ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Rehber Takımınızı Geliştirin 1

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5000
3 years 314 days ago
Eğer hiçbir şey anlamıyorsanız başlangıç seviyesi rehbere bakabilirsiniz ;
https://igpmanager.com/forum-thread/35893
buradan bulabilirsiniz .

Oyuna başladığınız ilk andan itibaren bir çok sekme görünce tipik bir menajer oyunu işte diyebilirsiniz ancak işler öyle gitmiyor . Bu rehberde en azından 1 hafta boyunca oyunu oynamış ve takımınızla alakalı bir kaç şey yapmak istiyorsanız etkili olacaktır . Daha fazla laf kalabalığı yapmadan hemen konumuza geçelim .

ARAÇLAR SEKMESİ
Araç sekmesine gelirseniz karşınıza birçok bilgi içeren bölümler göreceksiniz peki bunlar ne işe yarıyor . Araçlarınıza iyi baktığınızı düşünecek olursam Ar-ge bölümünden her yarış sonrası aracınızın performansına ilişkin bazı bilgiler göreceksiniz . Burada eksikliklerinize iyi bakın daha sonra yarış sonrası tasarım binanızdan 1 tane araştırma puanı gelecek daha ilerideki seviyelerde ise bu artacaktır araştırma puanınızı en etkili olacak şekilde kullanın yani en zayıf yönünüze ayrıca Ar-ge bölümündeki tik işaretini teke indirin yine en zayıf hangisiyse ona . Şimdi gelelim aracınızın motor , yakıt ve tekerine . Burada ise eksiklerinize göre bazı tercihler yapmalısınız şimdi bir yandan ekranınızda araçlar sekmesi olsun bir diğer yanda ise rehber . Diyelim ki hızlanmanız diğer araçlara göre geride motor tercihleri arasında MURK motor tedarikçisini göreceksiniz size 10 hızlanma verirken yakıt ekonomisinden 6 götürüyor . Şimdi de yakıt ekonomisi kötü durumda diyelim yakıt tedarikçisine gelirseniz SUBTOTAL tedarikçisi size 5 yakıt ekonomisi veriyor ama hızlanmanızdan 3 götürüyor ben açıkçası bu durumu pek sıkıntı etmiyorum çünkü birbirlerinin eksikliklerini neredeyse kapatıyorlar . Sırada lastik tedarikçisine geldi durumlara bakarsak aracınızın ilk 8 puan hızlanması 8 puan yakıt ekonomisi ve 8 puan lastik ekonomisi olsun lastik ekonomisi  şu ana kadar hiç etkilenmedi seçime gelirsek BRIDGEROCK aracınıza 5 frenleme verirken 3 lastik ekonomisi aldı bir diğer tedarikçi olan DONELOTS 5 lastik ekonomisi verirken yol tutuşuna 1 eksi hanesi yazdırıyor . diğerlerini ekranınızdan görebildiğinizi farz ederek burada  diğer etkenlere zarar vermemek adına KOEMEHOME tedarikçisini alırsak sonuç ;

(Diğer etkenleri 8 olarak alalım.)
hızlanma                15              
frenleme                  8                  
soğutma                  8                 
yere basma             8                 
yakıt ekonomisi      7
yol tutuşu                8
dayanıklılık              8
Lastik ekonomisi   11

Yarış sonrası geliştirme puanınız olacağı için diğer eksikliklerinizi zamanla tamamlayacağız . Şimdilik benden bu kadar bunu okuyan deneyimli kişiler eğer hatam varsa yorumlarda belirtmeniz rica ediyorum . İyi günler iyi yarışlar .
md-quotelink
medal 5000
3 years 314 days ago
Aradaki fark nerede fazla ise orayı araştırın demişsin bu konuda bir önem sırası olduğunu ve bu önem sırasından önce farklı bir araştırma yapmak yanlış olur diye düşünüyorum. Önem sırası ise;
1- Hızlanma
2- Frenleme
3- Yol tutuş
4- Yere basma
5- Yakıt ekonomisi
Genel olarak elit ligi için söylüyorum bu beşli sezon sonuna kadar gelişim yapmak için yetiyor bu beşli geliştikten sonra diğer 3 tasarım (soğutma, dayanıklılık, lastik ekonomisi) aracınızda aşırı bir değişim sağlamayacaktır. Son olarak genel olarak gelişmekte olan liglerde gördüğüm en büyük problem tasarım puanının hepsini ligin %80 ni hızlanmaya veeiyor. Bu oyunda tasarım puanı kadar araştırma gücümüz yani ar-ge kısmımız da çok önemli ve ufak tefek farklı gelişimler ile sürekli hızlanma geliştirip aynı geliştirdiği yeri araştıran rakiplerinize büyük bşr fark atabilirsiniz. Saydığım 5 ana gelişim dalından herhangi birisi ile sezona başlamak ve sezon içinde bu yönleri geliştirmek size büyük bir kazanç sağlayacaktır. Yeni bir lige katılırken veya sonraki sezon için güçlü bir araç yaratmak istiyorsanız baş tasarımcınızın zayıf yönü asla saydığım ana 5 liden olmaması gerekiyor. Sezon içinde kullandığınız baş tasarımcılar sizin gelecek sezon için aracınızı oluşturuyorlar.
Örneğin : 15 yarışlık bir sezonda baş tasarımcınızın iyi yönğ hızlanma zayıf yönü dayanıklılık olur ise iyi yön size her yarış 3 puan zayıf yçn 1 puan baş tasarımcı ile alakası olmayan yön ise size 2 puan sağlayacaktır. Yani gelecek sezon aracınız hızlanma : 15x3 = 45 puan dayanıklılık :15x1 = 15 puan diğer yönler ise 15x2 = 30 puan olarak başlar. Baş tasarıncınız ve teknik direktöünüz her zaman sizin menajerlik seviyenizde olması gerekir.
Kardeşimizin postu sayrsinde ufak bir bilgi de ben eklemiş oldum umarım faydalı olur
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.