Hoi Martijn,
Je kan support nu rechtstreeks contacteren vanuit de app voor zulke zaken. In het menu, scroll helemaal naar onder en klik op het "?" om de help te openen. Ga dan naar de "Help & ondersteuning" tab en klik op "Contacteer ons" helemaal onderaan de tekst. Dan kom je op een pagina waar je een ticket kan loggen voor support. Attach ook de bevestiging van betaling die je van google play (via email normaal) hebt gekregen. Support zal dit dan nakijken en manueel in orde brengen voor jou.
Martijn, ik heb al onmiddellijk antwoord gekregen van support. Zij zeggen dat ze je een antwoord hebben gestuurd, je zou dit moeten kunnen zien als je weer naar het help menu gaat van waaruit je het ticket hebt gestuurd.
Er is blijkbaar een probleem met het ticket systeem waardoor ze de attachments niet kunnen zien, dus ze vragen of je die attachments met het betalingsbewijs kan mailen naar support@igpgames.com. Je zal daarna ook extra compensatie krijgen voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft.