani oneririm :)