ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Placebo hatás és egyéb...

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
5 years 168 days ago
Először is, 18as szintű játékos vagyok, 32 szezonon vagyok túl, ebből 21x lettem bajnok. És mindig mindent (személyzet,pilóták, épület) maxra húzok, tehát nem vagyok túl kezdő

1. észrevétel.  A VT, mindig figyelek, hogy mi az erősség, és hátránya... A tabella végén van egy majdnem kezdő játékos, 10es szintű, és a VT-je 9es. Hogyan lehetséges, hogy a szezon elejére erősebb autót épít, mint az én 18as VT-m? És ez nem az első eset, hogy sokkal kisebb csapat erősebb autót épít, pedig a VT-je nagyon alacsony szintű. Szóval a VT szintjének nincs sok értelme, mert egyáltalán nem számít a szezon kezdetben.

2. észrevétel, a setup. Fejből tudom az összes pálya összes setupját már, mert sajnos nem változik soha. De annak sincs sok értelme, ha az alap 25/25-tel és a jó setuppal ugyan olyan a köridő, sőt az alap25/25tel még néha jobb

3.észrevétel. gumikopás fejlesztése. Előző szezonom végén felhalmoztam a fejlesztési pontokat kicsit az utolsó futamra. Gyenge volt a gumikopási értékem, szabadedzésen 9%kopása volt a szuperlágynak. Majd 40 pontot rádobtam a gumikopásra, mentem még egy kört, maradt a 9%. És a fogyasztásnál is elég sok fejlesztési pontot kell rádobni az autóra, hogy pár századdal kevesebb legyen a fogyasztás. 

4.észrevétel Malajzia a köv. pálya. 27fok, száraz pályán a köztes esőgumi 2 másodperccel lassabb csak, mint a szuperlágy, és ugyanolyan gyors, mint a kemény keverék. Ennek sincs sok értelme.

5.észrevétel. Magas szinten (kb 15 szinttől) teljesen kiesik nagyon sok dolog, ami alacsonyabb szinten még fontos. 
-főhadiszállás: mivel ritkán van már szintlépés, nagyon sokáig hozzá sem lehet nyúlni semmihez, mert minden maxon áll
-versenyzők edzése: magasabb szinteken már eleve erősek a versenyzők. Az én versenyzőim már a 8. szezonját húzzák nálam, de nem tudom edzetni, mert elérték a maxot. Tehát magas szinten szinte semmi szerepe nincs az orvosnak, és az edzésnek sem.
- a pénznek, és a zsetonnak sincs értéke. A pénzen nem tudok mit fejleszteni, mert minden maxos, zsetont sem tudom elhasználni, mert ritkán kell új személyzet. Egyedül motorra és alkatrészre költök csak zsetont, de így is halmozódik. 

Egyenlőre ennyi
md-quotelink
medal 5000
5 years 168 days ago
Szervusz Tamás!

Köszönöm ismét az alapos észrevételeket tőled! Lassan támogatnám, hogy egy összeszedett ötlet-/véleménycsokorral álljunk a háttércsapat elé; minimum a nemzetközi részlegen megírva. Viszont most előbb reagálnék az itt leírtakra:

1) Nem tudom, hogy a 10-es szintű menedzser hány VT-t használ egy szezonban és azt sem, hogy te mennyit. Egy VT-nek 6 verseny kell, hogy max hatást fejtsen ki az autóra. Ezután lehetőség nyílik egy másiknak (sőt, harmadiknak!) helyt adni, hogy más területek is kidomborodhassanak. Gyanítom, hogy a 10-es szintű menedzser ezt használja ki.

2)  Ezt nem tapasztaltam, de ha így van, akkor ez egy nyilvánvaló bug. Tanulmányozni fogom. Tőled is azt kérem, hogy gyűjts még ide adatot és ha teheted, tégy majd itt egy önálló hibajelentést is!

3) Ez egy nagyon szerencsétlen része a játéknak: a 10 évvel ezelőtti állapotok keverednek a jelenlegivel. Effektíve a gumikopás arra jó, hogy az egységnyit kopott gumival gyorsabb köröket tudj autózni. Az üzemanyag is furcsán értelmezendő. Amit a szabadedzésen látsz az max pushra értendő. Alacsonyabb pushsal, versenyen valóban van hatása. Ezen felül a körökre levetített szinthez képest is egyre jobban tudsz kijönni. A szezon elején 10 kör felett x.8-x.7 még izgulós szint, de a szezon vége felé az x.5-ön is visszább kell néha vennem verseny közben. Ezek csak az én tapasztalataim, a dokumentációt nem ismerem. Nekem úgy tűnik, hogy van valós hatásuk, csak nem túl értelemszerűek.

