ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3761

Notifications

  • No Unread Notifications

League
F1 ΕΛΛΑΣ - HELLENIC

angle-double-left ios-arrow-back 1 2 3 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 9989
1 year 42 days ago (edited 181 days ago)
Είμαστε Έλληνες η ονομασία μας είναι   F1 EΛΛΑΣ - HELLENIC Χρειαζόμαστε Μόνο Ενεργούς Manager 

Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει στο πρωτάθλημα μας μου στέλνει προσωπικό μήνυμα 

MACEDONIA IS GREECE

MTWTFSS at 12:30
75% race distance igp-car 2 cars per team 2.0x race speed
RookieProElite
Teams141416
Reputation528163588316
See league
md-quotelink
medal 9989
1 year 35 days ago (edited 346 days ago)
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι συνήθως τα ταχύτερα, οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν θέλετε να βελτιώσετε την ομάδα σας είναι τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό στην αρχή μιας σεζόν. 
Για να το κάνετε χρειάζεστε:

1)Τον καλύτερο Σχεδιαστή (CD) και τεχνικό Διευθυντή (TD) και επίσης να έχετε καλές γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.

2) Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι υπάρχει ένα όριο σχεδιασμού στην αρχή μιας σεζόν και κανένα stat δεν μπορεί να είναι πάνω από 50. 

3) Πρέπει να έχετε συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν για να έχετε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό καθώς βελτιώνεται με αργό ρυθμό μετά από κάθε αγώνα. 
Με ένα σχεδιαστή 4,5 αστέρια μπορείτε να ξεκινήσετε με 43 stat για τα περισσότερα από τα στατιστικά στοιχεία, με εξαίρεση τη δύναμη του σχεδιαστή όπου θα είναι γύρω στο 50 και την αδυναμία του σχεδιαστή γύρω στα 22. Γι 'αυτό είναι πιο σημαντικό να έχετε μια "καλή αδυναμία" (πχ Ψύξη) και μια καλή δύναμη (πχ επιτάνχυση).
Βέβαια το καλύτερο δυνατό προσωπικό είναι με 5 αστέρια αλλά είναι δύσκολο να το πετύχετε στην αγορά και άλλο τόσο για να τον αποκτήσετε.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα δυνατά στοιχεία είναι:

1)επιτάχυνση
2)Πέδηση 
3)χειρισμός 
4)Δύναμη πτώσης.

Ένα από αυτά τα 4 χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η δύναμη του σχεδιαστή σας. Έπειτα έρχονται 2 στατιστικά στοιχεία (οικονομία καυσίμου & οικονομία ελαστικών), η οικονομία καυσίμου είναι πιο σημαντική και δεν σας συμβουλεύω να ξεκινήσετε μια σεζόν στα 22 (αδυναμία).
Συνήθως περισσότεροι πόντοι στην οικονομία καυσίμου σημαίνει λιγότερα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την βελτιώσετε με κάθε κόστος(μέχρι 50 πόντος για την elite πιστεύω ότι είναι αρκετά μετά δίνουμε προτεραιότητα σε κάποια από τα βασικά μας stat. 
Η ψύξη και η αξιοπιστία έχουν ελάχιστες επιπτώσεις, γι 'αυτό σας συμβουλεύω να πάρετε ένα από αυτά σε αδυναμία, καθώς δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις σας (βέβαια θα έχετε περισσότερες φθορές στο μονοθέσιο σας.

Ένας καλός (αλλά ακριβός) τρόπος για να βελτιώσετε την αδυναμία σας αν δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλό CD είναι να πάρετε 2 CD με διαφορετικές αδυναμίες και να τα ανταλλάξετε μέσα στη σεζόν (αλλά αυτό απαιτεί χρήμα).
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι το να έχετε έναν πολύ καλό σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή είναι ότι καλύτερο για να κατασκοπεύετε τα αντίπαλα μονοθέσια και με τους εξτρά πόντους που θα σας δίνει η έρευνα να κλείνετε την διαφορά σας με τα αντίπαλα καλύτερα μονοθέσια.

