Profile

  • Guest
    0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Forum
Magyar fórum

This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
5 6 7 8 9
This topic has been closed by the moderator
No posts yet.
5000
7 years 96 days ago
Továbbra is várjuk az aktív játékosokat, bővülünk szépen lassan (Kezdő 13/16, Pro 13/16, Elit 5/16). Várunk mindenkit szeretettel:

https://igpmanager.com/app/p=league&id=31011

F1 Champions League (Engert Roland)
5000
7 years 95 days ago
Hidden
Ez egy Bahreini verseny startjától számított első etap képe. Teljesen elhesználtam a gumikat, ahogy látni a százalékokból is. 50-30%-ig kissé belassul, aztán durván hasonló köröket lehet futni. 8% alatt már erősen romlanak a köridők. Szerintem bőven lehet a gumikat használni 50% alatt is.


A magyarra fordításban rosszul/felcserélve szerepel a piros(szuper puha) és sárga(puha) gumi neve a verseny visszanéző táblázatban. A pirosat írja puhának és a sárgát szuper puhának.
+a Szuper Puha szó helyett érdemes lenne Szuper Lágyat használni szerintem.
5000
7 years 95 days ago
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a fejlesztési pontokat át lehet vinni a következő szezonra? Köszönöm!
5000
7 years 95 days ago
Az előző szezonban megmaradt fejlesztési pontokat nem lehet átvinni a következő idényre.
5000
7 years 93 days ago
Továbbra is várjuk az aktív játékosokat (72 óra inaktivitás után kick), bővülünk szépen lassan (Kezdő 12/16, Pro 10/16, Elit 5/16). Várunk mindenkit szeretettel:

https://igpmanager.com/app/p=league&id=31011

F1 Champions League (Engert Roland)
5000
7 years 93 days ago
Gumi taktika. Ti mennyire figyeltek oda a pilótákra a boxtaktika kialakítása során? Gondolok itt arra, hogy Monacóban 2 kiállásos taktikát választottam. Nyertem, de a többi csapat jóval tovább kinn volt a pályán.
5000
7 years 93 days ago
Ahogy nézem a versenyeredményed Monacoban a 3. helyezettnek 2 kört is adtál, aki hiába ment néhány körrel hosszabb etapokat nálad, te sokkal gyorsabb köröket autóztál. Nem feltétlen érdemes nagyon hosszú etapokat futni, mert a többlet üzemanyag miatt lassabb lehetsz.
5000
7 years 92 days ago
Köszönöm a választ. Bár a versenyzők nagy része első szezont tölti. Mondjuk amint tehettem vettem jó pilótákat.
5000
7 years 92 days ago
Nagy
Köszönöm a választ. Bár a versenyzők nagy része első szezont tölti. Mondjuk amint tehettem vettem jó pilótákat.


Tartsd is meg őket jó sokáig és legközelebb csak akkor vegyél, ha már 8-9 es szinten vagy! :)
5000
7 years 92 days ago
És körülbelül hány %-ig ajánlott elhasználni a gumikat? vagy milyen taktikát javasoltok? igaz az hogy a több üzemanyaggal lassabb lesz, de akkor álljak ki 1el többször?
5000
7 years 91 days ago
Esős edzés. Ha elszórtam az öt tesztkört tegnap este esőben. Beállítottam az autót, ha maradt volna tesztkör, szárazon is ugyanezek a beállítások jók?
5000
7 years 91 days ago
Nem. Teljesen máshogy kell beállítani esőben és száraz időben.
5000
7 years 91 days ago
Mátyás
Nem. Teljesen máshogy kell beállítani esőben és száraz időben.


Az tök jó. Tegnap este beállítottam a brit nagydijra esőben. Ma és a verseny napján meg persze nem esik. Sebaj 3-3 token és be van állítva. (mondjuk nem arra szántam) köszönöm a segítséget.
5000
7 years 91 days ago
Az időjárással vigyázni kell mert amikor pont nézed akkor mindig az aktuálisat mutatja. Pl ha 17:00-kor mész kört akkor azt mutatja a következő napnál hogy másnap 17:00-kor milyen idő várható. Ergo a legjobb taktika ha az időmérő előtt kb 30-50 perccel tesztelsz. Így minimalizálni lehet a hibát. Én pl 1-2 tesztkört meghagyok direkt a futam előtti utolsó 10 percre.
5000
7 years 91 days ago (edited 7 years 89 days ago)
Sziasztok,
Tegnap indult nálunk az új szezon. Aktív játékosokat várunk szeretettel Rookie-ba és Elit-be.
Rookie-ban 15/16, PRO-ban 16/16, és Elit-ben 5/16fő játszik.
Minden nap 19 órakor van a futam.

Hungarian iGP Championship
https://igpmanager.com/app/p=league&id=25264&tab=info
6082
7 years 88 days ago
Hali mindenkinek,

A teszt köröknél a legjobb idős kör beállításait érdemes meg hagyni a versenyre, vagy a legoptimálisabbat, amit a pilóta mond?
Előre is köszi a választ.
Üdv.: Gábor
5000
7 years 88 days ago
Gábor
Hali mindenkinek,

A teszt köröknél a legjobb idős kör beállításait érdemes meg hagyni a versenyre, vagy a legoptimálisabbat, amit a pilóta mond?
Előre is köszi a választ.
Üdv.: Gábor


Mondjuk a kérdés jó. Személy szerint a pilóták szerinti legjobb beállítás szerint indulok. Úgy gondolom nem az adott pillanatban használt beállítás a legjobb, hanem ami hosszabb távon bejön.
6082
7 years 88 days ago
Nagy
Gábor
Hali mindenkinek,

A teszt köröknél a legjobb idős kör beállításait érdemes meg hagyni a versenyre, vagy a legoptimálisabbat, amit a pilóta mond?
Előre is köszi a választ.
Üdv.: Gábor


Mondjuk a kérdés jó. Személy szerint a pilóták szerinti legjobb beállítás szerint indulok. Úgy gondolom nem az adott pillanatban használt beállítás a legjobb, hanem ami hosszabb távon bejön.


Csak az a gond, hogy a legjobb időnél a fogyasztás is jobb meg a gumi kopás is jobb mint amit a pilóta ajánl! Akkor most hogy is van ez? :D
5000
7 years 88 days ago
Valamit állítottak az edzésnél? Eddig szépen fejlődött a 2 pilótám, most meg a 17 éves 20%-ot kap, a 21 éves pedig 3(!)-at.
5000
7 years 87 days ago
Laszlo
Valamit állítottak az edzésnél? Eddig szépen fejlődött a 2 pilótám, most meg a 17 éves 20%-ot kap, a 21 éves pedig 3(!)-at.


Más szinten van a tehetségük!
This topic has been closed by the moderator
5 6 7 8 9

You must be logged in to post a reply.

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to its use of cookies. Read our Privacy Policy