Welkom bij het derde deel in onze serie blogs over de nieuwe iGP Manager! De lancering nadert met rasse schreden en we zijn verheugd om de verbluffende updates van een van de meest iconische aspecten van iGP Manager te onthullen - de auto's. Deze update brengt het aanpassen van voertuigen en realisme naar nieuwe hoogten, zodat de auto van je team er net zo goed uitziet als dat hij presteert. Laten we in de details duiken!
Modern Design
Het nieuwe automodel is geüpgraded om te voldoen aan de specificaties van 2025 en bevat de nieuwste designtrends en aerodynamische innovaties. De bestuurders zijn ook sterk verbeterd met een nieuw bestuurdersmodel en verbeterde animaties. Elke curve en elk detail is verfijnd om de game-ervaring te verbeteren en de auto's en bestuurders tot leven te brengen.
Nieuwe Lakafwerkingen
Ervaar ongekende aanpassingsmogelijkheden met meer dan 302 quintiljoen mogelijke lakcombinaties. Creëer een werkelijk uniek meesterwerk door verschillende lakafwerkingen en hex kleuren te combineren - je auto zal opvallen op het circuit op een manier die zelfs de meest toegewijde iGP Manager spelers nog nooit hebben gezien.
De livery editor biedt nu vier prachtige nieuwe afwerkingen voor de lak:
- Mat: Ingetogen en stijlvol, perfect voor teams die de voorkeur geven aan een subtiel randje.
- Glans: Strak en reflecterend, voor die showroomglans.
- Metallic: Voegt diepte en glans toe, zodat je auto opvalt.
- Carbon: Een gedurfde, gestructureerde look die prestaties en innovatie uitstraalt.
Deze afwerkingen kunnen worden toegepast op alle primaire, secundaire of tertiaire lakgebieden, waardoor je de vrijheid hebt om een auto te maken die de identiteit van je team echt weerspiegelt.
Stickers
De sponsors, leveranciers en het logo van je team verschijnen nu zowel in de livery editor als in de raceviewer, net als de bestuurders' startnummers die je kunt aanpassen, voor een nieuwe dimensie van realisme en trots op je auto.
Deze update bevat geen nieuwe livery's, maar in toekomstige patches zullen er meer worden toegevoegd. Voorlopig beschik je over alle tools die je nodig hebt om je auto er bijzonder uit te laten zien.
Show Je Auto met een Nieuwe Cutscene
Geïnspireerd door onze iconische 2018 autolanceringsvideo op YouTube, hebben we een dynamische cutscene toegevoegd waarmee je je auto als nooit tevoren kunt laten zien. Wacht vijf seconden zonder interactie en de animatie wordt automatisch afgespeeld, zodat je adembenemende video's kan maken van de livery van je team.
Nieuwe auto, nieuwe limieten
Om het veranderende concurrentielandschap te weerspiegelen, hebben we de ontwerplimieten op alle niveaus bijgewerkt:
- Beginner: Verhoogd naar 100 (van 50)
- Pro: Verhoogd naar 200 (van 100)
- Elite: Verhoogd naar 300 (van 200)
Deze veranderingen zorgen voor meer ruimte voor strategische diepgang naarmate je vordert in de niveaus, zodat elke beslissing telt.
Nieuwe Onderzoeksformule
We hebben een nieuwe onderzoeksformule geïntroduceerd om het speelveld gelijk te maken en ontwikkeling intuïtiever te maken. Op niveau 30 begin je met 30% onderzoeksefficiëntie, en bij elk niveau daaronder stijgt de efficiëntie met 2%. Dit betekent dat nieuwere teams kunnen blijven concurreren terwijl teams van hogere niveaus hun voorsprong behouden.
Bijvoorbeeld:
- Niveau 30: 30%
- Niveau 29: 32%
- Niveau 28: 34% ... enzovoort.
Deze aanpassing zorgt voor een evenwichtig en lonend progressiesysteem voor alle spelers.
Het aftellen tot de lancering is begonnen en we zijn blij om deze updates met jullie te delen. Wat vind jij het spannendst aan de nieuwe auto-ontwerpen en functies? Laat het ons weten in de comments, en blijf op de hoogte voor de laatste blog in deze serie, waarin we de nieuwe gameplay-mechanieken beschrijven die je race-ervaring opnieuw zullen veranderen!
Dit is een vertaling van deze blogpost van Jack Basford.