stef kanmedal 5000 6 years 283 days ago (edited 6 years 229 days ago)
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι συνήθως τα ταχύτερα, οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν θέλετε να βελτιώσετε την ομάδα σας είναι τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό στην αρχή μιας σεζόν.
Για να το κάνετε χρειάζεστε:
1)Τον καλύτερο Σχεδιαστή (CD) και τεχνικό Διευθυντή (TD) και επίσης να έχετε καλές γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.
2) Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι υπάρχει ένα όριο σχεδιασμού στην αρχή μιας σεζόν και κανένα stat δεν μπορεί να είναι πάνω από 50.
3) Πρέπει να έχετε συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν για να έχετε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό καθώς βελτιώνεται με αργό ρυθμό μετά από κάθε αγώνα.
Με ένα σχεδιαστή 4,5 αστέρια μπορείτε να ξεκινήσετε με 43 stat για τα περισσότερα από τα στατιστικά στοιχεία, με εξαίρεση τη δύναμη του σχεδιαστή όπου θα είναι γύρω στο 50 και την αδυναμία του σχεδιαστή γύρω στα 22. Γι 'αυτό είναι πιο σημαντικό να έχετε μια "καλή αδυναμία" (πχ Ψύξη) και μια καλή δύναμη (πχ επιτάνχυση).
Βέβαια το καλύτερο δυνατό προσωπικό είναι με 5 αστέρια αλλά είναι δύσκολο να το πετύχετε στην αγορά και άλλο τόσο για να τον αποκτήσετε.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα δυνατά στοιχεία είναι:
Ένα από αυτά τα 4 χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η δύναμη του σχεδιαστή σας. Έπειτα έρχονται 2 στατιστικά στοιχεία (οικονομία καυσίμου & οικονομία ελαστικών), η οικονομία καυσίμου είναι πιο σημαντική και δεν σας συμβουλεύω να ξεκινήσετε μια σεζόν στα 22 (αδυναμία).
Συνήθως περισσότεροι πόντοι στην οικονομία καυσίμου σημαίνει λιγότερα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την βελτιώσετε με κάθε κόστος(μέχρι 50 πόντος για την elite πιστεύω ότι είναι αρκετά μετά δίνουμε προτεραιότητα σε κάποια από τα βασικά μας stat.
Η ψύξη και η αξιοπιστία έχουν ελάχιστες επιπτώσεις, γι 'αυτό σας συμβουλεύω να πάρετε ένα από αυτά σε αδυναμία, καθώς δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις σας (βέβαια θα έχετε περισσότερες φθορές στο μονοθέσιο σας.
Ένας καλός (αλλά ακριβός) τρόπος για να βελτιώσετε την αδυναμία σας αν δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλό CD είναι να πάρετε 2 CD με διαφορετικές αδυναμίες και να τα ανταλλάξετε μέσα στη σεζόν (αλλά αυτό απαιτεί χρήμα).
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι το να έχετε έναν πολύ καλό σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή είναι ότι καλύτερο για να κατασκοπεύετε τα αντίπαλα μονοθέσια και με τους εξτρά πόντους που θα σας δίνει η έρευνα να κλείνετε την διαφορά σας με τα αντίπαλα καλύτερα μονοθέσια.
Για τους Γιατρούς, μόνο τα αστέρια έχουν πλήρη σημασία και θα βελτιώσουν την εκπαίδευσή σας δαπανώντας λιγότερη υγεία κατά τη διάρκεια των προπονήσεων
Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι οδηγοί προπονούνται γρηγορότερα, φροντίστε να πάρετε ένα οδηγό με το ταλέντο στο 20. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τέτοιο οδηγό τότε ψάξτε να βρείτε κάποιον με ταλέντο από 15 μέχρι και 19. Εάν το επίπεδο του οδηγού σας φτάσει στα 5 κόκκινα αστέρια τότε η εκπαίδευση θα είναι πολύ αργή και θα παίρνετε μόνο + 3% σε κάθε εκπαίδευση. Εάν οι οδηγοί σας είναι πλήρως εκπαιδευμένοι δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσετε τον καλό γιατρό καθώς δεν υπάρχει απώλεια στατιστικών στοιχείων. Μην ανανεώσετε τη σύμβασή του και πάρτε έναν πολύ φτηνό DR (μόνο 50k ανά αγώνα) θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα!
Πάμε τώρα στα στατιστικά των οδηγών.
Είπαμε ταλέντο εάν είναι δυνατόν στο 20. Από εκεί και πέρα προπονούμε τον οδηγό μας μέχρι να φτάσει το σθένος στο 20. ΠΡΟΣΟΧΗ το Α και το Ω για τον οδηγό είναι το σθένος. Πρώτα το φτάνουμε στο 20 το σθένος και τα κιλά στο 51 (Άντρα) και 46 (γυναίκα) και μετά ξεκινάμε προπόνηση στις Ικανότητες του. Αφήνουμε τελευταία προπόνη την διανοητική. Αλλά και αυτό με ένα μέτρο. Πχ δεν περιμένουμε να φτάσουν οι ικανότητες στο 20 και οι διανοητικές ικανότητες να είναι στο 2-3. Μόλις φτάσουν οι ικανότητες και είναι πάνω από 6 με 8 μονάδες διαφορά σε σχέση με τις διανοητικές τότε καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε λίγο τις διανοητικές και μετά επιστρέφουμε πάλι στην προπόνηση των ικανοτήτων.
