ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Guide
iGP Manager : Πληρης οδηγος by Christos Panagopoulos

md-lock
This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 5000
6 years 260 days ago (edited 5 years 312 days ago)
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι συνήθως τα ταχύτερα, οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν θέλετε να βελτιώσετε την ομάδα σας είναι τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό στην αρχή μιας σεζόν.
Για να το κάνετε χρειάζεστε:

1)Τον καλύτερο Σχεδιαστή (CD) και τεχνικό Διευθυντή (TD)  και επίσης να έχετε καλές γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.

2) Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι υπάρχει ένα όριο σχεδιασμού στην αρχή μιας σεζόν και κανένα stat δεν μπορεί να είναι πάνω από 50.

3) Πρέπει να έχετε συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες  κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν για να έχετε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό καθώς βελτιώνεται με αργό ρυθμό μετά από κάθε αγώνα.
Με ένα σχεδιαστή 4,5 αστέρια μπορείτε να ξεκινήσετε με 43 stat για τα περισσότερα από τα στατιστικά στοιχεία, με εξαίρεση τη δύναμη του σχεδιαστή όπου θα είναι γύρω στο 50 και την αδυναμία του σχεδιαστή γύρω στα 22. Γι 'αυτό είναι πιο σημαντικό να έχετε μια "καλή αδυναμία" (πχ Ψύξη) και μια καλή δύναμη (πχ επιτάνχυση).
Βέβαια το καλύτερο δυνατό προσωπικό είναι με 5 αστέρια αλλά είναι δύσκολο να το πετύχετε στην αγορά και άλλο τόσο για να τον αποκτήσετε.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα δυνατά στοιχεία είναι:

1)επιτάχυνση
2)Πέδηση
3)χειρισμός
4)Δύναμη πτώσης.

Ένα από αυτά τα 4 χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η δύναμη του σχεδιαστή σας. Έπειτα έρχονται 2 στατιστικά στοιχεία (οικονομία καυσίμου & οικονομία ελαστικών), η οικονομία καυσίμου είναι πιο σημαντική και δεν σας συμβουλεύω να ξεκινήσετε μια σεζόν στα 22 (αδυναμία).
  Συνήθως περισσότεροι πόντοι στην οικονομία καυσίμου σημαίνει λιγότερα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την βελτιώσετε με κάθε κόστος(μέχρι 50 πόντος για την elite πιστεύω ότι είναι αρκετά μετά δίνουμε προτεραιότητα σε κάποια από τα βασικά μας stat.
  Η ψύξη και η αξιοπιστία έχουν ελάχιστες επιπτώσεις, γι 'αυτό σας συμβουλεύω να πάρετε ένα από αυτά σε αδυναμία, καθώς δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις σας (βέβαια θα έχετε περισσότερες φθορές στο μονοθέσιο σας.

Ένας καλός (αλλά ακριβός) τρόπος για να βελτιώσετε την αδυναμία σας αν δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλό CD είναι να πάρετε 2 CD με διαφορετικές αδυναμίες και να τα ανταλλάξετε μέσα στη σεζόν (αλλά αυτό απαιτεί χρήμα).
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι το να έχετε έναν πολύ καλό σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή είναι ότι καλύτερο για να κατασκοπεύετε τα αντίπαλα μονοθέσια και με τους εξτρά πόντους που θα σας δίνει η έρευνα να κλείνετε την διαφορά σας με τα αντίπαλα καλύτερα μονοθέσια.

Για τους Γιατρούς, μόνο τα αστέρια έχουν πλήρη σημασία και θα βελτιώσουν την εκπαίδευσή σας δαπανώντας λιγότερη υγεία κατά τη διάρκεια των προπονήσεων

5 αστέρια => - 10% Ενέργεια
4 αστέρια => - 11% (ίδιο με 4.5 αστέρια)
3 αστέρια => - 12% (ίδιο με 3.5 αστέρια)
2 αστέρια => - 13% (ίδιο με 2.5 αστέρια)
1 αστέρι => - 14% (ίδιο με 1.5 αστέρια).

Πάμε τώρα στους οδηγούς

Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι οδηγοί προπονούνται γρηγορότερα, φροντίστε να πάρετε ένα οδηγό με το ταλέντο στο 20. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τέτοιο οδηγό τότε ψάξτε να βρείτε κάποιον με ταλέντο από 15 μέχρι και 19. Εάν το επίπεδο του οδηγού σας φτάσει στα 5 κόκκινα αστέρια τότε η εκπαίδευση θα είναι πολύ αργή και θα παίρνετε μόνο + 3% σε κάθε εκπαίδευση. Εάν οι οδηγοί σας είναι πλήρως εκπαιδευμένοι δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσετε τον καλό γιατρό καθώς δεν υπάρχει απώλεια στατιστικών στοιχείων. Μην ανανεώσετε τη σύμβασή του και πάρτε έναν πολύ φτηνό DR (μόνο 50k ανά αγώνα) θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα!

Πάμε τώρα στα στατιστικά των οδηγών.

Είπαμε ταλέντο εάν είναι δυνατόν στο 20. Από εκεί και πέρα προπονούμε τον οδηγό μας μέχρι να φτάσει το σθένος στο 20. ΠΡΟΣΟΧΗ το Α και το Ω για τον οδηγό είναι το σθένος. Πρώτα το φτάνουμε στο 20 το σθένος και τα κιλά στο 51 (Άντρα) και 46 (γυναίκα) και μετά ξεκινάμε προπόνηση στις Ικανότητες του. Αφήνουμε τελευταία προπόνη την διανοητική. Αλλά και αυτό με ένα μέτρο. Πχ δεν περιμένουμε να φτάσουν οι ικανότητες στο 20 και οι διανοητικές ικανότητες να είναι στο 2-3. Μόλις φτάσουν οι ικανότητες και είναι πάνω από 6 με 8 μονάδες διαφορά σε σχέση με τις διανοητικές τότε καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε λίγο τις διανοητικές και μετά επιστρέφουμε πάλι στην προπόνηση των ικανοτήτων.

