ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Solved
Inlog probleem

ios-checkmark-circle
This thread is closed because it is solved.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
md-lock This topic has been closed by the moderator
medal 5000
2 years 220 days ago
Sinds de nieuwe update kan ik niet meer op dit toestel spelen. Helaas..
Nu probeerde ik laatst in te loggen op een ander toestel, maar het lukte steeds niet. Ik ben waarschijnlijk mijn e-mail vergeten waarmee ik dit account heb gemaakt. Nu kan ik niet meer kijken wat dat is, want ik kom niet in mijn instellingen etc.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor uw reactie!
Mvg Lucas
md-quotelink
medal 5013 Super Mod
2 years 219 days ago
Hoi Lucas,
Dus je bent ingelogd op een toestel en wil nu inloggen op een ander toestel ook, maar je weet waarschijnlijk de correct login niet?
Op het toestel waar je ingelogd bent, kan je naar je account instellingen gaan (klik rechtsboven op je profielfoto, dan instellingen -> account). Hier kan je zien welk emailadres je login is.
Als je nog wel je email weet, maar je paswoord vergeten bent, is er een "herstel paswoord" functie, zoals beschreven op deze pagina.
Als het dan nog niet lukt, kan je support contacteren en zij kunnen je verder helpen. Indien je daar verdere hulp bij nodig hebt, laat maar weten.
Groetjes,
Gert
md-quotelink
medal 5000
2 years 218 days ago
Ik reageer via dit account even op bovenstaande (dezelfde persoon).
Het probleem is dat het spel niet meer te spelen is op dat account vanwege de nieuwe update en zo kan ik niet meer bij instellingen komen helaas. 
Ik neem aan dat ik dan nu contact moet opnemen met de support of is er een andere oplossing mogelijk?
Mvg Lucas 
md-quotelink
medal 5013 Super Mod
2 years 218 days ago
ah, je kan de app totaal niet meer opendoen dan?
Maar hoe heb je dan met die account op het forum kunnen posten?
md-quotelink
medal 5000
2 years 217 days ago
Ik kan de app nog wel openen, gelukkig, maar niet meer in instellingen etc. Alleen forum is nog beschikbaar en mijn profiel (statistieken, biografie etc.). Alleen als ik verder wil komen naar mijn gegevens, dan staat er dat ik moet updaten. Zo kan ik niet bij mijn e-mail komen.
md-quotelink
medal 5013 Super Mod
2 years 216 days ago
Aha, interessant, zo leren we weer iets bij. 
Je kan dan waarschijnlijk ook geen support ticket meer aanmaken van in het spel door op het Help-pictogram onderaan het menu tussen de knoppen Instellingen en Uitloggen te klikken, en vervolgens naar het tabblad "Help & Ondersteuning" te gaan en op de link "Contacteer ons" te klikken? Op die manier weten ze onmiddellijk wie je bent. 
Als dat niet lukt, kan je best support@igpgames.com emailen, en ze een aantal gegevens doorgeven (bvb de link naar je Lucas account https://igpmanager.com/app/d=profile&manager=2112950 en een screenshot van de delen die je wel nog aankan, en dan de error) om te bewijzen dat jij het echt bent en dan zullen ze je gegevens wel kunnen doorgeven. 
Laat gerust weten als ik daar nog ergens bij kan helpen. 
md-quotelink
medal 5000
2 years 215 days ago
Inderdaad, dat eerste werkt niet helaas.
Voor de rest moet ik dan naar de support igp manager mailen en dan moet ik screenshots maken van de delen waar ik nog wel in kan en de error en de link naar dit account.
Ik ga dit proberen. Hartstikke bedankt voor uw hulp!
Mvg Lucas
md-quotelink
md-lock This topic has been closed by the moderator
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.