ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
Saját motor gyártása

angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5064
6 days ago
Sziasztok!  Van értelme saját motorokat gyártani? Mennyiben lesznek ezek mások az elérhető motoroknál? Van-e valami anyagi haszna?
md-quotelink
medal 5304 SUPPORT AGENT
5 days ago
Helló Csaba,

Tapasztalatból ajánlom, hogy legyen a saját motorgyártója. Ennek megvannak az előnyei, főleg ha eléred a 30. szintet. Azonban ne feledd, hogy ha motorgyártó leszel, akkor nem fogod tudni abbahagyni, hogy az legyél. Ez egy állandó dolog. Továbbá, lehetnek ügyfeleid, hogy pénzt keress a beszállításukkal.
md-quotelink
medal 5315
5 days ago (Last edited by Vince Laukó 5 days ago)
Csaba
Sziasztok!  Van értelme saját motorokat gyártani? Mennyiben lesznek ezek mások az elérhető motoroknál? Van-e valami anyagi haszna?


Szia! A válasz röviden: igen, megéri.

Bővebben, amiket érdemes tudnod: A motorgyártás hosszú folyamat, 30*24=720 pontot igényel egy kimaxolt erőforrás. Bár tokenekkel ki lehet váltani, jobban jársz, ha megnézel naponta 5 reklámot + minden egyes ligafutamért kapsz 1-et, ami összesen 6 motorpontot jelent naponta. Mivel legjobb esetben is 4-5 hónapba telik összegyűjteni a 720 pontot tokenek nélkül, érdemes mielőbb elkezdeni a gyártást. Minden pályára kiválaszthatsz egy erősséget (gyorsulás, fékezés, vezethetőség stb.), amihez 30. szintig automatikusan kapod a motor gyengeségét, ezt követően lehetőséged lesz ezen is változtatni. Abból a szempontból egyértelműen megéri saját erőforrást választani, hogy viszonylag hamar eléred az alapból felkínált (pl. Murk, Toymotor, Tifosi) motorok erősségét, de fontos, hogy a pontokat megfelelő területre allokáld mind az erősség, mind a gyengeség figyelembevételével. A szezon végén különösen lényeges odafigyelni erre, mert egy rossz választással az okosan taktikázók, illetve az alap motorok valamelyikével versenyzőkkel szemben hátrányba kerülhetsz (feltéve, hogy a "big 4" mindegyike 200-as eddigre). Továbbá fontos megemlíteni, hogy gyakran olvasható tévhit, miszerint saját motorok nélkül nem lehet elboldogulni. Komolyabb ligákban nyilván jobban megérződik a hiánya, de ha összességében a csomagod többi része rendben van (pilóták, személyzet, beállítás, stratégia, főhadiszállás, autófejlesztés és kutatás stb.), akkor megfelelő versenyzéssel saját erőforrás nélkül is szép eredményeket lehet elérni. Anyagi hasznot is hozhat a saját motor, ha vannak ügyfeleid, akiknek te vagy a beszállítója, de ez marginális előny, tekintve, hogy alapból sem egyszerű csődbe juttatni a csapatod iGP-ben, csak ha nincsenek szponzori bevételeid vagy/és rengeteg fölösleges kiadásod van.
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.