Η γύροι στο practice γίνονται πάντα με ουδέτερη πίεση. Τα καύσιμα ανα γύρο είναι επίσης για ουδέτερη πίεση
Λες οτι σου βάζει αλλα λάστιχα τα καύσιμα είναι σωστά ή και έχει υπάρχει θέμα?
Είσαι σίγουρος ότι αποθήκευσες την στρατηγική σου. Αν ναι το έκανες πριν την 10 λεπτή προθεσμία πριν απο τον αγώνα?
akis s 5000 4 years 240 days ago (Last edited by akis s 4 years 240 days ago)
Λάστιχα :Το ποσοστό που σου δείχνει (8%)είναι το ποσό φθείρεται το λάστιχο τον πρώτο γύρο όσο περνάν οι γύροι το ποσοστό που φθείρεται το λάστιχο θα μικραίνει π.χ.1ος γύρος 92%,2ος 85%,3ος77%,4ος71%,5ος65% που αντιστοιχούν σε πτώση 8,7,7,6,6 % ανα γύρο
Καύσιμα :Εξαρτάται από την πίστα αλλα συνήθως άμα χρησιμοποιείς υψηλότερη πίεση το μονοθέσιο θα χρησιμοποιεί περισσότερο καύσιμο απο οτι στο practice
Το μονοθέσιο και ο οδηγός δεν επηρεάζονται από υψηλότερες πιέσεις.Τα μόνα που επηρεάζονται είμαι η κατανάλωση καυσίμου και θερμοκρασία των ελαστικών
Υ.Γ. Έπειδη η οδηγοί σου δεν έχουν Maxed out ολα τα χαρακτηριστικά τους Μπορεί τα νούμερα που σου δείχνουν να μην είναι "σωστά " προσπάθησε να κάνεις παραπάνω απο 1 γύρους με ίδια Λάστιχα για να σιγουρευτείς