Πάμε τώρα στο κομμάτι των στρατηγικών
Τρέξτε όλες τις δοκιμές για να βρείτε το καλύτερο setup για το μονοθέσιο σας. Κοιτάτε προσεκτικά τα ποσοστά στις φθορές των ελαστικών. πχ εάν τρέξετε έναν δοκιμαστικό γύρο με ss ελαστικά και η φθορά είναι στο 18 αυτό σημαίνει πως εάν ξεκινήσετε τον αγώνα με ss ελαστικά στην καλύτερη των περιπτώσεων τα ελαστικά σας θα αντέξουν για 3 με 4 γρήγορους γύρους μετά θα χάνετε πάρα πολύ χρόνο σε κάθε γύρο.
Οπότε προσοχή στην επιλογή των ελαστικών (Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι θερμοκρασίες στον αγώνα είναι πολύ υψηλές)
Ο απανταχού ελληνισμός τιμά σήμερα τους προγόνους του, που άρχισαν την επανάσταση το 1821 ενάντια στον τουρκικό ζυγό, για να ζούμε σήμερα εμείς ελεύθεροι στην πατρίδα μας. Παράλληλα τιμά την Ορθόδοξη πίστη του, εορτάζοντας την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού. Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική αλλά και Εθνική εορτή.
Η ημέρα αυτή είναι επίσημη αργία στην Ελλάδα και την Κύπρο. Ο διπλός εορτασμός της, την κάνει μία από τις σημαντικότερες ημερομηνίες του χρόνου.
Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική γιορτή. Η εκκλησία μας τιμά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
Η 25η Μαρτίου είναι όμως και επέτειος Εθνική, αφού η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.
Η γαλανόλευκη σημαία έχει τη τιμητική της. Σε όλα τα σημεία της γης, οι Ελληνες παρευλάνουν στις λεωφόρους του κόσμου, ενώ οι ορθόδοξες εκκλησίες χτυπούν χαρμόσυνα τις καμπάνες.
Τα καλύτερα αυτοκίνητα είναι συνήθως τα ταχύτερα, οπότε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν θέλετε να βελτιώσετε την ομάδα σας είναι τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό στην αρχή μιας σεζόν.
Για να το κάνετε χρειάζεστε:
1)Τον καλύτερο Σχεδιαστή (CD) και τεχνικό Διευθυντή (TD) και επίσης να έχετε καλές γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου.
2) Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι υπάρχει ένα όριο σχεδιασμού στην αρχή μιας σεζόν και κανένα stat δεν μπορεί να είναι πάνω από 50.
3) Πρέπει να έχετε συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν για να έχετε τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό καθώς βελτιώνεται με αργό ρυθμό μετά από κάθε αγώνα.
Με ένα σχεδιαστή 4,5 αστέρια μπορείτε να ξεκινήσετε με 43 stat για τα περισσότερα από τα στατιστικά στοιχεία, με εξαίρεση τη δύναμη του σχεδιαστή όπου θα είναι γύρω στο 50 και την αδυναμία του σχεδιαστή γύρω στα 22. Γι 'αυτό είναι πιο σημαντικό να έχετε μια "καλή αδυναμία" (πχ Ψύξη) και μια καλή δύναμη (πχ επιτάνχυση).
Βέβαια το καλύτερο δυνατό προσωπικό είναι με 5 αστέρια αλλά είναι δύσκολο να το πετύχετε στην αγορά και άλλο τόσο για να τον αποκτήσετε.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα δυνατά στοιχεία είναι:
Ένα από αυτά τα 4 χαρακτηριστικά πρέπει να είναι η δύναμη του σχεδιαστή σας. Έπειτα έρχονται 2 στατιστικά στοιχεία (οικονομία καυσίμου & οικονομία ελαστικών), η οικονομία καυσίμου είναι πιο σημαντική και δεν σας συμβουλεύω να ξεκινήσετε μια σεζόν στα 22 (αδυναμία).
Συνήθως περισσότεροι πόντοι στην οικονομία καυσίμου σημαίνει λιγότερα καύσιμα που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την βελτιώσετε με κάθε κόστος(μέχρι 50 πόντος για την elite πιστεύω ότι είναι αρκετά μετά δίνουμε προτεραιότητα σε κάποια από τα βασικά μας stat.
Η ψύξη και η αξιοπιστία έχουν ελάχιστες επιπτώσεις, γι 'αυτό σας συμβουλεύω να πάρετε ένα από αυτά σε αδυναμία, καθώς δεν θα επηρεάσει τις επιδόσεις σας (βέβαια θα έχετε περισσότερες φθορές στο μονοθέσιο σας.
