Csaba Gál medal 5000 5 years 289 days ago
vettem tokent de nem kaptam meg..kinek jelezzem?
Sándor Böszörményi medal 5000 5 years 288 days ago
Szia Csaba!
Ha ide megírod, az is teljesen jó. Továbbítom a problémádat a fejlesztők felé, hamarosan jelentkezni fognak.
Sándor Böszörményi medal 5000 5 years 288 days ago
Az alábbi üzenetet kaptad a fejlesztőktől:
Sajnálattal halljuk, hogy a vásárolt tokenjeid nem érkeztek meg. Megkérünk, írj egy e-mailt a support@igpgames.com címre az alábbi információkkal:
1) A nyugta, amit e-mailben kaptál a Google Playtől vagy az Apple-től.
2) Az e-mail cím, amellyel az iGP Managerre regisztráltál
3) A csapatod neve és a liga neve, ahol épp versenyzel
(MEGJEGYZÉS: Semmiképp ne küldj PayPalos bankkártya vagy hitelkártya kivonatot, nyugtát. Ez a fizetésnek egy indirekt módja és nem tartalmaznak használható információt a vásárlásodról).
Ha a vásárlásod iOS-en történt, de a számlát nem kaptad meg e-mailben az Apple-től, úgy kérjük kövesd a következő instrukciókat:
1) Nyisd meg a Beállításokat (Settings) az iPhone-odon
2) A beállítások tetetjén koppints az Apple fiókodra
3) Koppints az "iTunes & App Store" lehetőségre
4) Itt a kijelző tetjén koppints az Apple ID e-mailedre
5) Koppints az "Apple azonosító megtekintése" (View Apple ID) lehetőségre (lehet, hogy itt jelszóval vagy az azonosítóra való rákoppintással kell engedélyezned a műveletet)
6) Görgess lejjebb és koppint a "Vásárlási előzmények" (Purchase History) lehetőségre
7) Készíts képernyőképet a token vásárlás tranzakciójáról és csatold azt is az e-mailedhez
u.i.: Elnézést, ha iOS-t használsz és rosszul fordítottam egysmást. Az az igazság, hogy azt a felületet még sosem láttam.