Eğer hiçbir şey anlamıyorsanız başlangıç seviyesi rehbere bakabilirsiniz ;
https://igpmanager.com/forum-thread/35893
buradan bulabilirsiniz .
Oyuna başladığınız ilk andan itibaren bir çok sekme görünce tipik bir menajer oyunu işte diyebilirsiniz ancak işler öyle gitmiyor . Bu rehberde en azından 1 hafta boyunca oyunu oynamış ve takımınızla alakalı bir kaç şey yapmak istiyorsanız etkili olacaktır . Daha fazla laf kalabalığı yapmadan hemen konumuza geçelim .
ARAÇLAR SEKMESİ
Araç sekmesine gelirseniz karşınıza birçok bilgi içeren bölümler göreceksiniz peki bunlar ne işe yarıyor . Araçlarınıza iyi baktığınızı düşünecek olursam Ar-ge bölümünden her yarış sonrası aracınızın performansına ilişkin bazı bilgiler göreceksiniz . Burada eksikliklerinize iyi bakın daha sonra yarış sonrası tasarım binanızdan 1 tane araştırma puanı gelecek daha ilerideki seviyelerde ise bu artacaktır araştırma puanınızı en etkili olacak şekilde kullanın yani en zayıf yönünüze ayrıca Ar-ge bölümündeki tik işaretini teke indirin yine en zayıf hangisiyse ona . Şimdi gelelim aracınızın motor , yakıt ve tekerine . Burada ise eksiklerinize göre bazı tercihler yapmalısınız şimdi bir yandan ekranınızda araçlar sekmesi olsun bir diğer yanda ise rehber . Diyelim ki hızlanmanız diğer araçlara göre geride motor tercihleri arasında MURK motor tedarikçisini göreceksiniz size 10 hızlanma verirken yakıt ekonomisinden 6 götürüyor . Şimdi de yakıt ekonomisi kötü durumda diyelim yakıt tedarikçisine gelirseniz SUBTOTAL tedarikçisi size 5 yakıt ekonomisi veriyor ama hızlanmanızdan 3 götürüyor ben açıkçası bu durumu pek sıkıntı etmiyorum çünkü birbirlerinin eksikliklerini neredeyse kapatıyorlar . Sırada lastik tedarikçisine geldi durumlara bakarsak aracınızın ilk 8 puan hızlanması 8 puan yakıt ekonomisi ve 8 puan lastik ekonomisi olsun lastik ekonomisi şu ana kadar hiç etkilenmedi seçime gelirsek BRIDGEROCK aracınıza 5 frenleme verirken 3 lastik ekonomisi aldı bir diğer tedarikçi olan DONELOTS 5 lastik ekonomisi verirken yol tutuşuna 1 eksi hanesi yazdırıyor . diğerlerini ekranınızdan görebildiğinizi farz ederek burada diğer etkenlere zarar vermemek adına KOEMEHOME tedarikçisini alırsak sonuç ;
(Diğer etkenleri 8 olarak alalım.)
hızlanma 15
frenleme 8
soğutma 8
yere basma 8
yakıt ekonomisi 7
yol tutuşu 8
dayanıklılık 8
Lastik ekonomisi 11
Yarış sonrası geliştirme puanınız olacağı için diğer eksikliklerinizi zamanla tamamlayacağız . Şimdilik benden bu kadar bunu okuyan deneyimli kişiler eğer hatam varsa yorumlarda belirtmeniz rica ediyorum . İyi günler iyi yarışlar .