ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Wszystko o tym jak grać?

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
4 years 221 days ago
Jeśli dopiero zaczynasz grać, uważnie przejdź przez wszystkie samouczki. One mówią wszystko. A dodatkowo, w opcjach kliknijcie "?". Tam macie "Regulacje i zasady", po tym wiecie wszystko z teorii.

Gra jest o tyle lepsza od innych, że należy wykazać się cierpliwością i myśleniem. Dobra strategia to klucz. 


Ja wolę pojechać głównie na medium i gdy inni zjeżdżają na zmianę ja im uciekam i zdobywamy przewagę. Mam wolniejsze opony, ale o większej wytrzymałości. Dodatkowo uważam, że chłodzenie jest istotne, ponieważ lepiej wygląda silnik, po wyścigu. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 221 days ago
Po ci " lepiej wyglądający silnik po wyścigu" skoro i tak musisz go zmienić na nowy? Na medach uciekasz innym? To chyba z botami się ścigasz. Softy są szybsze o dobrej wytrzymałości. Żeby medy były szybkie musisz wiele kółek przejechać, a to oznacza dużo paliwa w zbiorniku. Dużo paliwa to duży ciężar. Duży ciężar to niskie osiągi. Jak można uciekać softom w tych warunkach? Zmień ligę i zacznij ścigać się z ludźmi a nie z lustrem.
Ewentualnie dołóż jeden pitstop i jedź ofensywnie na softach. Nie pożalujesz.
md-quotelink
medal 5000
4 years 220 days ago
Dokładnie jak poprzednik pisze. Mocna liga weryfikuje. Po pierwsze kolego masz kierowców do wymiany. Ścigasz się z botami. Tam nieważne jak jedziesz i czym i na czym i tak powinieneś wygrać. Maksymalny rozwój designu w siedzibie i drsu dla swojego poziomu bo inaczej w normalnej lidze będziesz ostatni. Zawodnicy talent 20 i 51kg wagi. Reszta obsługi 5 gwiazdek i mocna strona to jeden z 4 parametrów które są opisane na forum. Żaden z tych parametrów nie może być słaba stroną. Ogarnij trochę i zapraszamy do naszej ligi. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 219 days ago

Darek
Po ci " lepiej wyglądający silnik po wyścigu" skoro i tak musisz go zmienić na nowy? Na medach uciekasz innym? To chyba z botami się ścigasz. Softy są szybsze o dobrej wytrzymałości. Żeby medy były szybkie musisz wiele kółek przejechać, a to oznacza dużo paliwa w zbiorniku. Dużo paliwa to duży ciężar. Duży ciężar to niskie osiągi. Jak można uciekać softom w tych warunkach? Zmień ligę i zacznij ścigać się z ludźmi a nie z lustrem.
Ewentualnie dołóż jeden pitstop i jedź ofensywnie na softach. Nie pożalujesz.


U mnie w lidze , aktualnie są jedynie aktywni gracze. Jeżeli po wyścigu silnik mam na poziomie 85% to nie widzę sensu wymiany go. Więcej paliwa mam zawsze. W zależności od toru, np. na 42 okrążenia, mam w zbiorniku na przejechanie 45, bo inni zjeżdżają na wymianę i tracą pozycje, a ja na swoich wolniejszych oponach, mam 60-50% i zyskuję 2 /3 okrążenia. Po za tym softy szybciej się nagrzewają.

Taką mam na razie strategię 
md-quotelink
medal 5000
4 years 219 days ago
Masz złą strategię. Silnik trzeba wymieniać co wyścig. To że tracą kiedy zjeżdżają to normalne, ale kiedy Ty zjedziesz i wyjedziesz cysterną, wtedy zyskują a Ty tego nie widzisz. Softy szybciej się nagrzewają, ale od czego regulacja nastawienia kierowcy? To że ciśniesz wcale nie znaczy że jedziesz szybciej. Twoja strategia też nie przynosi wyników bo widać że sukcesów brak. Zmień ligę a zobaczysz "prawdziwe" ściganie. Tylko że wtedy będziesz dublowany ze swą wspaniałą strategią.
md-quotelink
medal 5000
4 years 215 days ago

