Jack Basford alapítóatyánk és webfejlesztőnk a következő közleményt adta ki néhány órával ezelőtt:
"Változásokon mentek át az iGP Manager reklámjai, sőt további lehetőségek is nyiltak a játékon belül, ahol reklám segítségével haszonra lehet szert tenni. Mostantól ne számítsatok arra, hogy mindig ugyanannyi reklámot láthattok majd, amiért cserébe alkatrészt kaptok: innentől kezdve nem ez az egyetlen reklámfelület a játékban és a jutalom alkatrészek számát is csökkentenünk kellett, hogy új jutalmakat is beiktathassunk.
Eddig minden erőfeszítésünkkel azon voltunk, hogy fix reklám felületekkel dolgozhassunk de a valóságban ez nehezen kivitelezhető. Hosszú évek tapasztalataiból okulva - mely idő alatt a legkülönbözőbb reklámszolgáltatókkal dolgoztunk - rá kellett jönnünk, hogy a reklám az csupán egy lehetőség és így is kell őket kezelnünk: nem szabad azt feltételeznünk, hogy mindenkihez pontosan x darab reklám fog majd eljutni minden nap. Ennek több oka is van:
Először is nincs rá mód, hogy mindenkihez azonos mennyiségű reklám jusson el. Még az is előfordulhat, hogy egy adott játékos különböző mennyiségű reklámot nézhet meg egyik napról a másikra, sőt akár egyik óráról a másikra! Többen átverve érezhetik magukat, amiért nem juthatnak annyi reklámhoz, mint mások. Erre az égvilágon semmilyen ráhatásunk nincsen. Ez kizárólag a hírdetőktől függ, illetve attól, hogy milyen demográfiai jellemzőknek kell megfelelniük azoknak, akiknek a reklámjukat meg szeretnék mutatni. Szinte soha nem "bug"-ról volt szó eddig sem, amikor egy reklámot nem lehetett megjeleníteni vagy legalább is nem olyan sűrűn, mint ahogy mi megterveztük (legfeljebb azt tudjuk beállítani, hogy hány reklám megnézése lehet elvben lehetséges egy nap). Eleinte - ennek ellentmondva -mégis megpróbáltuk a reklámokat fixen elhelyezni, aminek az az oka, hogy igen kevés tapasztalatunk volt még a reklámok terén.
Másrészt árt a játékmenetnek, ha egyetlen önismétlő reklámhelyet használunk. Az nyilván valóan rossz, ha a menedzserek egy rendszeresen ismétlődő reklámtól függenek helyettesítve ezzel a csapat menedzselésének egy részét. Szeretnénk, ha a játék továbbra is a kihívásokról és a döntésekről szólna. Elvégre ez egy menedzser-játék.
A meglévő reklámhelyeken kicsit módosítottunk, illetve néhány újat is elhelyeztünk:
- A régi, alkatrészes reklámokat mostantól maximum háromszor lehet majd megnézni, hogy kizárjuk az előnyszerzést és a hátrányos helyzeteket, amik eddig fennálltak.
- Új rekláhely került ki a beruházások (investment) ablakhoz. Ezzel ingyen pénzhez lehet jutni pl. a főhadiszállás fejlesztése céljából. Emiatt viszont csökkent az alkatrészes reklámok mennyisége.
- Egy másik új reklámhely arra hivatott, hogy növelje a versenyzők életerejét. Ezzel akár egy költségektől mentes extra edzésre is szert lehet tenni."
Az eredeti bejegyzést itt olvashatjátok.
Ha bármilyen kérdésetek, észrevételetek van a fentiekkel kapcsolatban, bátran kommenteljetek!