ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Guide
Időmérő lebonyolítása

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
4 years 333 days ago
Üdv mindenkinek, a kérdésem az lenne, h az időmérőn az előre beállított üzemanyaggal indulnak-e az autóim, vagy esetleg üres tankkal? Válaszokat előre is köszönöm!
md-quotelink
medal 5000
4 years 333 days ago
Az előre beállított üzemanyaggal
md-quotelink
medal 5000
4 years 333 days ago
Köszönöm, tegnap akkor rossz infót közöltek a versenyen.
md-quotelink
medal 5000
4 years 323 days ago
Üdv!Az idõmèrõkön rosszabbul teljesítek.Illetve ha meg is nyerem nem az elsõ helyrõl indulok.Szabadedzèseket ha meg is nyerem idõmèrõt már nem! Ss-el futok neki(egyèrtelmű)a szabadedzèsnek.Ez mitõl lehet?Tippeket,segítsèget elfogadok! :)
md-quotelink
medal 5000
4 years 322 days ago
A szabadedzés nem releváns adat
md-quotelink
medal 5000
4 years 322 days ago
Igen,de akkor a gèp hasára üt ès azt rak be elsõnek aki neki "szinpatikus"?Hiába figyelem egèsz nap az idõjárást ès a pilótám állapotát illezve nyerem meg a szabadedzèst?
md-quotelink
medal 5000
4 years 322 days ago
Az jelenlegi időmérő rendszer nagyon random tud néha lenni, nekem is vannak szezonjaim, amikor borzasztó eredményeim vannak és vannak amikor nagyon jól megy
md-quotelink
medal 5000
4 years 322 days ago
A szabadedzés csak a kocsik beállítására és a fogyasztás alapján a taktika kidolgozására jó. Az időeredmények 1 tized különbségen belül csak tájékoztató eredmények. Simán lehet hogy valaki a szabadedzésen még régi motor használ esetleg még nem használta fel a fejlesztési pontjait.
Egyébként megnéztem a szabadedzés és az időmérő eredményeit és azok kb. szinkronban vannak. Az esős és a felszáradó pálya pedig nem mérvadó. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 310 days ago
Szerintem lehetne az, hogy az időmérőn mindenki azonos keveréken (legtöbb esetben szuperlágy, az esőt figyelembe véve) és azonos üzemanyag-mennyiséggel menne végig a pályán, mert akkor mindenki hasonló eséllyel áll rajthoz. Mert az, aki kemény keveréken rajtol sok üzemanyaggal, és ezzel a stratégiával időmérőzik, akkor nagy eséllyel az utolsó helyről rajtol. Ez pedig nem valami jó. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 309 days ago

Marcell
Szerintem lehetne az, hogy az időmérőn mindenki azonos keveréken (legtöbb esetben szuperlágy, az esőt figyelembe véve) és azonos üzemanyag-mennyiséggel menne végig a pályán, mert akkor mindenki hasonló eséllyel áll rajthoz. Mert az, aki kemény keveréken rajtol sok üzemanyaggal, és ezzel a stratégiával időmérőzik, akkor nagy eséllyel az utolsó helyről rajtol. Ez pedig nem valami jó. 


Teljesen egyetértek.

md-quotelink
medal 5000
4 years 301 days ago
Kaptam felvilágosítást, és elolvastam a szabályzatot, amit teljes egészében közlök az időmérőre vonatkozóan: 

1.5. IDŐMÉRŐ
automatikusan indul a szabadedzés lezárása után, vagyis a verseny rajtja előtt 10 perccel
minden pilóta egy lehetőséget kap egy üres pályán
időmérő közben nem tudsz az autó beállításain változtatni
a verseny első etapjára beállított gumit fogja a pilóta az időmérőn is használni
az időmérőt optimális gumihőmérséklettel és alacsony üzemanyagszinttel teljesíti a versenyző
az időmérő alatt a DRS (előzés segítő rendszer) és az ERS (energia visszanyerő rendszer) sem használható
md-quotelink
medal 5000
4 years 300 days ago
Tudom, mit ír a szabályzat. Csak adtam egy ötletet. 
Ettől függetlenül még mindig tartom álláspontomat: legalább az időmérőző gumi egyezzen már, stratégiától függetlenül!
Sokkal izgalmasabb lenne a futam kimenetele! 
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.