ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
Son yarışım (Malezya)

ios-checkmark-circle
This thread is closed because it is solved.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
5 years 349 days ago (edited 5 years 349 days ago)
merhaba, son yarışımda şöyle bir sorun yaşadım, Malezya için hava durumu parçalı bulutlu, sıcaklık 28 derece gösteriyordu. Fakat yarış sırasında sanırım yağmur yağmış, yarış öncesi kontrol edemedim. Ayarlarda olmasına rağmen geçiş lastiğine geçmemiş, soft ile yarışı tamamlamış pilotlar. Hali ile lige uğramayan adamlar nasıl oluyorsa geçiş lastiği ile birincilik almışlar, ben softlar ile sonıncu olmuşum. Şimdi bakıyorum pist kuru, yağmur da yok. Ne alaka anlamadım??? Oyuna girmeyen arkadaşların pilotları nasıl oluyor da yağış durumuma göre lastik ayarlıyor, ben oyuna girdiğim ve setlediğim halde nasıl oluyor da soft lastikle yarışmak zorunda kalıyorum?

Şimdi kontrol ettim, sıralama turlarına hepsi M ile çıkmış, benim bir aracım soft, diğeri M ile ayarlı. Sıralamada birinci ve ikinciyiz. Yarışın başından itibaren diğer tüm araçlar geçiş lastiğine geçmiş. Pit almadan nasıl oluyor bu? Sıralama sonrası lastik değişim hakkı var mı? Yok bence, sıralamda M lastik kullanan biri, yarışa I ile nasıl başlayabiliyor?
md-quotelink
medal 5000
5 years 348 days ago
Berkay, gelişmiş ayarlarda yağış ayarları yapılmasa bile, jeton basıp yapılan ideal ayarlar yağış lastiklerininde otomatik olarak seçilmesini sağlıyor mu? Çünkü adamlar hiç kurulum yapmadan intermedia kullanmış Kadir'in söylediğine göre. Kurulum yapmayan adam gelişmiş ayarları da yapmayacağına göre, sıralamada m ile gözüken adamların i lastikle başlaması için geriye bir tek jetonla yapılan ideal ayarların lastik seçimini de etkilemesi kalıyor. Bilgi verirsen seviniriz.
md-quotelink
medal 5000
5 years 348 days ago
Kadir stratejinde ayarladığın yükseklikte yağmur olmadığı için olabilir mi bu durum? Biraz daha açıklayıcı şekilde yazarsan yardımcı olabilirim.
md-quotelink
medal 5000
5 years 348 days ago
Online olmamış yarışta, onu bende sordum ama online olmadığı için yağış yüksekliğini bilmiyor. Burada asıl ilginç olan, diğerlerinin hiç kurulum sürıüşü yapmadan, hiç kurulum yapmadan intermediate lastikleri nasıl taktırdıkları. Bana o ilginç geldi, o yüzden ideal ayarlar yağış lastiklerini de otomatik seçmeye yarıyor mu acaba diye sordum. Onu dai öğrensek iyi olur aslında.
md-quotelink
medal 5000
5 years 348 days ago

Berkay
Kadir stratejinde ayarladığın yükseklikte yağmur olmadığı için olabilir mi bu durum? Biraz daha açıklayıcı şekilde yazarsan yardımcı olabilirim.


Yarıştan bir kaç saat önce yağmur yoktu. Yarış esnasında online olamadım ama sıralama turları gösteriyor ki, sıralama esnasında da yağmur yok. Çünkü SS ve M lastikler ile pol ve 2. Lik pozisyonundayım. Diğer araçlar da M ile peşimizdeler. (Ligde pratik yapan tek takımım bu arada). Fakat yarış başlıyor, start itibari ile diğer takımlar (2 takım daha var zaten) geçiş lastiği ile yarışa başlıyorlar. Ve ben sonuncu bitiriyorum. Yarış 15:00-15:30 arası, ben 15:45 de online olabiliyorum, pisttde devam eden yarışa baktığımda yine yağmur olmadığını görüyorum. Gözüken şu: pratik de yağmur yok, sıralama turunda yağmur yok, yarış esnasında yağmur var, yarıştan sonra yine yağmur yok. Ve ne tesadüf, diğer takımlar otomatik olarak geçiş lastiği ile başlıyor yarışa. Sıralamada M ile tur atmış olmalarına rağmen. Bana hiç mantıklı gelmedi bu durum, muhakkak bunun da bir cevabı vardır, işte yağmur çiselemiş, aslında pistte su 1mm seviyesinde veya altında, default ayarlar gereği pistte su olunca otomatikman I lastiğe geçiliyor, hali ile yapılacak birşey yok denilecek. Ben de oyunu oynamayanlar, oyunu oynayanların haklarını gasp ediyor (bilmeden) diğeceğim. Adamlar online bile değil ?
md-quotelink
medal 5000
5 years 348 days ago
Oyunun default stratejisinde yağmur başladığı an geçiş lastiklerine geçilir, strateji yapıp onu 1mm için bile yapsan su seviyesi 1mm'yi geçmediği sürece geçiş lastiğine geçmez. Diğerlerinin stratejisi default modda olduğu için geçiş lastiği ile başlamışlar ve yine default strateji gereği yağmur bittikten 0 tur sonra M lastiğe geçmişler. Söylediğim gibi su seviyesi tam olarak sizin ayarladığınız seviyeye çıkmadan lastikler değişmez yani siz de 0mm olarak bıraksaydınız sizin için de aynısı geçerli olacaktı. Tamamen kötü şans eseri olmuş bir durum herhangi bir oyun hatası vs.vs. görünmüyor.


