ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Official
2021. IV. – 2022. I. negyedévi ütemterv

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5342 Moderator
2 years 176 days ago
Az alábbiakban olvashatjátok Jack Basford fejlesztő, az iGP Games vezetője 2021. október 28-án megjelent blogbejegyzésének magyar fordítását. Az eredeti bejegyzést itt találjátok.

Ebben a blogban felvázoljuk, hogy mire számíthattok az iGP Manager-ben 2021. hátralévő részében és 2022. I. negyedévében. Az elmúlt hónapokban nagyon el voltunk foglalva, hogy egy sor izgalmas frissítéssel jelentkezhessünk a fenti időszakban.

November eleje – A következő alkalmazásfrissítés

Először foglaljuk össze, hol is tartunk, hiszen nem titok, hogy a 3D egy nagyot robbant frissítés volt, ami szükséges a hosszútávú elképzelésünkhöz, hol látjuk az iGP Manager-t a következő években, ugyanakkor új követelményeket támasztott a szoftver, a hardver, a sávszélesség és a fejlesztések tekintetében. A következő, november elején megjelenő alkalmazásfrissítés az új platformon végzett több hónapos teljesítmény- és stabilitási munka csúcspontját jelenti és tartalmaz mindent, amit eddig megtanultunk. Ezáltal  az alkalmazások sokkal stabilabbá és jobb teljesítményűvé válnak minden eszközön. Emellett a tartalmazni fogja a versenynézet fejlesztéseit, az autó pontosabb pozíciójával és élethű időzítéssel 2D-ben és 3D-ben egyaránt. Köszönjük mindenkinek a közösségben, aki türelmesen várt ezekre a frissítésekre, heteken belül nálatok lesznek.

Ugyanebben a frissítésben bevezetjük a TV kamerákat. Ezek ideálisak élő közvetítéshez és műsor készítéséhez, de nagyszerű szórakoztatást nyújtanak a belemerüléshez és a hiteles menedzseri élmény megteremtéséhez a versenyek irányítása során (tulajdonképpen ez a kedvenc versenyzési módszerem!). Néhányótok, akik látták néhány hónapja a Traxionnal készített interjúmat, kérdeztétek, hogy mikor érkezik, nos, már mindjárt itt van.

Ha már a pályáknál tartunk, összesen 5-öt méretezünk át ebben a frissítésben, így azok pontosabb, valós méretarányt kapnak: Belgium, Kína, Malajzia, Mexikó és Szingapúr. Az átméretezés mellett a pályák sok vizuális javítást is kapnak, ahogy ezen a szingapúri képernyő-felvételen is láthatjátok.



November és december – Frissítések a játékmenetben

A hangsúly ismét a játékmenet frissítésére helyeződött át és nagyszerű volt ismét ezen dolgozni. Az új nevelési- és átigazolási rendszer megjelenése jó kezdet volt, de még sok minden érkezik. A ligaszabályok első verziója, amely talán a leginkább igényelt játékmenetbeli funkció, novemberben érkezik néhány alapvető beállítással, például a két gumi szabállyal. Idővel és a jövőbeli frissítésekkel bővítjük az elérhető szabályok számát.

Ugyanilyen fontos az a munka, amit a versenyszimuláció szintjén végzünk a versenyzés egyensúlyának helyreállítására. Ennek a munkának az a célja, hogy jobban kiegyensúlyozzuk az autók tervezési tulajdonságainak hatását és hogy visszaállítsuk azt a fajta versenyélményt, amelyet olyan sokan szerettek az iGP Manager-ben a 3D előtt. Örömmel jelentem, hogy fantasztikusan haladunk ezekkel a tesztekkel, amelyben a közösség önkéntesei is részt vesznek, hogy biztosíthassuk az egyensúlyt. A legjelentősebb érkező javulást a koszos levegő átdolgozása hozza, ami lehetővé teszi, hogy az autók jobban kövessék egymást. Két, a teszteken részt vevő menedzsert idézve „ez volt a legjobb verseny, amin az elmúlt évben részt vettem” és a legutóbbi teszt után az egyikük azt mondta, hogy „csodálatos teszt volt sok-sok javulással a játék minden területén”. Ezek az izgalmas egyensúlybeli változások valamikor novemberben lesznek nyilvánosan elérhetők.

Még az év vége előtt hozzáadunk a játékmenetben és a Főhadiszállás lehetőségeiben további 10 szintet, ami új kihívások sorát nyitja meg a 20. szintet elérő menedzserek számára. Az újabb szintek mellett ez a frissítés a ligarendszer felülvizsgálatát is tartalmazza majd, megkönnyítve a ligavezetőknek nagy létszámú ligák létrehozását és fenntartását a ligarendszerből érkező játékosok intelligens elosztásával, életet adva a közösség minden területén.

Decemberben több versenyformátumot és jobb „kerék a kerék elleni” versenyzést is bevezetünk 3D-ben, teljesen kiküszöbölve a „szellemképet”, így az autók soha nem fognak keresztülmenni egymáson. Ezekkel a fejlesztésekkel az autók 3D-ben is el fogják kerülni, hogy a kerekek a fűre vagy földre kerüljenek 3D-ben, ami valósághűbbé és mélyebbé teszi. Ez főleg a TV kamerák frissítésével együtt lesz igazán menő.

Folyamatban – Vizuális tökéletesítés

A fejlesztésre való folyamatos törekvésünk nem ér véget ezekkel a frissítésekkel. A játékmenetbeli fejlesztések mellett számos olyan vizuális frissítésen dolgozunk, amelyek sokkal mélyebbre nyúlnak a fentebb bemutatott szingapúri változásoknál. Olyan új technikákat fejlesztünk, amelyek a 3D műfajában vezető iGP Manager-t új szintre emelik.

Javított terep és a látható textúracsempék megszüntetése (KÉSZ) – Nemcsak a textúrák javultak, de észrevehetően a látható csempéket teljesen megszüntettük az intelligens shader (számításokat végző programok) technikák segítségével. Ez a következő, novemberi frissítéssel érkezik.



Finom szegélyek a felületeken (FOLYAMATBAN) – Az olyan területek, mint a kavics, jelenleg durva szélekkel rendelkeznek. Ezekkel a frissítésekkel lehetővé válik számunkra, hogy a felületek keveredjenek és organikusnak tűnő környezeteket hozzunk létre. Ez a képernyőkép annak a technikának egy korai példája, amit most fejlesztünk.



Jobb esős időjárás shader-ek (FOLYAMATBAN) – Személy szerint úgy gondolom, hogy a jelenlegi esőtócsák úgy néznek ki, mint a kiömlött tej, szóval sosem voltam elégedett vele. Ez egy példa arra, hogy milyen irányba haladunk, de ez csak egy munkaközi képernyőkép és még sokat fejlesztünk rajta, mielőtt élesedik.



Reméljük, hogy ti is olyan izgatottak vagytok ezektől a fejlesztésektől, mint mi és már nem kell sokat várnotok, hiszen a frissítések mostantól gyorsan érkeznek az év végéig.
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.