Ένας καλός (αλλά ακριβός) τρόπος για να βελτιώσετε την αδυναμία σας αν δεν μπορείτε να βρείτε ένα καλό CD είναι να πάρετε 2 CD με διαφορετικές αδυναμίες και να τα ανταλλάξετε μέσα στη σεζόν (αλλά αυτό απαιτεί χρήμα).
Και μην ξεχνάτε επίσης ότι το να έχετε έναν πολύ καλό σχεδιαστή και τεχνικό διευθυντή είναι ότι καλύτερο για να κατασκοπεύετε τα αντίπαλα μονοθέσια και με τους εξτρά πόντους που θα σας δίνει η έρευνα να κλείνετε την διαφορά σας με τα αντίπαλα καλύτερα μονοθέσια.
Για τους Γιατρούς, μόνο τα αστέρια έχουν πλήρη σημασία και θα βελτιώσουν την εκπαίδευσή σας δαπανώντας λιγότερη υγεία κατά τη διάρκεια των προπονήσεων
Λάβετε υπόψη ότι οι νέοι οδηγοί προπονούνται γρηγορότερα, φροντίστε να πάρετε ένα οδηγό με το ταλέντο στο 20. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τέτοιο οδηγό τότε ψάξτε να βρείτε κάποιον με ταλέντο από 15 μέχρι και 19. Εάν το επίπεδο του οδηγού σας φτάσει στα 5 κόκκινα αστέρια τότε η εκπαίδευση θα είναι πολύ αργή και θα παίρνετε μόνο + 3% σε κάθε εκπαίδευση. Εάν οι οδηγοί σας είναι πλήρως εκπαιδευμένοι δεν υπάρχει λόγος να τον κρατήσετε τον καλό γιατρό καθώς δεν υπάρχει απώλεια στατιστικών στοιχείων. Μην ανανεώσετε τη σύμβασή του και πάρτε έναν πολύ φτηνό DR (μόνο 50k ανά αγώνα) θα σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα!
Πάμε τώρα στα στατιστικά των οδηγών.
Είπαμε ταλέντο εάν είναι δυνατόν στο 20. Από εκεί και πέρα προπονούμε τον οδηγό μας μέχρι να φτάσει το σθένος στο 20. ΠΡΟΣΟΧΗ το Α και το Ω για τον οδηγό είναι το σθένος. Πρώτα το φτάνουμε στο 20 το σθένος και τα κιλά στο 51 (Άντρα) και 46 (γυναίκα) και μετά ξεκινάμε προπόνηση στις Ικανότητες του. Αφήνουμε τελευταία προπόνη την διανοητική. Αλλά και αυτό με ένα μέτρο. Πχ δεν περιμένουμε να φτάσουν οι ικανότητες στο 20 και οι διανοητικές ικανότητες να είναι στο 2-3. Μόλις φτάσουν οι ικανότητες και είναι πάνω από 6 με 8 μονάδες διαφορά σε σχέση με τις διανοητικές τότε καλό θα είναι να αρχίσουμε να ανεβάζουμε λίγο τις διανοητικές και μετά επιστρέφουμε πάλι στην προπόνηση των ικανοτήτων.
Πάμε τώρα στο κομμάτι των στρατηγικών
Τρέξτε όλες τις δοκιμές για να βρείτε το καλύτερο setup για το μονοθέσιο σας. Κοιτάτε προσεκτικά τα ποσοστά στις φθορές των ελαστικών. πχ εάν τρέξετε έναν δοκιμαστικό γύρο με ss ελαστικά και η φθορά είναι στο 18 αυτό σημαίνει πως εάν ξεκινήσετε τον αγώνα με ss ελαστικά στην καλύτερη των περιπτώσεων τα ελαστικά σας θα αντέξουν για 3 με 4 γρήγορους γύρους μετά θα χάνετε πάρα πολύ χρόνο σε κάθε γύρο.
Οπότε προσοχή στην επιλογή των ελαστικών (Ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες που οι θερμοκρασίες στον αγώνα είναι πολύ υψηλές)
stef kanmedal 5000 6 years 199 days ago (edited 6 years 199 days ago)
Βαγγελης
Ευχαριστουμε που δανιζεστε και αναμεταδιδετε τον οδηγο μας να μαθουν και αλλοι ελληνες το παιχνιδι. https://igpmanager.com/forum-thread/8346 o πληρης οδηγος για ολους διμοσιευμενος 312 μερες πριν.Καλη συνεχεια
Δεν Κάνει Τίποτα! Αν χρειαστείς καμία άλλη βοήθεια πες μας...
José Trujillomedal 5715 Community Manager 6 years 197 days ago
stef
Βαγγελης
H δημοσιευση που εκανες δεν εχει σχεση με το παιχνιδι.
Εσένα τι σε βάλαμε δικηγόρο να μας λες τι θα βάλω στην σελίδα μου??
Γεια σας διευθυντές, καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας για την περίπλοκη πολιτική κατάσταση που έχετε στην Ελλάδα. Νομίζω ότι το πιο λογικό είναι να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο για να ξεχάσετε τα προβλήματα και να απολαύσετε το παιχνίδι. Ζητώ επίσης να σέβεστε τα συνθήματα που σας δίνουν οι συντονιστές.