Darek
Masz złą strategię. Silnik trzeba wymieniać co wyścig. To że tracą kiedy zjeżdżają to normalne, ale kiedy Ty zjedziesz i wyjedziesz cysterną, wtedy zyskują a Ty tego nie widzisz. Softy szybciej się nagrzewają, ale od czego regulacja nastawienia kierowcy? To że ciśniesz wcale nie znaczy że jedziesz szybciej. Twoja strategia też nie przynosi wyników bo widać że sukcesów brak. Zmień ligę a zobaczysz "prawdziwe" ściganie. Tylko że wtedy będziesz dublowany ze swą wspaniałą strategią.


"Sukcesów" oczekuję w następnym sezonie. Teraz jedynie przygotowuję się do niego. A brak w tym, ponieważ gram od 2/3 tygodni...


A co do paliwa to chyba nie rozumiesz. Nie tankuje, by przez cały wyścig nie tankować. Tylko jeśli na tor wychodzi 12 okrążeń, wolę mieć na 13. Bo może w połowie mi zabraknie. Strategię podczas wyścigu zawsze można zmienić, a tak jest łatwiej. Ale co ja tam wiem...
md-quotelink
medal 5000
4 years 212 days ago
Jak zaczniesz sie poważnie ścigać to zobaczysz że ważna jest każda 1/10 sekundy. Tankowanie na jedno kółko wiecej mija sie z celem. Jak juz sie upierasz to daj na 10 kółek i raz kliknij myszką, na pewno Ci wystarczy.
md-quotelink
medal 5000
4 years 212 days ago

Dejwid

Darek
Masz złą strategię. Silnik trzeba wymieniać co wyścig. To że tracą kiedy zjeżdżają to normalne, ale kiedy Ty zjedziesz i wyjedziesz cysterną, wtedy zyskują a Ty tego nie widzisz. Softy szybciej się nagrzewają, ale od czego regulacja nastawienia kierowcy? To że ciśniesz wcale nie znaczy że jedziesz szybciej. Twoja strategia też nie przynosi wyników bo widać że sukcesów brak. Zmień ligę a zobaczysz "prawdziwe" ściganie. Tylko że wtedy będziesz dublowany ze swą wspaniałą strategią.


"Sukcesów" oczekuję w następnym sezonie. Teraz jedynie przygotowuję się do niego. A brak w tym, ponieważ gram od 2/3 tygodni...


A co do paliwa to chyba nie rozumiesz. Nie tankuje, by przez cały wyścig nie tankować. Tylko jeśli na tor wychodzi 12 okrążeń, wolę mieć na 13. Bo może w połowie mi zabraknie. Strategię podczas wyścigu zawsze można zmienić, a tak jest łatwiej. Ale co ja tam wiem...

No właśnie widać, że nie wiesz. 

Ja też gram od dwóch tygodni i o ile sukcesów jeszcze nie było, o tyle wystarczył mi tydzień, żeby wywnioskować, że jeżdżenie z cysterną jest bez sensu. 

Jak tego nie widzisz, to zrób sobie wycinanki i policz ile kółek przejedziesz na danych oponach i z daną ilością paliwa i porównaj sobie osiągi. 

Na początku też próbowałem być cwany i nie zjeżdżać, ale to po prostu okazało się idiotyczne xD

md-quotelink
medal 5000
4 years 211 days ago
Co Ja tu za wypociny czytam 
Do zamkniecia temat bo szkoda by te wypociny mylily nowych graczy :0
md-quotelink
medal 5000
4 years 210 days ago
Do zamknięcia, bo gościu przejechał 3 wyścigi i postanowił doradzać nowym graczom, nie znając nawet podstaw gry.?
md-quotelink
medal 5000
4 years 210 days ago (Last edited by Barti PL 4 years 209 days ago)
Będę tym, który potwierdzi dobry skutek jednego pitstopu. Warunkiem jest dobranie tej strategii do odpowiedniego wyścigu i jego warunków ??? Pan Darek nie wiem po co gra skoro zawsze ma tą samą taktykę ??