Πάμε τώρα στο κομμάτι των στρατηγικών


Τρέξτε όλες τις δοκιμές για να βρείτε το καλύτερο setup για το μονοθέσιο σας. Κοιτάτε προσεκτικά τα ποσοστά στις φθορές των ελαστικών. πχ εάν τρέξετε έναν δοκιμαστικό γύρο με ss ελαστικά και η φθορά είναι στο 18 αυτό σημαίνει πως εάν ξεκινήσετε τον αγώνα με ss ελαστικά στην καλύτερη των περιπτώσεων τα ελαστικά σας θα αντέξουν για 3 με 4 γρήγορους γύρους μετά θα χάνετε πάρα πολύ χρόνο σε κάθε γύρο.
Οπότε προσοχή στην επιλογή των ελαστικών (Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι θερμοκρασίες στον αγώνα είναι πολύ υψηλές)

Στο κομμάτι των πιτστοπ πιστεύω πως το πιο σωστό είναι να πηγαίνετε σε στρατηγική 2 πιτ στόπ, με εξαίρεση ίσως τον αγώνα της Ευρώπης που μπορεί κάποιος να πάει για 3 πιτστοπ μιας και το pitlane είναι πάρα πολύ μικρό και έτσι δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στα πιτ.


Πάμε τώρα στα καύσιμα.


Υπολογίστε με προσοχή πόσα καύσιμα βάζετε στο μονοθέσιο. Το να βάζει κάποιος παραπάνω καύσιμα στο μονοθέσιο δεν είναι και πολύ ορθό μιας και το βάρος παίζει σημαντικό ρόλο στον αγώνα. Προσοχή αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να βάζετε καύσιμα στο όριο. Εάν μείνει το μονοθέσιο από καύσιμο τότε μπαίνει υποχρεωτικά στα πιτ με αρκετή καθυστέρηση μιας και δεν θα μπορεί να επιτανχύνει ο οδηγός εάν δεν υπάρχει σταγόνα καυσίμου!!!

Εδώ θα βρείτε επίσης τι καιρό έχει στις περιοχές όπου γίνεται ο αγώνας που τρέχετε.


1. Australia
2. Malaysia
3. China
4. Bahrain
5. Spain
6. Monaco
7. Turkey
8. Great-Britain
9. Germany
10. Hungary
11. Europe (Valencia)
12. Belgium
13. Italy
14. Singapore
15. Japan
16. Brazil
17. Abu Dhabi

Όσο αναφορά το αρχηγείο τα πράγματα είναι λίγο πολύπλοκα.
Ο καθένας δίνει προτεραιότητα εκεί που πιστεύει. Εγώ έχω σαν προτεραιότητα τον σχεδιασμό (μιας και δίνει παραπάνω πόντους στο μονοθέσιο) και μετά την τεχνολογία όπου εκεί ανεβάζουμε το επίπεδο του KERS και του DRS. Πιστέψτε με μόλις αρχίσετε και ανεβάζετε kers&Drs θα δείτε μεγάλη αλλαγή στους χρόνους των γύρων σας στους αγώνες.

Συνεχίζεται...


Υ.γ Αυτά είναι προσωπική μου άποψη από αυτά που γνωρίζω από το παιχνίδι και από ότι έχω διαβάσει στο φόρουμ.
Ένα μεγάλο μπράβο στον Joey McLane για το άρθρο που έχει γράψει στο Αγγλικό φόρουμ.
md-quotelink
medal 5000
6 years 242 days ago
Νέος μάνατζερ με πολλές ερωτήσεις μερικές από αυτές

1τα πρωταθλήματα αλλάζουν με την δυναμικότητα κάθε ομάδας;
2 όταν τελειώσει το πρωτάθλημα πρώτος έως τρίτος αναιβενεις κατηγορία;
3αν αλλάξω στο μέσο της σεζόν πρωτάθλημα ξεκινω από την αρχή;
4τον αγώνα μόνο λαιβ τον βλέπεις ;
5υπαρχει κάποιος διαχειριστής Έλληνας;
Ευχαριστω
md-quotelink
medal 5000
6 years 231 days ago
Biil
Νέος μάνατζερ με πολλές ερωτήσεις μερικές από αυτές

1τα πρωταθλήματα αλλάζουν με την δυναμικότητα κάθε ομάδας;
2 όταν τελειώσει το πρωτάθλημα πρώτος έως τρίτος αναιβενεις κατηγορία;
3αν αλλάξω στο μέσο της σεζόν πρωτάθλημα ξεκινω από την αρχή;
4τον αγώνα μόνο λαιβ τον βλέπεις ;
5υπαρχει κάποιος διαχειριστής Έλληνας;
Ευχαριστω


1 Οχι αναποδα ομως ναι
2 1ος 2ος σε πρωταθλημα 16 ομαδων εως και 4ος σε πρωταθλημα 32 ομαδων και γενικα οταν υπαρχουν οι γραμμες πρασινη (ανοδος) κοκκινη (κατηφορα) στη βαθμολογια.
3 οχι τα επιπεδα σου η βαθμολογια και ο σχεδιασμος ναι
4 ναι
5 οχι απ οσο ξερω
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.