Általános tapasztalat alapján az Intert 0,1-0,2mm-től már érdemes feltenni (0,1-nél még lehet, hogy a száraz gumik gyorsabbak egy picit, de csak a ha frissek). Az extrém esőgumit 3,3mm-től használjuk, de ez is nagyban függ a körülményektől és néhány tized mm játéka van a dolognak. Ebből viszont baj nem lehet: 0,2-3,3mm-ig inter, 3,3mm-től extrém esőgumi.
Köszönöm a kimerítő választ.
De ha már gumi témában vagyunk és 2 futam van mögöttem jól sejtem nagyjából a gumi hőfokokat:
H - 35 fok felett
M - 30 - 35 fok
S - 20 - 30 fok
SS - 20 fok alatt?
Azért az vicces, hogy teletankolva friss hideg gumikkal gyorsabb az ellenfél mint én 75%-os gumikon és lassan kiürülő tankkal....
Reális?Meg a lófütyit....
Nem, ami befolyásolja az a VT erőssége, gyengesége, valamint csillagjai. Plusz a TI csillagjai. Ezenkívül az hogy milyen szinten(elit, pro, kezdő) versenyzel és hányás a szinted, mint manager
Nem, ami befolyásolja az a VT erőssége, gyengesége, valamint csillagjai. Plusz a TI csillagjai. Ezenkívül az hogy milyen szinten(elit, pro, kezdő) versenyzel és hányás a szinted, mint manager
Köszönöm :)
Meg egy kérdés :)
Arra jól emlékszem, hogy esőben a száraz beállítás+20 értéket kell állítani? :)
Arra jól emlékszem, hogy esőben a száraz beállítás+20 értéket kell állítani? :)
Inkább olyan 13. A Joey McLane-féle Beginner's Guide-ban le is van írva (én sem vagyok 100%-ig biztos a 13-ban, de biztosan nem 20. A játék fejlődésével ez olykor egyébként is változik).
Nem, ami befolyásolja az a VT erőssége, gyengesége, valamint csillagjai. Plusz a TI csillagjai. Ezenkívül az hogy milyen szinten(elit, pro, kezdő) versenyzel és hányás a szinted, mint manager
Köszönöm :)
Meg egy kérdés :)
Arra jól emlékszem, hogy esőben a száraz beállítás+20 értéket kell állítani? :)
Minden pálya más az értek. Valahol 12 valahol 25, de pilotankent is változhat.