Сьогодні у нас є новий і вдосконалений спосіб надання підтримки всім нашим гравцям.
Тепер усі гравці можуть подати запит на допомогу щодо помилок або проблем із геймплеєм, не виходячи з гри. Надіслати нам електронну пошту чи написати нам у соціальні медіа буде менш складно. Якщо у вас є відгуки про iGP Manager, скористайтеся форумом пропозицій.
Ви можете створити нові запити на допомогу, торкнувшись довідки, розташованої знизу ігрового меню в грі, між кнопками Налаштування та Вийти, а потім перейдіть на вкладку 'Довідка та підтримка' та натисніть на друге посилання 'Зверніться до нас'.
Якщо у вас є додаток, він відкриє сторінку у внутрішньому веб-переглядачі нашого додатка. Для тих, хто в Інтернеті чи мобільному браузері, буде запущена нова вкладка для подання запиту. Після подання запиту ви можете будь-коли перевірити його на відповідь, натиснувши посилання Зв'яжіться з нами, як ми згадували раніше.
Це все є для цього! Протягом наступних місяців ми будемо налаштовувати та вдосконалювати наш процес підтримки. Наприклад, одна з функцій, яку ми плануємо додати, - це сповіщення, коли ми відповіли. Це дозволить вам не перевіряти відповідь від нас. Ми також полегшимо пошук посилання на підтримку, аби зв’язатися з нами.
Якщо у вас є якісь запитання, будь ласка, задайте їх нижче.
Оригінал повідомлення: https://igpmanager.com/forum-thread/37109