ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Pomoc w grze (strategia, opony, kierowcy, siedziba itp.)

medal 5000
3 years 231 days ago

Darek

Tomasz
Pomóżcie, próbuje kupic kierowcę i mam komunikat twój poziom jest zbyt niski o co chodzi?

Chodzi o to że Twój lvl jest niższy niż lvl kierowcy. A zatrudniać możesz kierowców i personel mających poziom tylko niższy lub równy twojemu. Bywają wyjątki, ale rzadko.





Właśnie kierowca był na tym samym poziomie co ja. W fazie wstepnej licytowalem i mogłem. W drugiej fazie dopiero pojawil sie też ten komunikat. Co ciekawe kierowca pojawil sie drugi raz na licytacji próbowałam kupic go za tokeny bez licytacji i znów ten komunikat. Mi wyglądało to na jakis Bug.
md-quotelink
medal 5000
3 years 231 days ago

Tomasz

Darek

Tomasz
Pomóżcie, próbuje kupic kierowcę i mam komunikat twój poziom jest zbyt niski o co chodzi?

Chodzi o to że Twój lvl jest niższy niż lvl kierowcy. A zatrudniać możesz kierowców i personel mających poziom tylko niższy lub równy twojemu. Bywają wyjątki, ale rzadko.





Właśnie kierowca był na tym samym poziomie co ja. W fazie wstepnej licytowalem i mogłem. W drugiej fazie dopiero pojawil sie też ten komunikat. Co ciekawe kierowca pojawil sie drugi raz na licytacji próbowałam kupic go za tokeny bez licytacji i znów ten komunikat. Mi wyglądało to na jakis Bug.

Wobec tego pozostają dwie możliwości. Jedna jest zgodna z twoją teorią o bugu. A druga to że pomiędzy obiema sesjami licytacyjnymi kierowca podbił lvl. Nie przejmuj się i szukaj dalej. Najlepiej nad ranem, kiedy EU jeszcze śpi. Powodzenia


md-quotelink
medal 5156
3 years 231 days ago
Ej mam pytanie na co zwracać uwagę u dyrektora technicznego bo mam takiego co ma 6 talentu 20 doświadczenia i 16 morale
md-quotelink
medal 5000
3 years 230 days ago

Andrzej
Ej mam pytanie na co zwracać uwagę u dyrektora technicznego bo mam takiego co ma 6 talentu 20 doświadczenia i 16 morale



Nie ważne są atrybuty. Liczą się gwiazdki i naturalnie związany z nimi poziom.
md-quotelink
medal 5156
3 years 230 days ago
Do czego służą ustawienia chodzi mi o taki klucz co się dostaje za logowanie 7 dni
md-quotelink
medal 5000
3 years 230 days ago

Andrzej
Do czego służą ustawienia chodzi mi o taki klucz co się dostaje za logowanie 7 dni

To są gratisowe ustawienia bolidu przed najbliższym wyścigiem. Niezależnie od pogody masz pierwszy bolid ustawiony.


md-quotelink
medal 5156
3 years 229 days ago

Darek

Andrzej
Do czego służą ustawienia chodzi mi o taki klucz co się dostaje za logowanie 7 dni

To są gratisowe ustawienia bolidu przed najbliższym wyścigiem. Niezależnie od pogody masz pierwszy bolid ustawiony.





W jakim sensie pierwszy
md-quotelink
medal 5000
3 years 229 days ago

Andrzej

Darek

Andrzej
Do czego służą ustawienia chodzi mi o taki klucz co się dostaje za logowanie 7 dni

To są gratisowe ustawienia bolidu przed najbliższym wyścigiem. Niezależnie od pogody masz pierwszy bolid ustawiony.





W jakim sensie pierwszy

masz dwa bolidy. Pierwszy i drugi i przypisane są do kierowców którzy tez są pierwszy i drugi. Ustawienie otrzymuje pierwszy bolid pierwszego kierowcy.


md-quotelink
medal 5000
3 years 228 days ago

Andrzej
Do czego służą ustawienia chodzi mi o taki klucz co się dostaje za logowanie 7 dni



Polecam ci wejść na Polski Serwer Discord. Tam dostaniesz dużo informacji. Link w moim poście na forum
md-quotelink
medal 5156
3 years 227 days ago
A co dają morale dyrektora technicznego 
md-quotelink
medal 5000
3 years 227 days ago

Andrzej
A co dają morale dyrektora technicznego 



Wydaje mi się że absolutnie nic nie dają
md-quotelink
medal 5000
3 years 227 days ago

Andrzej
A co dają morale dyrektora technicznego 


Nic nie dają, licza sie tylko gwiazdki i lewel.

md-quotelink
medal 5000
3 years 223 days ago

Tomasz
Pomóżcie, próbuje kupic kierowcę i mam komunikat twój poziom jest zbyt niski o co chodzi?



nie ma szans na kupienie kierowcy o wyższym levelu niż Twój obecny. Szukaj kierowców tylko na swoim poziomie. 

md-quotelink
medal 5000
3 years 223 days ago (Last edited by Marek Dijaz 3 years 223 days ago)
Siemka. Mam pytanie odnośnie silnikow.

Czy dobieracie silniki pod konkretny tor?
Raz mi się to sprawdziło, a dwa razy nie, więc jest w tym jakąś metoda, tylko trudno mi przypasować odpowiedni silniki do toru. Dla przykładu, w Monaco miałem dużo lepszy wynik niż zwykle z silnikiem +10 do prowadzenia, niż z silnikiem +10 do przyspieszenia.

