Marcel Smid medal 5000 4 years 243 days ago
Wat probeerde je te doen?
App opnieuw opstarten en kijken of het van mijn rekening afgeschreven is.
Wat gebeurde er in plaats daarvan?
Alles Klopt, is afgeschreven
Deed het probleem zich voor terwijl je wifi of mobiele data gebruikte, of bij beide?
Wi-fi
Deed het probleem zich voor in de app, op PC of op beide?
App
Wat is het model van je toestel?
Samsung s8+
Welk besturingssysteem?
Android
Wat is de versie van het besturingssysteem?
9
Kan het probleem gereproduceerd worden?
Nee
Bijkomende opmerkingen:
Gert Rose medal 5013 Super Mod 4 years 243 days ago
Hallo Marcel, kan je even verduidelijken welk probleem je juist voorhad, het is me niet helemaal duidelijk uit je rapport.
Heb je Tokens gekocht voor Euros en is het geld wel betaald maar de Tokens niet toegekend? Of heb je met Tokens iets proberen kopen en is dat niet gelukt?
Marcel Smid medal 5000 4 years 243 days ago
Hallo, ik heb tokens gekocht via ideal maar heb geen tokens. Geld is wel van mijn ing rekening gegaan.
Gert Rose medal 5013 Super Mod 4 years 242 days ago
In dat geval mail je best naar support@igpgames.com.
Stuur hen een kopie van het afschrift dat je hebt gekregen van de aankoop en vermeld ook het emailadres waarmee je bij iGP geregistreerd staat (indien je dat gelinkt hebt) en je teamnaam en competitie. Zij brengen dat dan zo snel mogelijk in orde voor jou.
Deze procedure staat ook
hier beschreven in iets meer detail.