ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

In progress
Replying to league messages is white text on white background

angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5550
17 days ago
What did you try to do?
Reply to a league message

What happened instead?
Couldn't see what I was writing. White text on white bg

Did the problem happen while using wi-fi, mobile data, or both?
Both

Did the bug happen in the app, on PC, or both?
Both

What is the model of your device?
12 mini

What is the operating system?
iOS

What is the version number of the operating system?
18.2.1

What operating system is your PC?
Windows 11

Which browser did you experience the problem in?
Fireforx and standalone

Can the bug be reproduced?
yes

Additional comments:
md-quotelink
medal 5073 SUPPORT AGENT
17 days ago
Hello Rogan,

I am sorry for the problem you have had. If I remember correctly, this issue has already been reported. I'm sure it will be fixed as soon as the developer can.
md-quotelink
medal 5738
17 days ago
Same issue here. 
md-quotelink
medal 5696
16 days ago
In the meantime for BROWSER if you are on PC/Laptop or if your mobile allows you to do it, just type anything (like gibberish dioxsoworfjhdskfskdfslk) then left click back over it and then type, you will see the text as normal. 

Also by the way Jose, can't left click select text on the 3D app lol 

Edit: you don't need to type anything first just run over the text box like you are selecting text and it will work. 
md-quotelink
medal 5760
16 days ago
Qu'as-tu essayé de faire ?
J essaye de gagner les 500 pts d XP qui me manque pour passer niv 10 et rejoindre ma ligue où j etais PRO et leader du championnat

Que s'est-il passé à la place ?
Peu importe que je gagne ou que je sois 2eme ou 3eme ou 4eme, je n ai gagné aucun XP avec les courses sprint...Donc impossible de passer 10 et de rejoindre ma ligue...

Le problème s'est-il produit lors de l'utilisation du Wi-Fi, des données mobiles ou des deux ?
Les deux

Le bug s'est-il produit dans l'application, sur PC ou les deux ?
meme probleme sous android ou sous windows
Quel est le modèle de votre appareil ?
FOLD 5 / TAB S4 / NITRO 5 ACer

Quel est le système d'exploitation ?
ANdroid et Windows

Quel est le numéro de version du système d'exploitation ?


Quel est le système d'exploitation de votre PC ?
Windows 11

Dans quel navigateur avez-vous rencontré le problème ?


Le bug peut-il être reproduit ?
oui

Commentaires supplémentaires :


md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.