Για τους Γιατρούς, μόνο τα αστέρια έχουν πλήρη σημασία και θα βελτιώσουν την εκπαίδευσή σας δαπανώντας λιγότερη υγεία κατά τη διάρκεια των προπονήσεων

5 αστέρια => - 10% Ενέργεια
4 αστέρια => - 11% (ίδιο με 4.5 αστέρια)
3 αστέρια => - 12% (ίδιο με 3.5 αστέρια)
2 αστέρια => - 13% (ίδιο με 2.5 αστέρια)
1 αστέρι => - 14% (ίδιο με 1.5 αστέρια).

Πάμε τώρα στους οδηγούς

Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι οδηγοί προπονούνται γρηγορότερα, φροντίστε να πάρετε ένα οδηγό με το ταλέντο στο 20. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τέτοιο οδηγό τότε ψάξτε να βρείτε κάποιον με ταλέντο από 15 μέχρι και 19. Εάν το επίπεδο του οδηγού σας φτάσει στα 5 κόκκινα αστέρια τότε η εκπαίδευση θα είναι πολύ αργή και θα παίρνετε μόνο + 3% σε κάθε εκπαίδευση. Εάν οι οδηγοί σας είναι πλήρως εκπαιδευμένοι δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσετε τον καλό γιατρό καθώς δεν υπάρχει απώλεια στατιστικών στοιχείων. Μην ανανεώσετε τη σύμβασή του και πάρτε έναν πολύ φτηνό DR (μόνο 50k ανά αγώνα) θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα!

Πάμε τώρα στα στατιστικά των οδηγών.

Είπαμε ταλέντο εάν είναι δυνατόν στο 20. Από εκεί και πέρα προπονούμε τον οδηγό μας μέχρι να φτάσει το σθένος στο 20. ΠΡΟΣΟΧΗ το Α και το Ω για τον οδηγό είναι το σθένος. Πρώτα το φτάνουμε στο 20 το σθένος και τα κιλά στο 51 (Άντρα) και 46 (γυναίκα) και μετά ξεκινάμε προπόνηση στις Ικανότητες του. Αφήνουμε τελευταία προπόνη την διανοητική. Αλλά και αυτό με ένα μέτρο. Πχ δεν περιμένουμε να φτάσουν οι ικανότητες στο 20 και οι διανοητικές ικανότητες να είναι στο 2-3. Μόλις φτάσουν οι ικανότητες και είναι πάνω από 6 με 8 μονάδες διαφορά σε σχέση με τις διανοητικές τότε καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε λίγο τις διανοητικές και μετά επιστρέφουμε πάλι στην προπόνηση των ικανοτήτων.

Πάμε τώρα στο κομμάτι των στρατηγικών


Τρέξτε όλες τις δοκιμές για να βρείτε το καλύτερο setup για το μονοθέσιο σας. Κοιτάτε προσεκτικά τα ποσοστά στις φθορές των ελαστικών. πχ εάν τρέξετε έναν δοκιμαστικό γύρο με ss ελαστικά και η φθορά είναι στο 18 αυτό σημαίνει πως εάν ξεκινήσετε τον αγώνα με ss ελαστικά στην καλύτερη των περιπτώσεων τα ελαστικά σας θα αντέξουν για 3 με 4 γρήγορους γύρους μετά θα χάνετε πάρα πολύ χρόνο σε κάθε γύρο.
Οπότε προσοχή στην επιλογή των ελαστικών (Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι θερμοκρασίες στον αγώνα είναι πολύ υψηλές)
md-quotelink
medal 9989
1 year 30 days ago
Ο απανταχού ελληνισμός τιμά σήμερα τους προγόνους του, που άρχισαν την επανάσταση το 1821 ενάντια στον τουρκικό ζυγό, για να ζούμε σήμερα εμείς ελεύθεροι στην πατρίδα μας. Παράλληλα τιμά την Ορθόδοξη πίστη του, εορτάζοντας την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού. Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική αλλά και Εθνική εορτή.

