ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
Token

ios-checkmark-circle
This thread is closed because it is solved.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
2 years 130 days ago
85 token aldim marketten ama hesabima yüklenmedi geçenlerde de ayni sorun olmuştu çözülmüştü 
md-quotelink
medal 5000
2 years 130 days ago
Merhaba;
İncelemeye alınmıştır. Yaşadığınız sorun için özür dileriz.
md-quotelink
medal 5000
2 years 130 days ago
Çözüldü teşekkürler 
md-quotelink
medal 5151 SUPPORT AGENT
2 years 129 days ago
Merhaba Cüneyt,

Jetonlarınızı hemen almadığınız için üzgünüz.

Zorla bırakma olarak da bilinen iGP Manager uygulamasının arka plan sürecini sonlandırmak, ardından uygulamayı yeniden başlatmak, satın alma işleminizi ve hesabınıza eklenen jetonları kullanmanıza yardımcı olabilir.

Jetonlar hala görünmüyorsa, lütfen satın alma işlemini yaptığınız iGP Manager hesabında oturum açın. Ardından, iGP Yönetici hesabınızdaki yan menünün altındaki Yardım sayfasını ziyaret edip Yardım ve Destek sekmesini açarak yardım talebi gönderin. Jetonları manuel olarak verebilmemiz için lütfen isteğinizde Google Play veya Apple'dan e-posta yoluyla aldığınız makbuzları sağlayın.

(NOT: PayPal'dan banka veya kredi kartı ekstreleri veya makbuzları eklemeyin.)
Apple faturası henüz e-posta yoluyla ulaşmadıysa, lütfen aşağıdaki talimatları izleyin:
1. iPhone'unuzda Ayarlar'ı açın.
2. Ayarlar'ın üst kısmında, Apple hesabınıza dokunun.
3. Medya ve Satın Alınanlar'a dokunun (iCloud ile Find My arasında).
4. Hesabı Görüntüle seçeneğine dokunun.
5. Satın Alma Geçmişi'ne dokunmak için aşağı kaydırın.
6. Jeton almadığınız satın alma işlemlerinin ekran görüntüsünü alın ve isteğinize ekleyin.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello Cüneyt,

We're sorry you did not receive your tokens right away.

Ending the iGP Manager app's background process, also known as a force quit, then restarting the app may help redeem your purchase and the tokens added to your account.

If the tokens still have not appeared, please log into the iGP Manager account you made the purchase with. Then, submit a request for assistance by visiting the Help page at the bottom of the side menu in your iGP Manager account and opening the Help & Support tab. Please provide the receipt(s) you received via e-mail from Google Play or Apple in your request so we may award the Tokens manually.

(NOTE: Do not attach bank or credit card statements or receipts from PayPal.)
If the Apple invoice has not yet arrived via e-mail, please follow the instructions below:
1. Open Settings on your iPhone.
2. At the top of Settings, tap on your Apple account.
3. Tap Media & Purchases (between iCloud and Find My).
4. Tap on the View Account option.
5. Scroll down to tap on Purchase History.
6. Screenshot the purchases you did not receive tokens for and attach it to your request.

md-quotelink
medal 5000
2 years 129 days ago
Problem giderildiği için konu kapatılmıştır.
İlgin için teşekkürler Ovih.


The issue has been closed as the issue has been resolved.

Thanks for your interest Ovih

md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.