ios-personmd-notifications md-help-circle

Profile

  • Guest
    medal 0
  • Posts: 21
  • Post Likes: 3763

Notifications

  • No Unread Notifications

Guide
OYUN BİLGİLERİ ve İPUÇLARI

md-lock
This topic has been closed by the moderator Bruno Brown
angle-double-left ios-arrow-back 1 2 3 4 ios-arrow-forward angle-double-right
medal 6053
310 days ago
Güncelleme için konu başlığı aşağıda kalmasın giren arkadaşlar lütfen yorum yapın , çok değerli bir kaynak olabildiğince yukarıda tutalım yeni gelen arkadaşlar görsün
md-quotelink
medal 5206
292 days ago
Dün pilotlarımın adlarının yanında KG işareti şeklinde denge ağırlığı diye birşey çıktı. Bu tam olarak nedir ve neden çıkar acaba?
md-quotelink
medal 5680
292 days ago
Her ligin kendi bünyesindeki 3 kademesi için ayrı ayrı seviye sınırı bulunur. Menajer seviyesi bu sınırı aşacak olursa, haksız rekabetin önüne geçilmesi adına araçlara balast adı verilen ekstra ağırlıklar eklenir ve bu, bahsettiğiniz KG işareti ile gösterilir.

Kademelere göre balast uygulamasına maruz kalınmayacak seviye sınırları ise şu şekilde;
Çaylak kademe: Seviye 8
Pro kademe: Seviye 14
Elit Kademe: Seviye 20
md-quotelink
medal 5186
210 days ago
Güzel bilgiler için teşekkürler
md-quotelink
medal 5528
170 days ago
Şahane 
md-quotelink
medal 5913
47 days ago
Rehber için ek. 

Rehberde geçen araç tasarımlarının maksimum değeri. Yeni güncellemelerle çaylakta 100 Proda 150 Elitte 200 olmuştur.



TASARIM


Araçlar piste, araçlar-genel bakış bölümünde ulaşabileceğiniz tasarım ile çıkar. Tasarımlar her lig sezonu başında sıfırlanır. Sezon içerisinde geliştirilir. Sezon içerisinde araç tasarımını yaparken, Hızlanma-Frenleme, Yol Tutuş-Yere Basma dörtlüsüne öncelik verilmelidir. Yakıt ekonomisi-Lastik Ekonomisi ana dörtlü kadar önemli olmamakla birlikte, belli bir seviyenin altında olmamalıdır. Soğutma-Dayanıklılık etkenlerinin yarış içerisine etkisi sıfıra yakındır. Araç tasarlarken bu ikiliyi pas geçebilirsiniz.



YARIŞ İÇİ PUSH KULLANIMI VE LASTİK ÖMRÜ


Yarış içinde iki ters orantıyla baş başa kalırız. Lastik ısısını idealde tutmak ve bunu yaparken de verebileceğimiz en yüksek push'u vermek.

Lastik ısısını gösteren ibre çoğunlukla, ibre tam ortadayken lastik en iyi verimini verir. Soft lastik için ibre biraz daha yukarı çıkabilir. Hard lastikte kırmızının ortası idealdir. Lastik olması gerektiğinden fazla ısınırsa veya soğursa tur süreleri düşer. Her zaman virajlara girerken yüksek push vermeye çalışılmalıdır ki viraja girerken geç fren yapsın ve virajdan daha hızlı bir şekilde çıksın.. Düzlüklerde de lastiğin ısınmaması için en düşük push da tutulmalıdır. Bazen hava çok soğuk olur ve lastik ısınmaz, lastiği ısıtmak için pushu yükseltilebilir.. .Bazen de ne yaparsan yap lastik soğumaz, o yarışlarda çok düşük pushlarda gitmeli, pushla çok fazla oynanmamalıdır..

Bu arada push düzeyinin yakıt tüketimine ve lastik aşınmasına etkisi vardır. Yüksek pushta yakıt tüketimin ve lastik aşınman yükselir, düşük pushta düşer. Taktik yaparken bunlara dikkat etmen gereklidir. Lastiklerin en verimli ömrü ise %40 kalana kadardır. %40'ın altına düştükten sonra hızlarında azalma başlar. Burada pit mi daha avantajlı olur, yoksa birkaç tur atmanız mı daha avantajlı olur durumu pistten piste değiştiğinden buna siz karar vereceksiniz.




    Yarış içindeki değişkenlere bağlı olarak, tempo tutturabilmenize yarayacak pozisyon klavuzu eklenmiştir. 


md-quotelink
angle-double-left ios-arrow-back 1 2 3 4 ios-arrow-forward angle-double-right

You must be logged in to post a reply.