Η ημέρα αυτή είναι επίσημη αργία στην Ελλάδα και την Κύπρο. Ο διπλός εορτασμός της, την κάνει μία από τις σημαντικότερες ημερομηνίες του χρόνου.

Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική γιορτή. Η εκκλησία μας τιμά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

Η 25η Μαρτίου είναι όμως και επέτειος Εθνική, αφού η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.

Η γαλανόλευκη σημαία έχει τη τιμητική της. Σε όλα τα σημεία της γης, οι Ελληνες παρευλάνουν στις λεωφόρους του κόσμου, ενώ οι ορθόδοξες εκκλησίες χτυπούν χαρμόσυνα τις καμπάνες.



ΧΡΌΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΉ ΛΕΥΤΕΡΙΆ ΈΛΛΗΝΕΣ..!!!
md-quotelink
medal 5780
1 year 29 days ago
Χρόνια πολλά ΕΛΛΑΣ
md-quotelink
medal 5758
1 year 21 days ago
Γεια και απο εμενα και καλους αγωνες να εχουμε!!
md-quotelink
medal 9989
1 year 19 days ago
Γειά σου Γιώργο, καλός ήρθες στην παρέα μας..!!!
md-quotelink
medal 9989
1 year 10 days ago


Για τον ελληνα ηρωα που χάθηκε σε καιρό  ειρήνης για να υπεράσπιση τα σύνορα μας
md-quotelink
medal 5780
1 year 10 days ago

stef


Για τον ελληνα ηρωα που χάθηκε σε καιρό  ειρήνης για να υπεράσπιση τα σύνορα μας


Ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάζει.

Καλό παράδεισο  .
md-quotelink
medal 9989
345 days ago (edited 345 days ago)

MACEDONIA IS GREECE

MTWTFSS at 12:30
75% race distance igp-car 2 cars per team 2.0x race speed
RookieProElite
Teams141416
Reputation528163588316
See league
md-quotelink
medal 5775
343 days ago
 Aντε να μαζευόμαστε και στην μικρή κατηγορία
md-quotelink
medal 9989
331 days ago (edited 303 days ago)

MACEDONIA IS GREECE

MTWTFSS at 12:30
75% race distance igp-car 2 cars per team 2.0x race speed
RookieProElite
Teams141416
Reputation528163588316
See league
 

Χρειαζόμαστε παίκτες στης
     Κατηγορίες:

 Rookie   -   9 Manager
   Pro       -   2  Manager
   Elit        -   1  Manager
md-quotelink
medal 5780
327 days ago
Εξαιρετική δουλειά Stef
md-quotelink
medal 9989
326 days ago
Petros
Εξαιρετική δουλειά Stef



ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΦΊΛΕ ΠΈΤΡΟ!!!  :)
md-quotelink
medal 5780
320 days ago
100% active league 
md-quotelink
medal 5780
318 days ago
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι συνήθως τα ταχύτερα, οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν θέλετε να βελτιώσετε την ομάδα σας είναι τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό στην αρχή μιας σεζόν. 
Για να το κάνετε χρειάζεστε:

1)Τον καλύτερο Σχεδιαστή (CD) και τεχνικό Διευθυντή (TD) και επίσης να έχετε καλές γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.

2) Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι υπάρχει ένα όριο σχεδιασμού στην αρχή μιας σεζόν και κανένα stat δεν μπορεί να είναι πάνω από 50. 

