ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Game
Tavsiye ricası

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
4 years 118 days ago
Gençler slm, 
Ben oyuna pandemi sürecinde dahil olan 40 üstü arkadaşlardan biriyim. Güzel oyun vs, takımı da aldık 17.level a kadar getirdik. Binalardaki seviye 16-17 arası. Bir tek parça üretimi 14 falan olması lazım, bir de moral seviyesi 14. Bununla beraber pilot yeteneği 20, seviyesi 18. Baş tasarımcı-teknik direktör-doktor 19-20-19. Baştasarımcının negatif yönü soğutma vs vs. Elimden geleni yaptım, yarışlarda online ım. Yine de ligin hep orta seviyesinde geziniyorum. Level ı 14-15 olan arkadaşlar yarış kazanabiliyorken, ben 2 sezonda 1 yarış kazanabiliyorum. Anlattıklarımın özeti şu: bilgi sahibi olmadığım bir sürüş taktiği olmalı, tamam drs almaya çalış, kers i yarış süresine dağıt vs.. Yine de olmuyor. Sen şurda gelişmelisin, ya da şuna dikkat etmelisin şeklinde tavsiye verecek olan varsa memnun olurum.
md-quotelink
medal 5000
4 years 118 days ago
Abi simdi sen aracı geliştirerken sadece tek yöne araştırma vericen en fazla fark olanı hizlanma fren yer bas yol tutus en önemlileri bunlardan ola bildiğine puan kas onlardan sonra yakit və lastik ekonomi geliyor onlarda önemli şeylerdir. Yarisda lastiği yakma. Aracı geliştirerken tasarım puanlarını kullanmaya dikkat et fark en az olduğu ve diğer yaris önemli olucak syere ver puanları. Kers dağıtmak diye bir şey yok drs almak için kullan sona saklamak yanlış bir şey tabi gerekli diyilse basma. Ondeki arac yavas sa senden onunla birlikdə takılma eyer kers basib drs aliyorsa sende baş kersi verme drs. Mesela bir grubtasin və grubtan kopub giden biri var ve fark açıyor siz drs almanıza ragmen dimekki gruba birileri yavs o zaman grubun en ilerde olanın arkasına gelicek şekilde kers bas ondan drs al ve fark aç. Her yaris motor ve parcalair yenile çok önemli onlar. Yien söylüyorum drs alcam diye yavs birisiyle gitme ben bazı pistler hariç diyerlerinde grup varsa kacmak için farklı strateji yapıyorum. Konvoy senin aracin hizini belli etmez aksine saklar. Yarisda her seyi hesabla nasıl desem yarisdan önce strateji yaparken yarisi kendi hafızanda yap inan çok yardımcı oluyor. Bunu nasıl yaparsın önceki yarışlarda diyerlerinin performansı pistde drs nasil çalışıyor fazla etkili i pit süresi ne kadar beraber gitmek faydalı I bu tür şeyler.umarim yardımcı olmuşumdur. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 118 days ago
Mansur, olmaz mısın, tabi ki oldun. Dediklerini tekrar gözden geçireceğim. Sağol dostum. Bir de hangi yarışta ne önemli, bununla ilgili bir bilgi paylaşımı olursa harika olur. 
md-quotelink
medal 5000
4 years 118 days ago
Ryan
Gençler slm, 
Ben oyuna pandemi sürecinde dahil olan 40 üstü arkadaşlardan biriyim. Güzel oyun vs, takımı da aldık 17.level a kadar getirdik. Binalardaki seviye 16-17 arası. Bir tek parça üretimi 14 falan olması lazım, bir de moral seviyesi 14. Bununla beraber pilot yeteneği 20, seviyesi 18. Baş tasarımcı-teknik direktör-doktor 19-20-19. Baştasarımcının negatif yönü soğutma vs vs. Elimden geleni yaptım, yarışlarda online ım. Yine de ligin hep orta seviyesinde geziniyorum. Level ı 14-15 olan arkadaşlar yarış kazanabiliyorken, ben 2 sezonda 1 yarış kazanabiliyorum. Anlattıklarımın özeti şu: bilgi sahibi olmadığım bir sürüş taktiği olmalı, tamam drs almaya çalış, kers i yarış süresine dağıt vs.. Yine de olmuyor. Sen şurda gelişmelisin, ya da şuna dikkat etmelisin şeklinde tavsiye verecek olan varsa memnun olurum.



