rakibim oyunda yokken yapay zeka sayesinde 11 tur ss (süper yumuşak) lastik ile istanbul park gibi lastik aşınmasının çok yüksek olduğu pistte gitti. Ben baktım olmayacak ben de ss taktım, hatta zorlamayı bile en düşüğe getirdim ki fazla aşınmasın lastik, gel gör ki 4 tur anca gidebildim. Takımlar arasında lastik farkı da fazla yok oyuna göre en iyi lastik dayanıklılığına sahip takımlar benim takım ve rakibin takımı. Bu olay neden oldu aydınlatacak var mı acaba ?? 4 tur nire 11 tur nire ???
Yarış sonu sonuçlarından bir daha kontrol edin. Yarış ekranında bazı takımların kullandığı lastiğin olduğundan farklı gözükmesi gibi bir hata vardı, çok uzun bir süre sonra düzeltiler ama tekrar başlamış olabilir. Ana sayfadan son yarışa girince her pilotun yaptığı tur süresine tıklayın, o da açılır bir menü, orada herkesin kullandığı gerçek lastikler ve lastiklerle kaç tur attıkları gözükür.
Yarış sonucunuzu inceledeim. Kayhan abi adam gerçekten ss ile 11 tur atmış yani herhangi bir görüntü sıkıntısı yok. Asıl konuya gelince rakibiniz 11turun 8inde iyi dereceler yapmış ama 9-10-11. turlarda lastiği gerçekten bitmiş ve 4er saniye felan kaybetmiş tur başı. Yani burdan benim çıkardığım siz biraz lastiklerin çabuk yıprandığını düşünüyorsunuz sanırım. Daha fazla zorlamayı deneyebilirsiniz lastikleri
Evst, bende baktım şimdi, ekranda hata olmamış ama zaten o 11 turu atanın stratejisi de aslında patlamış.. Son 3 tur toplamda 9 saniyeden fazla yavaşlamış. Mesele sizin ss ile sadece 4 tut atıp, diğer pitlerde aracınıza fazla yakıt yükü bırakarak aracınızı yavaşlatmanızdan kaynaklanmış.. Yani aslında ikiniz de hatalı strateji uygulamışsınız. Ss yerine s kullanıp ağırlığı bölseniz, sizin için daha iyi olurmuş. Ya da birkaç tur daha fazla atmaya çalışsanız..
ben yarış içinde çok garipsedim. 4 tur 0 zorlama ile ancak dayanan lastiklerim vardı. ligde de en yüksek lastik dayanıklılığı rakibimle bendeydi. yani takımlar arasında lastik dayanıklılığı konusunda fark ta olmamasına rağmen 4 e 11 tur olması çok yüksek fark oluşturdu. neyden kaynaklandığını çözemedim. şu an ligimde 4 takım var benle beraber ve en yüksek lastik dayanıklılığına ulaştım. bakalım bundan sonra neler olacak. 1996 dan beridir F1 izleyicisiyim gittiği yere kadar zorlamak istiyorum her detayı. şampiyonluk için bir adım öndeyim. son yarışta garantilersem ben de 11 tur ss ile otomatik gitmeyi deneyeceğim bilerek herşeyi kaydedip yarışa girmeyeceğim :))
evet dün son 13 tura ss lastik ile türkiye denemesi yaptım (43 lap ) son 3 lap da düştüğümü farkettim zorlama üst seviyeye aldım aramdaki fark baya acılmıştı 5 sıradan 8e kadar düştüm ve lastik ömrü %5 ile yarışı tamamladım imkansız değil ama son turlarda fark kaybettiriyor dün denedim..
%45 ten sonra güç kaybediyor lastikler.
%45 değil, %40'tır tam performansın son sınırı. Ama bazı hallerde pitte kaybedeceği süre daha fazlaysa, 1 pit eksik yapmak için %30'lara kadar kullanılabilir.