TE
Viktor, ez ennek a játéknak az egyik hátulütője... Nincsenek jól megoldva a gumik... A közepes nem ér semmit (nem is használom már vagy 2 hónapja) és az időjárás sincs összhangban a gumikkal. Náluk ugyanígy nyert valaki 16 fokban 1 kiállással kemény gumin. Aztán az utolsó futamon 26 fokban nem tudtam felmelegíteni a kemény keveréket!!! Végig full push volt neki adva és mégis... De ez már régi probléma. Nem tudnak vele semmit csinálni...
Igen, csak így semmi értelme a játéknak :D megtankolja a srác a 28 körös versenyen 10 fokban 16 körre a gépét... és körülbelül már a 7.körben jobb szektorokat tud elérni mint én a 10. körben pedig, amikor én már gumit cseréltem: gyorsabb :D Azért ez nonszensz. 10 fokban fel sem tudná melegíteni a kemény keveréket, arra kellene legalább 7 kör. Folyamatosan süllyednie kellene a kék tartományba. Mellesleg mint említettem megtankolva mint az állat. És azért fentebb tisztáztam: nem jobbak a srác pilótái, konkrétan ki van maxolva a KERS és DRS szintem, maxon van a kutatásom, jobb a vezető tervezőm és technikai igazgatóm mint az övé, és vágod a srácnak van azt hiszem 525 pontja nekem 275 és ezzel vagyok a második... 2 futamot tudtam nyerni, a tag meg körülbelül 12őt. Nem lenne baj ha Bahreinben nyer, mert 40 fok van, de így... És a vicc, hogy 6-an vagyunk az elitben és most már javarészt mindenki így versenyez... egyedül én nem az egyik pilótámmal. Gondolj bele 12 pilótából az elitben hóban-fagyban 11 versenyző a Harddal tolja :DDDDDDDDDDDd Az azért nevetséges. És ha belegondolsz teljesen megöli a taktikát, az időmérőnek jószerivel semmi jelentősége nincs, azon megy a taktika, hogy a 15-16-17.körben áll-e ki a boxba és, hogy mennyi kers-t hagyott meg :D Ez így rémunalom