3) Πρέπει να έχετε συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν για να έχετε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό καθώς βελτιώνεται με αργό ρυθμό μετά από κάθε αγώνα. 
Με ένα σχεδιαστή 4,5 αστέρια μπορείτε να ξεκινήσετε με 43 stat για τα περισσότερα από τα στατιστικά στοιχεία, με εξαίρεση τη δύναμη του σχεδιαστή όπου θα είναι γύρω στο 50 και την αδυναμία του σχεδιαστή γύρω στα 22. Γι 'αυτό είναι πιο σημαντικό να έχετε μια "καλή αδυναμία" (πχ Ψύξη) και μια καλή δύναμη (πχ επιτάνχυση).
Βέβαια το καλύτερο δυνατό προσωπικό είναι με 5 αστέρια αλλά είναι δύσκολο να το πετύχετε στην αγορά και άλλο τόσο για να τον αποκτήσετε.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα δυνατά στοιχεία είναι:

1)επιτάχυνση
2)Πέδηση 
3)χειρισμός 
4)Δύναμη πτώσης.

Ένα από αυτά τα 4 χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η δύναμη του σχεδιαστή σας. Έπειτα έρχονται 2 στατιστικά στοιχεία (οικονομία καυσίμου & οικονομία ελαστικών), η οικονομία καυσίμου είναι πιο σημαντική και δεν σας συμβουλεύω να ξεκινήσετε μια σεζόν στα 22 (αδυναμία).
Συνήθως περισσότεροι πόντοι στην οικονομία καυσίμου σημαίνει λιγότερα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την βελτιώσετε με κάθε κόστος(μέχρι 50 πόντος για την elite πιστεύω ότι είναι αρκετά μετά δίνουμε προτεραιότητα σε κάποια από τα βασικά μας stat. 
Η ψύξη και η αξιοπιστία έχουν ελάχιστες επιπτώσεις, γι 'αυτό σας συμβουλεύω να πάρετε ένα από αυτά σε αδυναμία, καθώς δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις σας (βέβαια θα έχετε περισσότερες φθορές στο μονοθέσιο σας.

Ένας καλός (αλλά ακριβός) τρόπος για να βελτιώσετε την αδυναμία σας αν δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλό CD είναι να πάρετε 2 CD με διαφορετικές αδυναμίες και να τα ανταλλάξετε μέσα στη σεζόν (αλλά αυτό απαιτεί χρήμα).
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι το να έχετε έναν πολύ καλό σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή είναι ότι καλύτερο για να κατασκοπεύετε τα αντίπαλα μονοθέσια και με τους εξτρά πόντους που θα σας δίνει η έρευνα να κλείνετε την διαφορά σας με τα αντίπαλα καλύτερα μονοθέσια.

Για τους Γιατρούς, μόνο τα αστέρια έχουν πλήρη σημασία και θα βελτιώσουν την εκπαίδευσή σας δαπανώντας λιγότερη υγεία κατά τη διάρκεια των προπονήσεων

5 αστέρια => - 10% Ενέργεια
4 αστέρια => - 11% (ίδιο με 4.5 αστέρια)
3 αστέρια => - 12% (ίδιο με 3.5 αστέρια)
2 αστέρια => - 13% (ίδιο με 2.5 αστέρια)
1 αστέρι => - 14% (ίδιο με 1.5 αστέρια).

Πάμε τώρα στους οδηγούς

Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι οδηγοί προπονούνται γρηγορότερα, φροντίστε να πάρετε ένα οδηγό με το ταλέντο στο 20. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τέτοιο οδηγό τότε ψάξτε να βρείτε κάποιον με ταλέντο από 15 μέχρι και 19. Εάν το επίπεδο του οδηγού σας φτάσει στα 5 κόκκινα αστέρια τότε η εκπαίδευση θα είναι πολύ αργή και θα παίρνετε μόνο + 3% σε κάθε εκπαίδευση. Εάν οι οδηγοί σας είναι πλήρως εκπαιδευμένοι δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσετε τον καλό γιατρό καθώς δεν υπάρχει απώλεια στατιστικών στοιχείων. Μην ανανεώσετε τη σύμβασή του και πάρτε έναν πολύ φτηνό DR (μόνο 50k ανά αγώνα) θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα!

