Taha Ballık, Sefa Nuray, Mert Çolak, Anıl Dindar, eksik olmayın. Sefa Nuray, sıcaklık konusunda belli bir tablo yok, bu zamanla edinilen tecrübe ile birlikte gelişecek. Ama şunu söyleyeyim, özelikle kış aylarında, daha doğrusu sıcaklığın 30'a çok yakın veya üzeri olmadığı durumlarda pistin lastik aşındırma değerine bakın ve Avrupa ile Monaco dışında genellikle S lastik seçin. Bu söylediğim %75 ve üzeri uzunluktaki ligler için geçerli. Çünkü %50 uzunluktaki pistlerde tek pit ve kurtarısa S, kurtarmazsa M lastik kazanır genelde. Avrupa ve Monaco'da pist SS lastiğe daha uygun ve pit süresi de kısa olduğundan oralarda %75 uzunlukta olan ligler için 3 hatta 4 pit dahi yapılabilir. %100 uzunlukta daha da fazla. Hatta eskiden lastik aşınma değerleri çok daha fazlaydı ve o iki pistte yaz kış fark etmeden ss takardık pit kısa olduğu için, Avrupa'da %75 uzunlukta 6 pit yapardık.. Şimdi işler biraz daha kolay. Çünkü 6 piti baştan seçme şansımız yoktu, ilk pitleri ve başlangıcı 6'şar tur seçer, son piti de yarış içinde manuel belirlerdik. 6×6=36 bir de 6 başlangıç lastiği, 42 tur öyle biterdi. Yani bu daha çok pistin aşınma durumu ve pit süresi uzunluğuna bakılarak yapılan bir seçim. Yazın neler olacak onu daha hiçbirimiz bilmiyoruz, çünkü bu yeni aşınma oranları yaz bitiminde geldi. Pit sürelerini de gösteren kurulum tablosu Facebook yardım grubumuzda da var, katılmak isteyen ana yazıda ki mavi renkli grup ismine veya
BURAYA tıklayarak gruba gelebilir.