İyi oyunlar.
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago
Oyunun hatası şurada, sıralamaya M ile çıktıysan yarışa da M ile başlarsın. Yarış esnasında yağmur olacağı beklentisi varsa, sıralamaya I ile başlarsın, yarışa geride başlar, ekstra pit almazsın. Sıralamaya M ile girip, yarışa I ile başlayacaksan pitten çıkman gerekir, ki sürelerden baktığımda araçlar pitten de çıkmamış. En azından benim bildiğim kuralar böyle. Yanlışım varsa düzeltilsin. 
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago
İşte benim anlatmaya çalıştığım şey, sıralama ve yarış arasındaki o sürede yağmur yağmış ki default ayarlarda olan araçlar yağmur başladığı an geçiş lastiklerini takmış. Oyun malesef şu anki F1 kurallarının hepsini içermiyor.
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago
Normalde beklenti odur ki, oyuna girmeyen biri, ayar yapmadığı için, mevcut ayarlar ile devam etmeli. Veya, eğer default ayarlarında yağmur başladığı anda I lastiğe geçecekse, o an online olmayan tüm yarışçılarda aynı stratejiyi çalıştırmalı. Ben, eğer yağmur yağarda pistteki su seviyesi 3mm in üzerine çıkarsa yamur lastiğine geç diyebiliyorum sadece. Ayrı ayrı ayar olsa, 0-1mm I lastik kullan, 2 ve üzeri W kullan gibi, eyvallah derim. 0-1 için W kullanamam, 2 üzeri için de I kullanamam. Bu durumda oyunun algoritma hatası ortaya çıkıyor. Ek olarak, moderatör olarak cevap verdiğiniz için yazıyorum bunu, ben menejer olarak neden pitstop stratejilerini belirliyorum. Menejerin görevi takım kurmak, takımın gelişmesini sağlamak, araçların güncelliği için kaynak bulmak olabilir. Bırakalım o ayarları takım kendisi yapsın, alacağımız personel, verdiğimiz eğitimler, araçların güncelliğine göre de sonuçlar ortaya çıksın. Ben sadece bir sezon yarışıp PRO oldum. İyi de, değilim, hayır yani biliyorum değilim. Bu ligden çıkıp başka lige girsem çiğ çiğ yerler beni. E o zaman pro olmamın ne önemi var? Ve işin kötü tarafı, boost kullanamadığım, doğru lastik seçimi ve pit stop stratejisi yapamadığım için sadece kendi ligimde bir süre takılacağım gibi gözüküyor. Oyunun ilk başta yarattığı bağlayıcı etki ortadan kayboluyor malesef. Bir de böyle antin kuntin şanssızlıklar olunca, insan oyundan soğuyor. Hayır yani, oyunda kaza durumu olsa ve benim araçlar birbirlerine çarpıp her ikisi de yarışı tamamlayamasa, hakikaten bu kadar sinir olmazdım. Ben oyuna girecem, test turu atacam, gecenin bilmem kaçında uyanıp pilotlara eğitim verecem, dünyanın jetonunu harcayıp teknik ekip oluşturacam, stratejimi yapacam, oyuna girmeyen adamlar yarışı kazanacak ve ligin potansiyelinden ötürü kazandığımda +1 aldığım kariyer puanımdan -56 puan kesilecek. Kazanamadığım para da cabası... bu kadar geçmişi olan bir oyununböyle basit hatalar içermesi soğuma nedeni. Motorsport Manager 3 hakkında bilgi sahibi olan var mı?
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago
Forum içerisinde oyun hakkında bilgilendirici başlıklar mevcut, hem bizim forumumuzda hem de yabancı forumlarda yeterince bilgilendirici başlık var. Ve oyunumuzun amacı takımı yönetmek, pilotların sağlığından yarış stratejisine kadar sizin elinizde. Oyunumuz ilginizi çekmediyse bence bu oyunun sorunlarından ziyade oyun yetenekleriniz yüzündendir..

İyi oyunlar.
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago
Kurulum ayarı yapmayınca 0.2 mm yağışta i lastiklerle çıktığımı gördüm bu akşam ve buda Berkay'ın söylediği şeyin doğru olduğunu gösterdi. Demek ki hiç kurulum yapmayıp hafif yağışta piste çıkınca, kendileri takıyormuş i lastikleri. Sanırım bu yağış şüphesi olduğunda takımlara bir avantaj sağlayabilmek için yapılmış olabilir Az yağışta bile inter çıkarlar böylece, ama yağmazsa bizim seçtiğimiz kuru hava lastikleriyle. Ama yinede böyle olmasa iyi olurmuş bence. (Bu güncelleme ile beraber artık foruma yazdığım yazıyı göremiyorum, telefonun klavyesi yazı yazdığım yeri komple kapatıyor, önceden böyle değildi. Buna konu açmaya gerek var mı acaba?)
md-quotelink
medal 5000
5 years 347 days ago

Kayhan
(Bu güncelleme ile beraber artık foruma yazdığım yazıyı göremiyorum, telefonun klavyesi yazı yazdığım yeri komple kapatıyor, önceden böyle değildi. Buna konu açmaya gerek var mı acaba?)



Yeni güncellemeler başlığına ekledim onun çözümünü :)
md-quotelink
medal 5000
5 years 329 days ago
Bence strateji için son saati falan bekleyin değişebiliyor cunku
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.