Πάμε τώρα στα στατιστικά των οδηγών.

Είπαμε ταλέντο εάν είναι δυνατόν στο 20. Από εκεί και πέρα προπονούμε τον οδηγό μας μέχρι να φτάσει το σθένος στο 20. ΠΡΟΣΟΧΗ το Α και το Ω για τον οδηγό είναι το σθένος. Πρώτα το φτάνουμε στο 20 το σθένος και τα κιλά στο 51 (Άντρα) και 46 (γυναίκα) και μετά ξεκινάμε προπόνηση στις Ικανότητες του. Αφήνουμε τελευταία προπόνη την διανοητική. Αλλά και αυτό με ένα μέτρο. Πχ δεν περιμένουμε να φτάσουν οι ικανότητες στο 20 και οι διανοητικές ικανότητες να είναι στο 2-3. Μόλις φτάσουν οι ικανότητες και είναι πάνω από 6 με 8 μονάδες διαφορά σε σχέση με τις διανοητικές τότε καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε λίγο τις διανοητικές και μετά επιστρέφουμε πάλι στην προπόνηση των ικανοτήτων.

Πάμε τώρα στο κομμάτι των στρατηγικών


Τρέξτε όλες τις δοκιμές για να βρείτε το καλύτερο setup για το μονοθέσιο σας. Κοιτάτε προσεκτικά τα ποσοστά στις φθορές των ελαστικών. πχ εάν τρέξετε έναν δοκιμαστικό γύρο με ss ελαστικά και η φθορά είναι στο 18 αυτό σημαίνει πως εάν ξεκινήσετε τον αγώνα με ss ελαστικά στην καλύτερη των περιπτώσεων τα ελαστικά σας θα αντέξουν για 3 με 4 γρήγορους γύρους μετά θα χάνετε πάρα πολύ χρόνο σε κάθε γύρο.
Οπότε προσοχή στην επιλογή των ελαστικών (Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι θερμοκρασίες στον αγώνα είναι πολύ υψηλές)
md-quotelink
medal 9989
316 days ago (edited 316 days ago)
Βαγγελης
Ευχαριστουμε που δανιζεστε και αναμεταδιδετε τον οδηγο μας να μαθουν και αλλοι ελληνες το παιχνιδι. https://igpmanager.com/forum-thread/8346 o πληρης οδηγος για ολους διμοσιευμενος 312 μερες πριν.Καλη συνεχεια



Δεν Κάνει Τίποτα! Αν χρειαστείς καμία άλλη βοήθεια πες μας...
md-quotelink
medal 9989
315 days ago

Βαγγελης
H δημοσιευση που εκανες δεν εχει σχεση με το παιχνιδι.



Εσένα τι σε βάλαμε δικηγόρο να μας λες τι θα βάλω στην σελίδα μου??

md-quotelink
medal 7458
314 days ago
Όποιος έχει πρόβλημα με το παιχνίδι, Να μπει να ψηφίσει


ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΩ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ
md-quotelink
medal 6412 COMMUNITY MANAGER
314 days ago

stef

Βαγγελης
H δημοσιευση που εκανες δεν εχει σχεση με το παιχνιδι.



Εσένα τι σε βάλαμε δικηγόρο να μας λες τι θα βάλω στην σελίδα μου??




Γεια σας διευθυντές, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας για την περίπλοκη πολιτική κατάσταση που έχετε στην Ελλάδα. Νομίζω ότι το πιο λογικό είναι να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να ξεχάσετε τα προβλήματα και να απολαύσετε το παιχνίδι. Ζητώ επίσης να σέβεστε τα συνθήματα που σας δίνουν οι συντονιστές.
md-quotelink
medal 6884
314 days ago
 Καλησπέρα μάγκες καλους αγώνες να έχουμε!!! Νικο ευχαριστώ για την πληροφορία!!
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 2 3 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.