ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Open
Taktyka

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
6 years 290 days ago
Czy macie swoje ulubione taktyki z oponami na wszystkie tory?
md-quotelink
medal 5000
6 years 285 days ago
M
Czy macie swoje ulubione taktyki z oponami na wszystkie tory?


no jest kilka ulubionych ale liga jest tak wymagająca, ze zamiast kierować sie sentymentem, na bieżąco trzeba kombinować jak pojechac :)
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
zawsze jest jakaś baza do taktyki a później do każdego wyścigu odpowiednio ją zmieniam, ogólnie lubię np. jazdę na jeden stop ale ani auto ani wiekszość torów na to nie pozwalają. najczęściej sotosowana taktyka z mojej strony to start na SS a potem kombinowanie.
Nie będę wchodził w szczegóły jak planuję każdy pitstop i od czego uzależniam długość stintu bo wtedy mój zespół mnie wywali z roboty ;)
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
U mnie taktyka- zaglądać jak idzie i wyjść z wyścigu :D jak jadą sami lepiej im to wychodzi niż samemu mam prowadzić wyścig :D
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
Adam na początku mojej "kariery" miałem podobnie. Kierowcy jechali lepiej jak do nich nie zaglądałem. Z czasem jednak przy rozwiniętej, konkurencyjnej lidze bycie off-line skutkuje utratą wielu punktów...
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
Tylko ze nie jestem nie aktywny. Po prostu zaglądam które miejsce, troszkę popatrzę i wychodzę. Ale to na 3 wyścigach przetestowałem. I myślę tak jak ty że trzeba normalnie grać. Bo nie branie udziału w wyścigu szybko gra się znudzi ;-)
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
przeciez online trzeba byc jak chcesz wyniki, ile razy zdobywalem zwyciestwo dzieki dociskowi na pewnych zakretach zeby w drs wejs
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
Pewno macie rację ale ja mam na razie 7 poziom więc chyba początek ale na razie bycie offline mi wystarcza. Parę wyścigów miałem takich że przegrałem niewielka różnicą a jak byłbym online to bym wygrał.
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
Docisk w zakrętach i DRS ?? Ja DRS na prostych używam.
md-quotelink
medal 5000
6 years 279 days ago
Najlepsza taktyka to jechać jechać i dojechać pierwszy :)))
md-quotelink
medal 5000
6 years 278 days ago
Adam
Docisk w zakrętach i DRS ?? Ja DRS na prostych używam.


wszyscy maja drs na prostych to logiczne nie da rady inaczej a koledze chodzilo z dociskiem w zakretach ze zapewne go w n odpowiednich zwieksza by cisnac i miec odpowiednia odleglosc do poprzedzajacego samochodu by wychadzac na prosta drs mogl sie on zalaczyc
md-quotelink
medal 5000
6 years 278 days ago
w wyscigach o dlugosci 50% raczej slabo jest z taktykami zawsze da rade pojechac na 1 pit stop i jak dla mnie to bez sensu takie granie i sens caly sie traci a juz jadac 100% to zupelnie inna sprawa jest wiele roznych opcji od 2 do nawet 6 pit stopow i wtedy jest naprawde fajna zabawa i gra sensu wiele bardziej nabiera
md-quotelink
medal 5000
6 years 276 days ago
Taktyka - patrze jakie miejsce zająłem w przesłosci, sprawdzam warunki i jazda. Czasami na 1 pit, ale przewaznie na dwa.
Kwestia warunkow i konkurencji a w Elite u mnie w Lidze spora aktywność
md-quotelink
medal 5000
6 years 264 days ago
Adam
Docisk w zakrętach i DRS ?? Ja DRS na prostych używam.


Chyba mnie nie zrozumiałeś, majac strate ponad 1 sek. na prostej nie wejdziesz w DRS dlatego czasem na zakretach przed prosta trzeba bardziej docisnac aby zniwelowac strate i wejsc na prostej w DRS
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.