4) Ismert bug, már jelentettük páran (sőt, a te észrevételed alapján külön is jeleztem nem rég). Hamarosan érkezik egy újra gondolt haladó stratégia-csomag: úgy gondolom, hogy azzal együtt fogják javítani ezt is.

5) Ez éppen a ligától is függ. Ahol te vagy a legmagasabb szimtű, ott versenyenként 40XP-t kapsz. Ennek akár a négyszeresét is be tudod söpörni, ha van egy jóval magasabb szintű menedzser is bajnokságban. Annó a ligánkban 16-osz szinten rekedtünk igen hosszú időre és nem haladt a játék semerre. Ezt teljesen átérzem! Sokan a ligák közti barangolással és/vagy több profil futtatásával oldják fel ezt a helyzetet.
md-quotelink
medal 5000
5 years 167 days ago
Az a helyzet, hogy az ellenfél szerintem azt se tudja mi az a VT, biztos, hogy nem használ ki semmit.
A jó setupnál (használt motorral mind a 2 kör) jelenleg a maláj pályán 1.33.78, rossz setuppal 1.33.87. De csak érdekességből írtam, hátha más is tapasztal ilyet.
Az utolsó részhez, az a helyzet, hogy sokszor jöttek papíron erősebb managerek, de mivel folyamatosan én nyertem (ha már merci a csapatom), előbb utóbb leléptek, vagy nincs kedvük játszani, mert úgy is nyerek.  Kicsit olyan, mintha a játék szeretne engem, kedvezne nekem, sokszor én sem értettem miért vagyok ennyire gyors. És emiatt az erősek nem maradtak a ligába, és a kisebb szintű játékosok feljöttek, ezért lett gyenge a bajnokság kicsit. 
Annyira jó lenne ha végre jönnének új pályák, vagy lenne kb 25, és a ligafőnök állíthatná össze a 17et, így nem mindig ugyan az lenne. A setup is lehetne változó, mert 32 szezon után, fejből tudom mind...
md-quotelink
medal 5000
5 years 167 days ago
Ha nagyon unod, próbáld ki magad másik ligákban is. Új kihívásokat keresel, új ellenfeleket és taktikákat ismersz meg különböző versenyhosszakkal és sebességekkel
md-quotelink
medal 5000
5 years 166 days ago
A mostani jó lenne, mert jókor vannak a futamok, jó napokon is vannak a futamok, és a hosszuk is még pont jó, és haver is van a ligában. Ráadásul mióta egyszer abban a szezonban ahol a futamok nagy részét hatalmas előnnyel nyertem, a többit pedig éppen, hogy nem nyertem meg, vagy kis előnnyel, volt egy futam, ahol érthetetlen módon még pontot is alig szereztem, 1-et, és 9es szintű emberek is előttem voltak. 
És akkor csodálkoztam rá, hogy akármit csinálhatok, olyan, mintha az nyerne akit a játék akar. Hiszen másképp nem volt lehetséges, hogy azonos taktikával elvert a fél mezőny, pedig máskor még használt motorral sem volt ellenfelem. És szerencsére belegondolva ebben a ligában már 21x lettem első, pedig sok szezonon át voltak nálam papíron erősebbek, mégis nyertem (ezért is léptek le az erősek). Tehát nem is merek ligát váltani, mert úgy érzem, hogy a játék mindig nekem kedvez, akármilyen ellenfél jön.
(hozzáteszem, hogy én is megtettem ami rajtam múlt, akár futamról futamra cseréltem a beszállítókat, a futam előzményekben kerestem a győztes taktikákat, próbáltam mindig a legjobb versenyzőket megszerezni, legjobb személyzetet, akár beáldoztam az egyik versenyzőm a győzelemért azzal, hogy a hosszú 1. etapban lévő versenyzőm mindig meghúzattam a könnyű versenyzőmmel, akit a drs zóna előtt kerssel juttattam a nehéz elé. Így a nehéz benzines autó nem vesztett sok időt az ellenfél könnyű autójához képest. Ez amúgy másnak is hasznos lehet. Elhúzni nem lehet az ellenféltől, de arra jó, hogy ne tudjon közeledni, jobban megéri az 1. és a 4. hely, mint a 2 és a 3) 
md-quotelink
medal 5000
5 years 138 days ago
Sziasztok 11es szintű játékos vagyok nem rég kezdtem.
Az első inkább egy kérdés lenne sehol nem találom hogy mennyi a maximum életkor ami után a személyzet vissza vonul illetve a pilotaknal sem találtam ez random vagy van valami fixen be állítva érdemes e koros VT-t venni pl:58 éves.
A másik egy olyan észre vétel hogy az orvosomat 9es átlaggal írja 4csillagosnak de közben az értékei 11/20/19 ez hogy lehet nekem sehogy nem jön ki a 9 de voltam így már vt meg ti vel is. Illetve most melyik számít jobban ha mondjuk van egy 11 es átlagosnak írt mondjuk 5csillagos de közben rosszabb értékekkel vagy fordítva lehet 4csillagos de jobb értékekkel vagy ez csak bug? 
md-quotelink
medal 5000
5 years 137 days ago
Szia, a visszavonulási életkor random. A személyzetnél pedig a csillag számít jobban mint az átlag 
md-quotelink
medal 5000
5 years 136 days ago
Köszönöm a választ!