To samo z wymianą silnika, jestem ciekawy ilu jest na + finansowo ??? Przypominam, że zaczyna się z 50mln  ? Generalnie cel tej gry to wbicie max lvl i ulepszenie do tego poziomu siedziby. Nie ma co zbierać "osiągnięć" na siłę w niższej lidze niż elite i mówię o jakimś z wysokimi wymaganiami? No ale fajnie, że kogoś te małe sukcesiki cieszą ;)

Kończąc temat mogę rzucić ciekawostką, że czasem M zużywają mniej paliwa na okrążenie. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 209 days ago
Czy ktoś ma kierowcę 20 talent??? 
md-quotelink
medal 5000
4 years 208 days ago (Last edited by Darek Swift 4 years 208 days ago)
Bartku, masz wyścigi z 50% dystansem. Nie masz co potwierdzać bo to oczywista oczywistość że na tym dystansie tylko jeden pitstop i tylko M. Na innych dystansach jest inaczej. Pograj trochę w tę grę to będziesz mógł komentować kto i po co gra. Już nie wspomnę że zakładanie supersoftów na ostatni stint jest nienajlepszym posunięciem. Wtedy ss mają tempo zbliżone do softów. Nie wiem jaki to miało przynieść skutek? A tak zrobiłeś w GP Rosji. W USA już nauczyłeś się, lub przypadkowo trafiłeś. Podziwiam ludzi którzy po 2 miesiącach grania pytają mnie po co gram. Może najpierw poznaj grę i jej tajniki i wtedy będziesz wiedział że po 3 latach grania i wypróbowaniu wielu taktycznych możliwości, stosujesz taktykę która przynosi efekty.
md-quotelink
medal 5000
4 years 207 days ago
Odpowiedź jest banalna chłopcze, staram się spełnić wymagania mieszanek za każdym razem nawet wtedy gdy liga tego nie wymaga ;)

Na innych dystansach jeszcze nie grałem to fakt ale myślałem, że proporcje są zachowane a zmienia się tylko ilość okrążeń. Nawet jeśli nie to nic nie zmienia bo i tak można zrobić mniej pitstopow od reszty ? Spróbuję to zobaczę, obecnie swój etap nazywam rozwojem siedziby i wbijaniem expa, tyle ?
md-quotelink
medal 5000
4 years 207 days ago (Last edited by Darek Swift 4 years 206 days ago)
Jeśli liga nie ma wymagań odnośnie stosowania mieszanek opon, to jakie wymagania starasz się spełnić? Banalne że te których nie ma? ??? Życzę powodzenia w spełnianiu nieistniejących wymagań, chłopaczku.
md-quotelink
medal 5000
4 years 206 days ago
Wyraźnie napisałem, że spełniam nawet gdy tego nie wymagają a to dlatego bo w ELITE już tego wymagają. Przy okazji zbieram już dane, informacje, sprawdzam możliwości, na jednej mieszańce każdy może sobie jeździć :) 
md-quotelink
medal 5000
4 years 200 days ago

Darek
Po ci " lepiej wyglądający silnik po wyścigu" skoro i tak musisz go zmienić na nowy? Na medach uciekasz innym? To chyba z botami się ścigasz. Softy są szybsze o dobrej wytrzymałości. Żeby medy były szybkie musisz wiele kółek przejechać, a to oznacza dużo paliwa w zbiorniku. Dużo paliwa to duży ciężar. Duży ciężar to niskie osiągi. Jak można uciekać softom w tych warunkach? Zmień ligę i zacznij ścigać się z ludźmi a nie z lustrem.
Ewentualnie dołóż jeden pitstop i jedź ofensywnie na softach. Nie pożalujesz.

Zaezy ile masz procent silnik 


md-quotelink
medal 5000
4 years 200 days ago
Wezcie sie nie pograzajcie xD 
Takie wypociny tu ida xD 
Zacznijcie od przeczytania pidstaw gry xd
md-quotelink
medal 5000
4 years 199 days ago
Nieważne ile % ma silnik. Jeśli chcesz coś ugrać musisz mieć zawsze nowy silnik na wyścig.
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.