I jeszcze jedno pytanko:

Czy temperatura/pogoda ma wpływ na zużycie opon podczas wyscigu? Pomijam deszcz, bo już wiem, że ma bardzo duży wpływ. 
md-quotelink
medal 5000
3 years 223 days ago

Marek
Siemka. Mam pytanie odnośnie silnikow.

Czy dobieracie silniki pod konkretny tor?
Raz mi się to sprawdziło, a dwa razy nie, więc jest w tym jakąś metoda, tylko trudno mi przypasować odpowiedni silniki do toru. Dla przykładu, w Monaco miałem dużo lepszy wynik niż zwykle z silnikiem +10 do prowadzenia, niż z silnikiem +10 do przyspieszenia.

I jeszcze jedno pytanko:

Czy temperatura/pogoda ma wpływ na zużycie opon podczas wyscigu? Pomijam deszcz, bo już wiem, że ma bardzo duży wpływ. 



Hmm. Nigdy nie próbowałem zmieniać silników przed konkretnym torem. Trochę gryzię się to z moją wizją długoterminowego rozwoju bolidu i strategii ale może warto by spróbować? "Rozwijajac" bolid w taki sposób, chyba zostajesz tyle?

Nie tyle pogoda co temperatura. Zwróć uwagę że np. przy minimalnej temperaturze w grze (10C o ile się nie mylę) zużycie opon jest mniejsze niż przy 30C na tym samym torze. Różnice nie są duże ale jednak. W zimie jeździło się przeważnie SS-S-S-S lub S-S-S na każdym torze, dlatego większość lig (my byliśmy pierwsi w Polsce 💪 ;) wprowadza nakazy i zakazy odnośnie ogumienia.
md-quotelink
medal 5000
3 years 223 days ago
Odnosnie silników, to coś w tym jest, ale to kosztowna zabawa, bo każda zmaina to 500 tys. Dzis np. sprawdziłem silniki +10 hamowanie i +10 docisk na Węgrzech, i ten pierwszy okazał się lepszy u obu kierowców. Nie pamiętam różnicy, ale różnica wynosiła około 0.,2 s na okrążeniach testowych. Wcześniej oczywiście zapłaciłem tokeny za ustawnie bolidu, bo 5 okrążeń na takie testy to b mało. Także finansowo na pewno zostaje w tyle. 

A jeżeli chodzi o filozofię rozwoju bolidu, to co mógłbys doradzić? Na pewno w grę wchodzą 4 główne parametry, ale preferujesz wszytskie ba podobnym poziomie, czy może któryś dominuje?

Dzięki za pomoc. 
md-quotelink
medal 5000
3 years 222 days ago

Marek
Odnosnie silników, to coś w tym jest, ale to kosztowna zabawa, bo każda zmaina to 500 tys. Dzis np. sprawdziłem silniki +10 hamowanie i +10 docisk na Węgrzech, i ten pierwszy okazał się lepszy u obu kierowców. Nie pamiętam różnicy, ale różnica wynosiła około 0.,2 s na okrążeniach testowych. Wcześniej oczywiście zapłaciłem tokeny za ustawnie bolidu, bo 5 okrążeń na takie testy to b mało. Także finansowo na pewno zostaje w tyle. 

A jeżeli chodzi o filozofię rozwoju bolidu, to co mógłbys doradzić? Na pewno w grę wchodzą 4 główne parametry, ale preferujesz wszytskie ba podobnym poziomie, czy może któryś dominuje?

Dzięki za pomoc. 


Ogólnie te 4 są receptą na rozwój bolidu. Ale Monaco bardzo "preferuje" prowadzenie i wielu graczy preferuje właśnie ten atrybut przed Monaco. Oprócz silnika także dostawcami opon i paliwa można podciągać pewne aspekty rozwoju bolidu przed konkretnymi torami.

500k za silnik to nie tak znowu wiele. W sezonie 2-3 razy zmieniam dostawcę silników.
md-quotelink
medal 5000
3 years 222 days ago
Dzięki. Jeszcze jedno pytanko.

Jakie macie rady odnośnie prowadzenia wyscigu? Czy walczyc o każdy drs, czy oszczędzac kers na koniec, czy tak ukaldac pitsotpy tak aby unikać jazdy w grupie? 
Im więcej rad, tym lepiej :) 
md-quotelink
medal 5000
3 years 222 days ago

Marek
Dzięki. Jeszcze jedno pytanko.

Jakie macie rady odnośnie prowadzenia wyscigu? Czy walczyc o każdy drs, czy oszczędzac kers na koniec, czy tak ukaldac pitsotpy tak aby unikać jazdy w grupie? 
Im więcej rad, tym lepiej :) 



Najlepiej używaj KERS tak abyś doganiał ludzi na DRS
md-quotelink
medal 5000
3 years 221 days ago

Marek
Dzięki. Jeszcze jedno pytanko.

Jakie macie rady odnośnie prowadzenia wyscigu? Czy walczyc o każdy drs, czy oszczędzac kers na koniec, czy tak ukaldac pitsotpy tak aby unikać jazdy w grupie? 
Im więcej rad, tym lepiej :) 

Najważniejsze jest tempo. Musisz tak jechać by być szybkim i konkurencyjnym. Więc ważna jest każda1/100 sekundy. Zawsze musisz wyważyć czy opłaca się użyć KERS by załapać się na DRS. Jeśli masz co kółko zużywać 20% KERS to oczywiście nie opłaca się i lepiej odpuścić. Dobrze mieć na finiszu jak najwięcej KERS, ale wszystko zależy od sytuacji. Czasem lepiej jest wywalić wszystko by prowadzić i wygrać z przewagą. Skumasz wszysto z czasem. Tu nie ma 100% rad. Oprócz szybkich palców trzeba też mieć szybką głowę.


md-quotelink

You must be logged in to post a reply.