ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3765

Notifications

  • No Unread Notifications

Official
30 niveaus, motorfabrikanten en speciale vaardigheden van de bestuurder

warning
This thread is closed. Threads older than 6 weeks are closed automatically. To continue this discussion, create a new thread.
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 6024 Super Mod
1 year 79 days ago
Dit is een vertaling van deze blogpost van Jack Basford.


Deze update voegt belangrijke nieuwe gameplay-gebieden toe, waaronder 10 nieuwe progressieniveaus, de mogelijkheid om motorfabrikant te worden en motoren aan andere teams te leveren, 'speciale vaardigheden' voor coureurs, BMI voor coureurs en meer.

Aangezien er een paar dagen verstreken zijn sinds de release, zal ik een deel van de blog wijden aan het uitleggen van de features en een deel aan het behandelen van vragen en discussies die we sinds de release hebben waargenomen.

Speciale vaardigheden bestuurder

Er zijn vier speciale vaardigheden voor coureurs. Dat zijn Straatcircuits, Kwalificatie, Nat weer en Racevaardigheid (dat de wiel-aan-wiel raceprestaties beïnvloedt). Elke vaardigheid heeft drie niveaus: Gewoon, Zeldzaam en Legendarisch. Hoe zeldzamer de eigenschap, hoe meer invloed het heeft op de prestaties.



Nieuw gescoute rijders en rijders die vanaf nu door de transfermarkt worden gegenereerd, hebben een kans op willekeurige speciale vaardigheden. Er is een goede kans op een gewone speciale vaardigheid, een lagere kans op een zeldzame speciale vaardigheid, waarbij een legendarische vaardigheid de laagste kans heeft.

In het "bestuurder aanpassen" dialoogvenster is er ook de mogelijkheid om een aangepaste speciale vaardigheid en zeldzaamheidsniveau in te stellen, net als bij het bewerken van de sterkte en zwakte van een Hoofdontwerper.

Bestuurder BMI

Bestuurders zullen nu toewerken naar een gezond gewicht voor hun lengte. Dit staat bekend als BMI (Body Mass Index), een standaard lichaamsmeting die vaak wordt gebruikt in de wereld van gezondheid en fitness. Hiermee wordt het probleem aangepakt dat bestuurders worden getraind tot onrealistisch lage gewichten om hun prestaties te verbeteren. Een BMI boven of onder het ideale gewicht heeft gevolgen voor het uithoudingsvermogen van de bestuurder. De twee eigenschappen zijn met elkaar verbonden.

Motorfabrikanten



Wanneer een team een motorfabrikant wordt, kan het de sterkte en zwakte van hun motoren aanpassen aan elk circuit. Ze kunnen bijvoorbeeld kiezen voor een Handelen-bonus voor Monaco en een Acceleratie-bonus voor Italië. De zwakte eigenschap zal altijd de helft zijn van de sterkte eigenschap, wat betekent dat de zwakte impact ook groter zal zijn voor fabrikanten dan de standaard leveranciers. Dit zorgt voor een interessante evenwichtsdynamiek.

Op niveau 30 wordt het ook mogelijk om de zwakte van de motor te wijzigen, en niet alleen de sterkte, maar ik vermoed dat niemand daar snel aan toe zal zijn!

Het managersniveau is ook gekoppeld aan enkele belangrijke eigenschappen van de motorproductie. Er is een prestatieplafond voor bonussen dat is afgestemd op je managersniveau. Op niveau 21 is de limiet 21, op niveau 25 is de limiet 25 enzovoort. Je managersniveau bepaalt ook hoeveel klanten je kunt leveren, met elk extra niveau boven de 20 komt 1 extra klantenpositie vrij.

De winst- en verlieswaarde van een fabrikant per race wordt bepaald door de kosten van de fabrikant per race voor zijn activiteiten (750k) af te trekken van de winst per motor die hij verkoopt. De winstmarge is 20% per klantenmotor. De resulterende formule ziet er ongeveer zo uit: (klantenKost * 0,20) * aantalKlanten - 750k. Meer informatie hierover zal de komende weken in-game worden toegevoegd, we beseffen dat dit beter moet worden verduidelijkt in de UI.

Om je motoren te delen en te verkopen aan andere teams: gebruik het deel-icoontje op je motorfabrikantenpagina. Ze kunnen ook klikken op de afbeelding van de motor op je managerprofiel, naast je livery.

Momenteel kan je een motorfabrikant worden vanaf level 20. We overwegen deze functie beschikbaar te maken voor alle managers die Elite bereiken, wat denken jullie?

30 spelniveaus

De uitbreiding van de gameplay naar 30 niveaus was vooral bedoeld om de gameplay nieuw leven in te blazen en progressie vrij te maken voor managers van niveau 20, van wie velen de top van het oude systeem met 20 niveaus al lang hadden bereikt.

Het bereik van de beschikbare prestaties is niet veranderd als onderdeel van de update, omdat het al redelijk was. In plaats daarvan is het herschaald naar 30 niveaus in plaats van 20, wat betekent dat de verschillen in races kleiner zouden moeten zijn dan voor de update.

Dynamisch Niveau XP is ook veranderd. De eenvoudigste manier om die nieuwe dynamische XP te begrijpen is dat elke manager per wedstrijd dezelfde XP krijgt als de manager met het hoogste niveau in de competitie. Omdat de XP-verschillen tussen niveaus kleiner zijn op lagere niveaus, zullen managers op lagere niveaus sneller stijgen dan managers op hoge niveaus, waardoor ze hun achterstand in niveau inlopen, maar niet noodzakelijkerwijs in XP.

De verandering van de formule voor XP winst per niveau was nodig, omdat de XP-verschillen tussen de niveaus 20-30 aanzienlijk zijn, en niet geschikt zouden zijn geweest voor de oude XP-formule. Als je haast hebt, kijk dan ook eens naar de nieuwe XP Boosters in de winkel.

Alles in evenwicht brengen

Over de integratie van Tokens in veel van de nieuwe systemen is misschien heftig gediscussieerd, maar deze beslissingen zijn gebaseerd op gegevens. Zelfs nu nog bedraagt het gemiddelde Tokens-saldo van een manager van niveau 21 261. Het gemiddelde surplus aan geld en onderdelen op de hoogste niveaus is ook aanzienlijk. De update was gedeeltelijk bedoeld om deze onevenwichtigheden te herstellen en om top-level managers weer iets te laten managen. Wij zorgen altijd voor meerdere toegangswegen, vrije alternatieven en besteden veel aandacht aan het evenwicht.

Een aangepaste motor kan bijvoorbeeld worden verkregen door klant te worden van een willekeurige motorfabrikant of vriend, waarbij alleen contracten worden gebruikt die gelijkwaardig zijn aan de standaard motorleveranciers. Voor wie een motorfabrikant wil zijn, zijn er ook motorpunten te verdienen via races en in-app advertenties. Coureurs met speciale vaardigheden duiken ook elk uur op in de markt en de jeugdacademies. We hebben deze updates ontworpen om het racen pittiger te maken, terwijl ze evenwichtig blijven voor elke benadering.

Lees de changelog voor deze update voor meer informatie.


Dit is een vertaling van deze blogpost van Jack Basford.
md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.