Bert Huizinga medal 5186 4 years 52 days ago
over gestapt naar nieuwe telefoon
Proberen tokens te kopen,...wel betaald maar niet gekregen!
App opnieuw gestart helpt niet
Telefoon uit en aan gezet helpt ook niet
Wel geld van de rekening af
iGP support reageert niet,...ook niet de eerste keer.
( of men reageert daar 3 dagen later! )
Kortom op dit moment wel behoorlijk flauw allemaal!
Samsung telefoon,....durf nu ook geen 2e keer te proberen.
Is wel weer 16,99 euro!
Gert Rose medal 5013 Super Mod 4 years 52 days ago
Hallo Bert,
Support reageert normaalgezien binnen de 36u, in het weekend kan dit iets langer zijn.
In de veronderstelling dat je hen vandaag of gisteren gecontacteerd hebt: laat me iets weten als je maandag nog altijd geen reactie hebt gekregen.
Bert Huizinga medal 5186 4 years 52 days ago
hey Gert...
Is goed laat ik weten. Heb ze laatst ook wat gevraagd door de week,...zat wel 3 dagen tussen. Persoonlijk vind ik dit wel erg vervelend.
Bert Huizinga medal 5186 4 years 50 days ago
Gert,....
Heb vandaag pas antwoordt gehad.
Niet direct met een oplossing maar moet dan eerst allerlei vragen beantwoorden.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Bruno Brown medal 5000 4 years 49 days ago
Hallo Bert
De tokens zijn op 04 oktober 2020, 09:23 uur op uw rekening bijgeschreven.
Bert Huizinga medal 5186 4 years 49 days ago (Last edited by
Bert Huizinga 4 years 49 days ago)
Hallo Bruno,...
Dat klopt niet. Dat is dan van de 2e keer die ik geprobeerd heb.
Heb geen tokens van de eerste keer ontvangen.
Ik kan alle bewijzen met bankafschriften sturen
ik ben toch niet gek? Twee maal 16,99 betaald en 1x gekregen!!!!!! Bij Apple ging het ook wel eens mis maar dan krijg je het de volgende dag terug gestort!!
Bij de 1e keer 8:26 niks ontvangen!!
Bij de 2e keer om 9:23 wel ontvangen!!
Heb bewijzen van de bank!!!
Bruno Brown medal 5000 4 years 49 days ago
Hallo
Dus je hebt twee aankopen gedaan, niet één, toch?
Stuur ons een ticket en voeg de twee facturen .
Als de Apple factuur nog niet via e-mail is aangekomen, volg dan de onderstaande instructies:
1. Open de instellingen op uw iPhone.
2. Tik bovenin Settings op uw Apple account.
3. Tik op iTunes & App Store.
4. Tik bovenaan in de iTunes & App Store op uw Apple ID e-mail.
5. Tik op 'Bekijk Apple ID'. OPMERKING: Er kan u worden gevraagd om dit te bevestigen met een wachtwoord of door op uw Apple ID te tikken.
6. Scroll naar beneden om op 'Aankoopgeschiedenis' te tikken.
7. Maak een schermafbeelding van de aankopen waarvoor u geen tokens hebt ontvangen en bevestig deze aan uw verzoek.
Bert Huizinga medal 5186 4 years 49 days ago
Beste Bruno
Ik heb inderdaad 2 aankopen gedaan.
Dit omdat de eerste dus niet werkte.
En zoals ik ook uitleg geef bij de tickets ik heb geen Apple meer.
Ik heb nu samsung, dus google account.
Ik zal nog een keer een ticket sturen en hoop dat het dan een keer opgelost wordt.
Dit is extreem vervelend !
Martijn Moed medal 5000 4 years 47 days ago
ook bij mij werken verschillende niet met tokens...word wel afgeschreven en betaald maar nu al 5 maal niks ontvangen...zelfde telefoon als ervoor samsung en toen was het soms wel niet maar nu niks meer
Bruno Brown medal 5000 4 years 47 days ago
Martijn
ook bij mij werken verschillende niet met tokens...word wel afgeschreven en betaald maar nu al 5 maal niks ontvangen...zelfde telefoon als ervoor samsung en toen was het soms wel niet maar nu niks meer
Stuur ons een e-mail ter ondersteuning. Klik hier
>https://igpmanager.com/helpdesk.php Bert Huizinga medal 5186 4 years 47 days ago
Succes Martijn,....
Ik vind iGP een geweldig spel en ben zwaar verslaafd aan dit prachtige spel,...
maar de nieuwe helpdesk is drama. Heb het idee dat er gewoon via Google Translate vertaald wordt.
Ben vanaf zondag al bezig om 16,99 euro terug te halen.
Heb twee keer tokens besteld 1x wel gekregen en 1x niet.
Nog een paar dagen en dan is het al een week geleden.
Erg slecht, duurt soms wel 48u dat je antwoordt krijgt.
Erg jammer, voorheen ging dit toch makkelijker.
Succes Martijn,..hopelijk wordt jij wat sneller geholpen
Hopelijk komen ze mij nog tegemoet, een compensatie zou wel terecht zijn.
Martijn Moed medal 5000 4 years 47 days ago
de vorige x kreeg ik een nette compensatie bert maar dat alle transacties zo slecht verlopen is inderdaad drama....jij ook s6...inmiddels suppport gemaild...ben benieuwd.....
Bert Huizinga medal 5186 4 years 46 days ago
Nu vraagt ze voor de zoveelste keer om screenshots up te loaden!!!!
Probeer je dat doen krijg je foutmelding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu??!?!?!?!?!! wat een gedoe zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu maar weer opnieuw geprobeerd via een nieuwe ticket!!!! Allemachtig nog 2 nachtjes slapen en we zijn dan een week verder!!!
Bruno Brown medal 5000 4 years 46 days ago (Last edited by
Bruno Brown 4 years 46 days ago)
Hallo Bert
Ik heb je nu twee keer zoveel tokens gestuurd.
Ik verontschuldig me voor het wachten.
Bert Huizinga medal 5186 4 years 46 days ago
Hallo Bruno
Bedankt, laten we het maar snel vergeten.
Desnoods mag je de topic verwijderen
Het is opgelost zo