Doczekaliśmy się tak bardzo zachwalanej i zapowiadanej przez dewelopera aktualizacji.
Moje spostrzeżenia po aktualizacji:
- Kres odnawia się o 1% co okrążenie.
- Kierowcy tracą po wyścigu ułamek z jednej umiejętności ( chyba losowo), więc trzeba ich ciągle trenować zwłaszcza, że na początku sezonu tracić mają po 10% z każdej.
- Opony zachowują się inaczej. Jest wyraźniejsza różnica w prędkości bolidu przy optymalnej temperaturze. Łatwiej też dogrzewać opony przy ich większym zużyciu.
- Punkty z prac badawczych i część samochodowe odbieramy teraz ręcznie w siedzibie.
- Każdy budynek w siedzibie traci po wyścigu 5% swojej rozbudowy i trzeba go naprawiać za wirtualną gotówkę.
- Podsumowanie wyścigu po zakończeniu w postaci klasyfikacji kierowców (uwzględniono w nim wszystkie mieszanki, które zostały ostre przez każdego drivera, ilość zdobytych punktów, ewentualne wykluczenia) oraz postępów gracza(XP, punkty reputacji, ale tylko w ligach systemowych igp)
- Poziomu Rookie, Pro, Elite i VIP to teraz poziomu graczy, a nie lig.
- Ścigać się teraz możemy w "Ligach igp" oraz "ligach graczy"(do wyboru, chyba że wykupimy VIP).
Wybierając pierwszą opcję i wskazując godzinę, która nam odpowiada do ścigania jesteśmy z automatu przenoszeni do ligi o godzinę późniejszą (sprawdzone kilka razy).Obecnie każda liga do której dołączyłem ma identyczne ustawienia.
- piętnaście wyścigów (w każdej taki sam terminarz)
- szesnaście miejsc dla graczy
- włączone tankowanie,
- wyłączone użycie minimum dwóch mieszanek,
- wyłączony bonus punktowy za najszybsze okrążenie,
- dwa samochody,
- 50% długości wyścigu,
- 1.5x przyspieszenia.
Podsumowanie
Pojawiło się kilka nowości. Kilka opcji zniknęło.
Na plus uważam podsumowanie po wyścigu w postaci klasyfikacji kierowców oraz zestawienie zdobyczy XP, punktów reputacji przez gracza.
Minusem usunięcie poziomów w ligach czy też wprowadzenie boosterów potrzebnych do edycji ustawień ligi.
A wy jakie macie przemyślenia?