Hesabınızın seviyesinin yüksek olması bir avantajtır fakat oyun içinde aracı nasıl kullandığınız, yarış içi ve yarış öncesi verdiğiniz taktikler de çok önemlidir. Lastik yakıyor olabilirsiniz (push seviyesi) Bir kaç tur lastik yakarak gittiğinizde aracınızın ciddi anlamda performansı düşer toparlaması bir sonraki pite kadar gidebilir çünkü lastik ömrü azalıyor. Ya da ağır kalarak (fazla yakıt) yavaş kalıyor olabilirsiniz. Bu tür durumlar yaşayanlar için forumda rehberimiz var. Orayı dikkatlice okumanızı tavsiye ederim. 

Eğer yine takıldığınız noktalar olursa yardımcı olmaya devam ederiz. 
Ayrıca bir çok ligin whatsapp grupları var orada yardımlaşma ve oyun ile ilgili ince noktaları birbirlerine anlatan oyuncular bulunuyor. Tercih ederseniz bundan da faydalanabilirsiniz. 
Öncelikle rehberi okumanızı tavsiye ederim.


OYUN BİLGİLERİ VE İPUÇLARI


GİRİŞ SEVİYESİ İÇİN REHBER
md-quotelink
medal 5000
4 years 118 days ago

Kutluhan
Ryan
Gençler slm, 
Ben oyuna pandemi sürecinde dahil olan 40 üstü arkadaşlardan biriyim. Güzel oyun vs, takımı da aldık 17.level a kadar getirdik. Binalardaki seviye 16-17 arası. Bir tek parça üretimi 14 falan olması lazım, bir de moral seviyesi 14. Bununla beraber pilot yeteneği 20, seviyesi 18. Baş tasarımcı-teknik direktör-doktor 19-20-19. Baştasarımcının negatif yönü soğutma vs vs. Elimden geleni yaptım, yarışlarda online ım. Yine de ligin hep orta seviyesinde geziniyorum. Level ı 14-15 olan arkadaşlar yarış kazanabiliyorken, ben 2 sezonda 1 yarış kazanabiliyorum. Anlattıklarımın özeti şu: bilgi sahibi olmadığım bir sürüş taktiği olmalı, tamam drs almaya çalış, kers i yarış süresine dağıt vs.. Yine de olmuyor. Sen şurda gelişmelisin, ya da şuna dikkat etmelisin şeklinde tavsiye verecek olan varsa memnun olurum.



Hesabınızın seviyesinin yüksek olması bir avantajtır fakat oyun içinde aracı nasıl kullandığınız, yarış içi ve yarış öncesi verdiğiniz taktikler de çok önemlidir. Lastik yakıyor olabilirsiniz (push seviyesi) Bir kaç tur lastik yakarak gittiğinizde aracınızın ciddi anlamda performansı düşer toparlaması bir sonraki pite kadar gidebilir çünkü lastik ömrü azalıyor. Ya da ağır kalarak (fazla yakıt) yavaş kalıyor olabilirsiniz. Bu tür durumlar yaşayanlar için forumda rehberimiz var. Orayı dikkatlice okumanızı tavsiye ederim. 

Eğer yine takıldığınız noktalar olursa yardımcı olmaya devam ederiz. 
Ayrıca bir çok ligin whatsapp grupları var orada yardımlaşma ve oyun ile ilgili ince noktaları birbirlerine anlatan oyuncular bulunuyor. Tercih ederseniz bundan da faydalanabilirsiniz. 
Öncelikle rehberi okumanızı tavsiye ederim.