Péter
Szia, a visszavonulási életkor random. A személyzetnél pedig a csillag számít jobban mint az átlag 




md-quotelink
medal 5000
5 years 130 days ago
Orbán
A mostani jó lenne, mert jókor vannak a futamok, jó napokon is vannak a futamok, és a hosszuk is még pont jó, és haver is van a ligában. Ráadásul mióta egyszer abban a szezonban ahol a futamok nagy részét hatalmas előnnyel nyertem, a többit pedig éppen, hogy nem nyertem meg, vagy kis előnnyel, volt egy futam, ahol érthetetlen módon még pontot is alig szereztem, 1-et, és 9es szintű emberek is előttem voltak. 
És akkor csodálkoztam rá, hogy akármit csinálhatok, olyan, mintha az nyerne akit a játék akar. Hiszen másképp nem volt lehetséges, hogy azonos taktikával elvert a fél mezőny, pedig máskor még használt motorral sem volt ellenfelem. És szerencsére belegondolva ebben a ligában már 21x lettem első, pedig sok szezonon át voltak nálam papíron erősebbek, mégis nyertem (ezért is léptek le az erősek). Tehát nem is merek ligát váltani, mert úgy érzem, hogy a játék mindig nekem kedvez, akármilyen ellenfél jön.
(hozzáteszem, hogy én is megtettem ami rajtam múlt, akár futamról futamra cseréltem a beszállítókat, a futam előzményekben kerestem a győztes taktikákat, próbáltam mindig a legjobb versenyzőket megszerezni, legjobb személyzetet, akár beáldoztam az egyik versenyzőm a győzelemért azzal, hogy a hosszú 1. etapban lévő versenyzőm mindig meghúzattam a könnyű versenyzőmmel, akit a drs zóna előtt kerssel juttattam a nehéz elé. Így a nehéz benzines autó nem vesztett sok időt az ellenfél könnyű autójához képest. Ez amúgy másnak is hasznos lehet. Elhúzni nem lehet az ellenféltől, de arra jó, hogy ne tudjon közeledni, jobban megéri az 1. és a 4. hely, mint a 2 és a 3) 


Tomi, anno éppen ezért jeleztem Neked, hogy gyere és próbáld ki magadat a MOL bajnokságban. Ott a legerősebb magyar menedzserekkel küzdhettél volna (Csabi, Roland, a 2 Viktor, András). Csak érdekesség képpen említem meg, hogy rengeteg olyan szezonunk volt, ahol az első 10 futamon 10 különböző menedzser győzött, olyan futamok, ahol az első 15 helyezett 1 másodpercen belül végzett, rengeteg vonatozás, előzés stb. És 9 szezon alatt 9 különböző bajnokot avattunk. Tehát nem volt könnyű a címvédés... Hajajj micsoda futamok voltak!!! De sajnos már "szétszéledtünk", sokan abbahagyták (van aki csak ideiglenesen), mások a nyárra való tekintettel ligát váltottak (későbbi kezdés miatt). De még most is nagyon erős liga a MOL. 

Helyedben megfogadnám a Peti tanácsát és váltanék, új kihívások elé néznék. Rengeteg jó bajnokság van, csak merni kell lépni. Akár barátokkal együtt is, ha ez a gond... Sok sikert!?
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.