ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3763

Notifications

  • No Unread Notifications

Guide
Időmérő lebonyolítása

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 4868
243 days ago
Üdv mindenkinek, a kérdésem az lenne, h az időmérőn az előre beállított üzemanyaggal indulnak-e az autóim, vagy esetleg üres tankkal? Válaszokat előre is köszönöm!
md-quotelink
medal 5965 MODERATOR
243 days ago
Az előre beállított üzemanyaggal
md-quotelink
medal 4868
243 days ago
Köszönöm, tegnap akkor rossz infót közöltek a versenyen.
md-quotelink
medal 5428
233 days ago
Üdv!Az idõmèrõkön rosszabbul teljesítek.Illetve ha meg is nyerem nem az elsõ helyrõl indulok.Szabadedzèseket ha meg is nyerem idõmèrõt már nem! Ss-el futok neki(egyèrtelmű)a szabadedzèsnek.Ez mitõl lehet?Tippeket,segítsèget elfogadok! :)
md-quotelink
medal 5965 MODERATOR
232 days ago
A szabadedzés nem releváns adat
md-quotelink
medal 5428
232 days ago
Igen,de akkor a gèp hasára üt ès azt rak be elsõnek aki neki "szinpatikus"?Hiába figyelem egèsz nap az idõjárást ès a pilótám állapotát illezve nyerem meg a szabadedzèst?
md-quotelink
medal 5965 MODERATOR
232 days ago
Az jelenlegi időmérő rendszer nagyon random tud néha lenni, nekem is vannak szezonjaim, amikor borzasztó eredményeim vannak és vannak amikor nagyon jól megy
md-quotelink
medal 6302
232 days ago
A szabadedzés csak a kocsik beállítására és a fogyasztás alapján a taktika kidolgozására jó. Az időeredmények 1 tized különbségen belül csak tájékoztató eredmények. Simán lehet hogy valaki a szabadedzésen még régi motor használ esetleg még nem használta fel a fejlesztési pontjait.
Egyébként megnéztem a szabadedzés és az időmérő eredményeit és azok kb. szinkronban vannak. Az esős és a felszáradó pálya pedig nem mérvadó. 
md-quotelink
medal 5354
220 days ago
Szerintem lehetne az, hogy az időmérőn mindenki azonos keveréken (legtöbb esetben szuperlágy, az esőt figyelembe véve) és azonos üzemanyag-mennyiséggel menne végig a pályán, mert akkor mindenki hasonló eséllyel áll rajthoz. Mert az, aki kemény keveréken rajtol sok üzemanyaggal, és ezzel a stratégiával időmérőzik, akkor nagy eséllyel az utolsó helyről rajtol. Ez pedig nem valami jó. 
md-quotelink
medal 5024
219 days ago

Marcell
Szerintem lehetne az, hogy az időmérőn mindenki azonos keveréken (legtöbb esetben szuperlágy, az esőt figyelembe véve) és azonos üzemanyag-mennyiséggel menne végig a pályán, mert akkor mindenki hasonló eséllyel áll rajthoz. Mert az, aki kemény keveréken rajtol sok üzemanyaggal, és ezzel a stratégiával időmérőzik, akkor nagy eséllyel az utolsó helyről rajtol. Ez pedig nem valami jó. 


Teljesen egyetértek.

md-quotelink
medal 4868
211 days ago
Kaptam felvilágosítást, és elolvastam a szabályzatot, amit teljes egészében közlök az időmérőre vonatkozóan: 

1.5. IDŐMÉRŐ
automatikusan indul a szabadedzés lezárása után, vagyis a verseny rajtja előtt 10 perccel
minden pilóta egy lehetőséget kap egy üres pályán
időmérő közben nem tudsz az autó beállításain változtatni
a verseny első etapjára beállított gumit fogja a pilóta az időmérőn is használni
az időmérőt optimális gumihőmérséklettel és alacsony üzemanyagszinttel teljesíti a versenyző
az időmérő alatt a DRS (előzés segítő rendszer) és az ERS (energia visszanyerő rendszer) sem használható
md-quotelink
medal 5354
210 days ago
Tudom, mit ír a szabályzat. Csak adtam egy ötletet. 
Ettől függetlenül még mindig tartom álláspontomat: legalább az időmérőző gumi egyezzen már, stratégiától függetlenül!
Sokkal izgalmasabb lenne a futam kimenetele! 
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.