Thomas Smit medal 5000 5 years 243 days ago
Heeft iemand i formatie over het effect van meer rondes en dus meer brandstrof op de rondetijd? Bij banen met wei ig bande slijtage kun je natuurlijk een stop minder doen maar wanneer loo t dit?
Kees K medal 5000 5 years 242 days ago
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar uit eigen ervaring is het handig om rond de 30 liter te blijven en 40 echt maximaal.
Maar ik zie dat je in een 50% raceduur competitie zit, over het algemeen is het mijn ervaring dat meerdere strategien kunnen werken. Een stopje minder kan vaak wel, uiteindelijk is het gewoon uitproberen. De seizoenen vliegen zo snel voorbij, 17 dagen :)
Gert Rose medal 5007 Super Mod 5 years 242 days ago
Dat hangt inderdaad af van circuit tot circuit. Experimenteren is de boodschap :)
Veel spelers volgen inderdaad het principe om niet boven de 40 liter te gaan, geen idee wie dat ooit heeft uitgevonden ;)
Trick NL medal 5000 5 years 206 days ago
Thomas
Heeft iemand i formatie over het effect van meer rondes en dus meer brandstrof op de rondetijd? Bij banen met wei ig bande slijtage kun je natuurlijk een stop minder doen maar wanneer loo t dit?
Ik merk er niet veel van
Daan Heres medal 5000 5 years 177 days ago
Ik doe heel vaak een stopje minder omdat je zo niet nog 20 seconden ongeveer hoeft te stil te staan en deze je deze tijd op een oud setje ook niet zult verlieden
Rob Kuipers medal 5000 5 years 148 days ago
Daan en toch maat het vaak wel. uit de ronde tijden zijn soms wel een seconde sneller als je een stop meer doet dan een andere en dan heb je zo 20 seconde