OYUN BİLGİLERİ VE İPUÇLARI


GİRİŞ SEVİYESİ İÇİN REHBER



Cok tesekkurler, lastik yakmamaya ozen gosteriyorum, o konuda bir sorun yok. Gonderdiginiz linklerden 1.sini okumustum ancak 2.sine bakmamistim. Biraz inceledim, guzel bilgiler var. Cok sagolun.
md-quotelink
medal 5000
4 years 118 days ago
İşin gercegi.. ilk temelleri çöz gerisi çorap söküğü gibi gelir.. hani standart ilk 4 vardı hızlanma fren yere basma yol tutuş.. sezon geneli araç gelistirirken tek kutucuk geride kaldigin yer fren ise orada olsun sen hızlanmaya ver puanları .. nasıl başkası senden faydalanıyor sende onlardan 1.olay 

2.push olayı ne kırmızı ne mavi.. yarışı anlık yaşarsan öne geçme az olur.. straleji yaparken hesap makinesi kullan oyun mesela 2.6 tur başı litre veriyorsa gerçeği 2.4 e dusuyor örnek oyun sana 10 turn pite gireceksin 22.6 değil 22.4 alman avantajlı olacak.. 

Ön grubu pek kaçırma yarışın geneli on grup ve drs ala vere git.  Ligine veya hesabına bakmadım ligindeki arkadaşların yardımcı olur bu tür konular çok basit
md-quotelink
medal 5000
4 years 117 days ago (Last edited by Mansur Mehdiyev 4 years 117 days ago)
mansur
Abi simdi sen aracı geliştirerken sadece tek yöne araştırma vericen en fazla fark olanı hizlanma fren yer bas yol tutus en önemlileri bunlardan ola bildiğine puan kas onlardan sonra yakit və lastik ekonomi geliyor onlarda önemli şeylerdir. Yarisda lastiği yakma. Aracı geliştirerken tasarım puanlarını kullanmaya dikkat et fark en az olduğu ve diğer yaris önemli olucak syere ver puanları. Kers dağıtmak diye bir şey yok drs almak için kullan sona saklamak yanlış bir şey tabi gerekli diyilse basma. Ondeki arac yavas sa senden onunla birlikdə takılma eyer kers basib drs aliyorsa sende baş kersi verme drs. Mesela bir grubtasin və grubtan kopub giden biri var ve fark açıyor siz drs almanıza ragmen dimekki gruba birileri yavs o zaman grubun en ilerde olanın arkasına gelicek şekilde kers bas ondan drs al ve fark aç. Her yaris motor ve parcalair yenile çok önemli onlar. Yien söylüyorum drs alcam diye yavs birisiyle gitme ben bazı pistler hariç diyerlerinde grup varsa kacmak için farklı strateji yapıyorum. Konvoy senin aracin hizini belli etmez aksine saklar. Yarisda her seyi hesabla nasıl desem yarisdan önce strateji yaparken yarisi kendi hafızanda yap inan çok yardımcı oluyor. Bunu nasıl yaparsın önceki yarışlarda diyerlerinin performansı pistde drs nasil çalışıyor fazla etkili i pit süresi ne kadar beraber gitmek faydalı I bu tür şeyler.umarim yardımcı olmuşumdur. 

Burda 3 kisi dislike atmis a belliki hata yapdigim dusundugu yerler var gelsin düzeltsin dislike atmakla bitmiyor iş. 
Abi senin Soruna gelincede mesela Avrupa brezilya Azərbaycan Monaco Meksika bu tur pistlerde drs fazla etkili digil Monaco zaten biliyorsun. Drs fazla etkili olmadığı bir pistde beraber gitmek full dezanavtaj grubla tabi ama Orda kararı doğru vermek gerek gruptasim diye kers basib hepsini geçme sonda gene sana patlar ama farklı stratejiyle yalnız gide bilirsin. Grupla gitmek 2 gitmekden daha yavas kalan bir şeydir. Yukarıda saydığım pistler hariç başkalarıda var ama bakiyor duruma. Ve hangi pistde drs iyi drs alib verib gitmek daha iyi onu yarışlarda kendin bulman daha faydalı oluyor 

md-quotelink
medal 5000
4 years 116 days ago
ABİ Merhaba. Seninle aynı ligde bulunduk. İlk zamanlar. Yukarıda bilgisini paylaşanların dediklerini tatbik edersin abi kazanma oranın yükselecektir. 
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.